abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 augustus 2019 @ 16:25:15 #251
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_188444936
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:56 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

De recessie waar de democratische president van 2020 de schuld van gaat krijgen.
Precies, want deze indicator gebeurt gemiddeld genomen 22 maanden voor een recessie.
Géén kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 woensdag 14 augustus 2019 @ 16:52:27 #252
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188445415
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 16:25 schreef Montov het volgende:

[..]

Precies, want deze indicator gebeurt gemiddeld genomen 22 maanden voor een recessie.
Maar dat is zonder handelsoorlog.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188445646
Trump kondigde een toespraak over energie aan, het werd één lange rally rant met als hoogtepunt zijn visie op windenergie. Door windmolens gaat niet alleen de waarde van je landgoed erop achteruit, alle vogels gaan er dood van en last but not least: alle tv's gaan uit als het niet waait :')

Trump was supposed to give a speech on energy. He went way off script.
quote:
President Donald Trump on Tuesday headed to a Shell petrochemicals plant being built outside Pittsburgh to give what was billed by the White House as a speech on “America’s Energy Dominance and Manufacturing Revival.”

But the hourlong address was light on energy policy and heavy on stump speech material and off-script riffs, as Trump touched on everything from his love of trucks to his assessment of his potential 2020 rivals. The meandering speech came on a day when the president had already attacked a CNN anchor, endorsed a controversial World Series hero’s potential congressional bid and defended his parroting of a conspiracy theory concerning the apparent suicide of his onetime friend Jeffrey Epstein.

Here are some of Trump's most off-key comments:

On the supposed benefits of natural gas over renewable energy: “When the wind stops blowing, it doesn’t make any difference does it? Unlike those big windmills that destroy everybody’s property values, kill all the birds. One day the environmentalists are going to tell us what’s going on with that. And then all of a sudden it stops. The wind and the televisions go off. And your wives and husbands say: ‘Darling, I want to watch Donald Trump on television tonight. But the wind stopped blowing and I can’t watch. There’s no electricity in the house, darling.'”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188446061
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:38 schreef archito het volgende:

[..]

De Fed, het democratische congres, genoeg zondebokken hoor.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 16:10 schreef Ulx het volgende:

[..]

Welnee. Hij zal het proberen, maar dat gaat hem niet lukken. Hooguit bij wat deplorables.

De FED kan niet. Direct nadat die de rente wat verlaagde gooide Trump weer olie op het vuur met nieuwe acties tegen China. Ik las de naam Trumpcessie al.
realDonaldTrump twitterde op woensdag 14-08-2019 om 17:39:31 “The Fed has got to do something! The Fed is the Central Bank of the United States, not the Central Bank of the World.” Mark Grant @Varneyco Correct! The Federal Reserve acted far too quickly, and now is very, very late. Too bad, so much to gain on the upside! reageer retweet
Neil_Irwin twitterde op woensdag 14-08-2019 om 17:26:05 The world is ambling into an economic morass, and it's too complex to be fixed with a mere presidential tweet.https://t.co/CxGgw6bwPk reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188446234
Oh nog eentje, het is echt zijn schuld niet hoor!

realDonaldTrump twitterde op woensdag 14-08-2019 om 17:51:00 “So far, you’ve had Tariffs imposed on 300 Billion Dollars worth of Chinese products, but you can’t tell me that it has hurt our economy...& it really hasn’t led to any kind of serious rise in prices at the consumer level.” @Varneyco @FoxBusiness And we are taking in $Billions! reageer retweet
pi_188446244
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 16:10 schreef Ulx het volgende:

[..]

Welnee. Hij zal het proberen, maar dat gaat hem niet lukken. Hooguit bij wat deplorables.

De FED kan niet. Direct nadat die de rente wat verlaagde gooide Trump weer olie op het vuur met nieuwe acties tegen China. Ik las de naam Trumpcessie al.
Als die 'deplorables' hem in 2020 over de streep kunnen helpen in staten als Pennsylvania, Florida of Ohio dan is dat toch meer dan voldoende? Zal hem voor de rest aan zijn reet roesten dat hij de rest niet overtuigd.
  Overall beste user 2022 woensdag 14 augustus 2019 @ 18:17:46 #257
3928 Ulx
pi_188446654
kyledcheney twitterde op woensdag 14-08-2019 om 17:32:20 NEWS: DC's chief judge has *rejected* the House's effort to link the McGahn suit with the its effort to get Mueller grand jury files.She sided with DOJ, arguing that the two matters have no legal relationship and would not speed things up. The filing:https://t.co/wZWI5bcmzu reageer retweet
kyledcheney twitterde op woensdag 14-08-2019 om 17:48:22 THE LATEST: The House Judiciary Committee lost the first procedural fight in its effort to force McGahn to testify, failing to persuade D.C.'s chief judge to take the case.Story w/ @AndrewDesiderio https://t.co/RwW5xwqNnF reageer retweet
kyledcheney twitterde op woensdag 14-08-2019 om 17:52:10 @AndrewDesiderio Dems argued that their consideration of impeaching Trump should link their Mueller-related cases in front of Chief Judge Howell, but Howell said their effort ran the risk of manipulating -- with no factual basis -- the rule of random case assignment. https://t.co/RwW5xwqNnF reageer retweet
Maar.....

kyledcheney twitterde op woensdag 14-08-2019 om 18:04:14 @AndrewDesiderio BREAKING: McGahn case assigned to Obama-appointed Judge Ketanji Brown Jackson. https://t.co/RwW5xwqNnF reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 18:19:16 #258
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_188446679
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:56 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

De recessie waar de democratische president van 2020 de schuld van gaat krijgen.
Persoonlijk denk ik dat Trump wel herkozen gaat worden. Gewoonweg omdat er nog steeds geen 'pakkende' democratische kandidaat is.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Overall beste user 2022 woensdag 14 augustus 2019 @ 18:51:31 #259
3928 Ulx
pi_188447169
Dus omdat de primaries nog niet gehouden zijn is geen 'pakkende' (whatever that may be) kandidaat?
  woensdag 14 augustus 2019 @ 19:24:16 #260
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188447658
quote:
9s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 17:08 schreef Kijkertje het volgende:
Donald Trump on television tonight. But the wind stopped blowing and I can’t watch. There’s no electricity in the house, darling
Bizar, niet alleen om wat hij allemaal uit z'n dikke nek loopt te lullen, maar hij vervalt ook gewoon in herhaling. Dit heeft hij een paar maanden geleden ook al eens geroepen namelijk.

https://althouse.blogspot(...)d-blowing-today.html
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 augustus 2019 @ 19:57:58 #261
862 Arcee
Look closer
pi_188448217
quote:
2s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 18:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat Trump wel herkozen gaat worden. Gewoonweg omdat er nog steeds geen 'pakkende' democratische kandidaat is.
Dit idd.
  Overall beste user 2022 woensdag 14 augustus 2019 @ 20:20:25 #262
3928 Ulx
pi_188448682
Leuk. Seth is het met me eens. Iets te dramatisch in de eerste tweets, dat wel, maar hij legt later uit waarom O'Rourke dom zou zijn om te proberen een senaatszetel te halen.

SethAbramson twitterde op woensdag 14-08-2019 om 18:07:06 Imagine a media that *didn't* detest Beto.The hed/subhed of this piece—consistent with its content—would've been:HED: O'Rourke Returns to Campaign Trail Amid Public Demands for Him to Run for Senate in TexasSUBHED: Analysts Say Beto Could Win Texas Senate Seat for Democrats https://t.co/mrU7JBE2pD reageer retweet
SethAbramson twitterde op woensdag 14-08-2019 om 18:08:41 1/ In the article as it stands, Beto is an embarrassing failure, and yet—in a way the article somehow *never really explains*—it makes a ton of sense for him to run against a very popular Texas senator. Why the odd framing? Because media *doesn't want to compliment Beto*.Ever. reageer retweet
SethAbramson twitterde op woensdag 14-08-2019 om 18:10:01 2/ The whole "Beto-for-Senate" trope is *predicated* on Beto being an *incredibly* attractive Democratic candidate in a place no Democrat has been able to win in years and years. Yet somehow the "Beto-for-Senate" trope *as it plays out in media* suggests he's a sh*tty candidate. reageer retweet
SethAbramson twitterde op woensdag 14-08-2019 om 18:14:24 4/ Beto is near the top of the VPOTUS rankings right now, as certain top POTUS candidates (Biden and Sanders) have zero chance of being in that spot and *most* consider a Warren/Harris or Harris/Warren ticket unlikely (not that it should be). Beto is therefore in a good position. reageer retweet
SethAbramson twitterde op woensdag 14-08-2019 om 18:17:07 5/ Sloppy media coverage of Beto damages one of the top five VPOTUS candidates (the others being Buttigieg, Castro, Booker, and—if Biden is the nominee—Harris). That's why I call it out. Democrats can't squander popular pols—or we end up with another random VPOTUS nom like Kaine. reageer retweet
Dat Cormyn noemen neemt hij trouwens terug.

SethAbramson twitterde op woensdag 14-08-2019 om 18:57:22 UPSHOT/ It was too much for me to call Cornyn "popular"; I suppose what I was thinking was (a) he's above water, (b) 27 of 38 Texas Congresspeople are Republican, and (c) though my understanding is that Texas doesn't register people by party, it's presumed to be a GOP advantage. reageer retweet
Ook was er vorige maan een poll waaruit dat Dems/Ind in TX willen dat O'Rourke in de race blijft.

Dus waarom die anti-Beto toon?
'Limping back to the trail' nadat de man in zijn oude district was voor de bewoners die door een door de president opgejutte mafkees waren aangevallen.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 20:34:14 #263
8369 speknek
Another day another slay
pi_188448976
Warren/Beto zou op zich een leuk complementair ticket opleveren. Je hebt de witte nationalisten er niet echt mee, maar wel een professor en orator/iemand die opkomt voor de blue collars en de wat meer sympathieke running mate die het goed doet in het zuiden en bij Latinos.

Beetje Obama/Biden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 woensdag 14 augustus 2019 @ 20:42:50 #264
3928 Ulx
pi_188449155
Witte nationalisten stemmen Trump. Of ze stemmen niet.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 20:45:37 #265
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188449221
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 20:34 schreef speknek het volgende:
Warren/Beto zou op zich een leuk complementair ticket opleveren. Je hebt de witte nationalisten er niet echt mee, maar wel een professor en orator/iemand die opkomt voor de blue collars en de wat meer sympathieke running mate die het goed doet in het zuiden en bij Latinos.

Beetje Obama/Biden.
Het aantal mensen wat bereid is te stemmen vanwege de VP keuze is nogal beperkt, dus wie je kiest maakt niet echt bijster veel uit normaal gesproken. Hoewel ik denk dat Warren een uitstekend geschikte kandidaat zou zijn, hoop ik echt dat ze een type nemen die wat meer in het midden zit. Er zijn talloze races en Warren zou het waarschijnlijk prima doen in de metropolen / progressieve staten, maar het helpt als je gematigde republikeinen/independents iets te bieden hebt om over te stappen in de rest van het land.
  Overall beste user 2022 woensdag 14 augustus 2019 @ 20:50:56 #266
3928 Ulx
pi_188449354
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 20:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het aantal mensen wat bereid is te stemmen vanwege de VP keuze is nogal beperkt, dus wie je kiest maakt niet echt bijster veel uit normaal gesproken. Hoewel ik denk dat Warren een uitstekend geschikte kandidaat zou zijn, hoop ik echt dat ze een type nemen die wat meer in het midden zit. Er zijn talloze races en Warren zou het waarschijnlijk prima doen in de metropolen / progressieve staten, maar het helpt als je gematigde republikeinen/independents iets te bieden hebt om over te stappen in de rest van het land.
Meer in het midden qua wat?
  Overall beste user 2022 woensdag 14 augustus 2019 @ 20:57:08 #267
3928 Ulx
pi_188449545
De 'gematigde republikein' die twijfelt tussen Trump en Harris 'want die heeft zo'n rotstem of whatever' is dat wel echt een gematigde republikein? Je weet na een paar jaar Trump toch wel wat voor een onfris figuur hij is.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 21:02:30 #268
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188449698
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 20:50 schreef Ulx het volgende:

[..]

Meer in het midden qua wat?
Met name meer appeal richting het midden. Zo'n Warren komt echt veel te professorachtig over vrees ik.

Net als de rest van het stel ook volstrekt geen clue hebben dat een heel klein puntje op de staatsbegroting als "ziekenzorg voor illegalen" enorm politiek uitgemolken gaat worden en een volstrekte verliezer is zonder upside. Zo naief. Dit is echter niet uniek aan haar.

In dit opzicht is bijna elke kandidaat denk ik beter dan Warren, helaas. Maar met name de politici die al bewezen hebben staten te winnen waar wat cross-over appeal belangrijk is, spreken me hierom aan... denk dan dus aan Klobuchar, Bennett en nog een enkeling her en der... Kansloos verder, want dezen gaan het niet worden, maar goed.

Zo jammer in dit opzicht dat Franken zijn biezen heeft moeten pakken.

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 14-08-2019 21:07:46 ]
  Overall beste user 2022 woensdag 14 augustus 2019 @ 21:05:56 #269
3928 Ulx
pi_188449784
ddale8 twitterde op dinsdag 13-08-2019 om 20:40:29 Trump says, looking back at the media in the room, "That's a lot of people back there for like an 11 o'clock speech." It is 2:40 PM. reageer retweet
Weirdo.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 21:12:29 #270
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188449944
Ik heb het dan zeg maar over het je best doen om ietsje meer deze groep kiezers aan te spreken, waar een artikeltje ui de LA Times van gister over ging... als die echt weglopen bij de GOP kunnen ze wel in pakken:

quote:
In suburban Texas, ‘it feels like there’s no place for lifelong Republicans like me’

COLLEYVILLE, Texas — Vanessa Steinkamp is the kind of voter that Texas Republicans counted on. She’s a devoted conservative who volunteered for Bob Dole’s presidential campaign, interned for former GOP Sen. Bill Frist and lives in an affluent suburb between Fort Worth and Dallas that is the reddest pocket of a reliably Republican district.
These days, though, Steinkamp feels alienated, not energized, by her party. The thought of voting in 2020 brings on a weary sigh.

“It feels like there’s no place for lifelong Republicans like me,” she said.

Her unease underscores a larger problem for Texas Republicans: Female suburban voters like Steinkamp are no longer a sure bet for the party, injecting new competitiveness into the Lone Star State’s politics.

That dynamic captured the national spotlight last week when U.S. Rep. Kenny Marchant, a Republican who represents the communities outside Dallas and Fort Worth, including Steinkamp’s home of Colleyville, said he would not seek reelection next year — the fourth Texas Republican congressman to announce plans to retire.

Across the nation, Republicans are increasingly worried about their strength in once-friendly suburban terrain. Last week, Democrats officially took the lead in voter registrations in California’s Orange County, the storied GOP stronghold. Suburban districts in red states such as Georgia and North Carolina have become hotly contested.

Democrats have pined over Texas for decades, tantalized by the diversifying population and liberal lean of the state’s urban cores. But those hopes had largely been dashed by low voter turnout, a conservative streak among older Latinos, and Republican strength in the rural and suburban areas.

Recent elections, however, have signaled a shift. Donald Trump won the state in 2016 by 9 percentage points — the narrowest margin for a Republican presidential candidate in 20 years. In 2018, voter turnout surged by double digits, and Democrat Beto O’Rourke got within 3 percentage points of unseating incumbent Republican Sen. Ted Cruz.

The news was equally grim for Republicans farther down-ballot. Marchant, who won his first congressional race in 2004 by more than 30 percentage points, eked out a 3-point win last year. Rep. Pete Olson, whose suburban Houston district was once represented by GOP icon Tom DeLay, beat his Democratic challenger by less than 5 percentage points. Olson announced in July he would not seek reelection.

The retirements reflect the uphill battle Republicans face in winning back the U.S. House, said Emily Farris, professor of political science at Texas Christian University in Fort Worth.

“It’s not that fun to have to go home every two years, raise a lot of money and have a very close election to be then in the minority,” Farris said.

The suburbs have become increasingly purple thanks to an influx of new residents. Some are coming from the state’s big cities in search of larger, more affordable houses and better school districts. Others are coming from out of state, and around the world, as the healthy economy attracts more workers.

Republican woes have been compounded by a flagging performance among white women in suburban areas. GOP operatives around Dallas-Fort Worth acknowledge this constituency was a glaring weakness in 2018.

Jill Tate, a Colleyville resident who is active in Republican Party groups, said she consistently heard other suburban women express qualms about the GOP over healthcare and immigration.

“They saw the kiddo being separated from their mom at the border, and it’s sad,” said Tate, 45. “We had a lot of [women] voting with their heart.”

Looming over specific policy critiques is a widely-felt exasperation among suburban women over the rancorous political environment — and the blame is falling largely on President Trump and his party.

Steinkamp is among those who despair over Trump’s behavior, which she said falls short of statesmanlike.

“I just wish he would talk about policy and he wouldn’t tweet all the time,” she said as she ferried her three children to the dentist for back-to-school checkups. “He tweets every thought that goes through his mind. I can’t stand that.”

Steinkamp, 42, and her family moved to Colleyville four years ago for her husband’s financial services job. Once predominantly pasture, the town boasts well-manicured subdivisions of big houses sitting on even bigger lots. The median income is $165,000.

Speaking in her spacious brick home at the end of a leafy cul de sac, Steinkamp fretted about how she saw Trump’s vitriolic approach to politics spilling into her community. When she ran for city council this year, her opponent branded her as a liberal interloper from Chicago. The sting of her defeat is still raw.

Her objections extend to Trump’s policies as well. Steinkamp, a government teacher at Tarrant Community College, credited the president with signing bipartisan criminal justice reform legislation, but blanched at him pursuing an $8-billion arms deal with Saudi Arabia over the objections of Congress and toying with granting clemency to imprisoned former Illinois Gov. Rod Blagojevich.

“Now, will I vote for a Democrat over Trump?” Steinkamp said. She thought of the leading progressives seeking the Democratic nomination: Massachusetts Sen. Elizabeth Warren and Vermont Sen. Bernie Sanders. “I do not agree with almost anything Warren says, what Sanders says. So it’s hard.”

Steinkamp said she might consider a write-in vote.

Women of both parties said Trump’s tweets are leading to a more toxic environment. That polarization was particularly stark after the shooting at an El Paso Walmart on Aug. 3 that left 22 people dead. The suspect, who drove 10 hours from an upscale Dallas suburb, later told police he was targeting Mexicans.

Anjelita Cadena, chair of the Denton County Democratic Party, said the shooting was an outcome of Trump’s rhetoric that she considered dehumanizing to Latinos, and faulted Republicans for not reining in the president.

“If it were my [party], I’d be screaming and yelling, ‘Can you get him to shut up?’” Cadena said. “So, yeah, take away his phone, somebody put a babysitter on him or whatever. But they’re not doing that.”
  Overall beste user 2022 woensdag 14 augustus 2019 @ 21:14:10 #271
3928 Ulx
pi_188449985
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Met name meer appeal richting het midden. Zo'n Warren komt echt veel te professorachtig over vrees ik.

Net als de rest van het stel ook volstrekt geen clue hebben dat een heel klein puntje op de staatsbegroting als "ziekenzorg voor illegalen" enorm politiek uitgemolken gaat worden en een volstrekte verliezer is zonder upside. Zo naief. Dit is echter niet uniek aan haar.

In dit opzicht is bijna elke kandidaat denk ik beter dan Warren, helaas. Maar met name de politici die al bewezen hebben staten te winnen waar wat cross-over appeal belangrijk is, spreken me hierom aan... denk dan dus aan Klobuchar, Bennett en nog een enkeling her en der... Kansloos verder, want dezen gaan het niet worden, maar goed.

Zo jammer in dit opzicht dat Franken zijn biezen heeft moeten pakken.
Appeal richting lui te dom zijn om te poepen? Dit is wat eerder schreef. En je gaat die race naar de bottom toch niet winnen. Je kunt Trump niet verslaan op dom gelul. Zwakzinnige kretologie uit zijn nek blaten is zijn specialiteit.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 21:18:50 #272
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188450074
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:14 schreef Ulx het volgende:

[..]

Appeal richting lui te dom zijn om te poepen? Dit is wat eerder schreef. En je gaat die race naar de bottom toch niet winnen. Je kunt Trump niet verslaan op dom gelul. Zwakzinnige kretologie uit zijn nek blaten is zijn specialiteit.
Waarom zou je alleen maar mensen willen vertegenwoordigen die bovengemiddeld intelligent zijn? Daarbij, doen alsof je per se te dom bent om te poepen als je republikeins stemt is ook feitelijk onjuist.

Ik heb het niet over een race to the bottom. De base van Trump is onbereikbaar, maar een of andere soccermom of kerkvrijwilligster die zich niet verdiept in politiek en zich gehoord wil voelen heeft enige kans van slagen.

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 14-08-2019 21:24:35 ]
  Overall beste user 2022 woensdag 14 augustus 2019 @ 21:26:51 #273
3928 Ulx
pi_188450261
Omdat democratie ook wat werk van kiezer vereist. Het volk regeert. Regeren is een werkwoord.

Je hebt het over bovengemiddeld intelligent. Waar blijkt dat uit? Wanneer is iemand dat?
  woensdag 14 augustus 2019 @ 21:33:25 #274
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188450419
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:26 schreef Ulx het volgende:
Omdat democratie ook wat werk van kiezer vereist. Het volk regeert. Regeren is een werkwoord.

Je hebt het over bovengemiddeld intelligent. Waar blijkt dat uit? Wanneer is iemand dat?
Jij hebt het over te dom om te poepen. Nu weet ik niet wat jij daar onder verstaat, maar aangezien ongeveer de helft van het electoraat republikeins stemt, zal de andere helft dus bovengemiddeld intelligent zijn in jouw ogen.

Ja, het vereist ook werk van het volk, maar niet ieder individu uit het volk. Je hebt gewoon de domme realiteit dat je campagne zult moeten voeren en mensen overtuigen. Deze mensen die op de wip zitten hebben denk ik gewoon een klein duwtje nodig, om dit keer een andere keuze te maken dan ze hun leven gedaan hebben. En ja, uiteraard zou Trump ook in mijn ogen genoeg moeten zijn, net als de decennia-lange obstructie en wanbeleid op federaal niveau.

Dat hoeft niet eens relevant te zijn voor de presidentsverkiezing trouwens, maar naar de toekomst toe en in races wat lager op de tickets des te meer. Je moet er toch niet aan denken dat de republikeinen een meerderheid in de Senaat houden?!

[ Bericht 2% gewijzigd door ExtraWaskracht op 14-08-2019 21:38:47 ]
  Overall beste user 2022 woensdag 14 augustus 2019 @ 21:48:02 #275
3928 Ulx
pi_188450756
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]
een of andere soccermom of kerkvrijwilligster die zich niet verdiept in politiek en zich gehoord wil voelen heeft enige kans van slagen.
Die heeft nu dit.

kylegriffin1 twitterde op woensdag 14-08-2019 om 19:30:00 GOP Rep. Steve King said that humanity might not exist if not for rape and incest."What if we went back through all the family trees and just pulled out anyone who was a product of rape or incest? Would there be any population of the world left?" https://t.co/FK0L46fNzo reageer retweet
Zou mensen nou echt op zo'n figuur stemmen 'want hij komt niet over als professor'?
  woensdag 14 augustus 2019 @ 21:54:06 #276
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_188450866
https://twitter.com/HeathMayo/status/1161716378015080448

Conservatief 'denker' Shapiro heeft een nieuwe zondebok: mensen met twee of drie banen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 14 augustus 2019 @ 21:54:32 #277
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188450875
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

Die heeft nu dit.

kylegriffin1 twitterde op woensdag 14-08-2019 om 19:30:00 GOP Rep. Steve King said that humanity might not exist if not for rape and incest."What if we went back through all the family trees and just pulled out anyone who was a product of rape or incest? Would there be any population of the world left?" https://t.co/FK0L46fNzo reageer retweet
Zou mensen nou echt op zo'n figuur stemmen 'want hij komt niet over als professor'?
Sowieso gaat het om marginale effecten en kun je dat niet over hele groepen zo zeggen natuurlijk.

Voor jou is het waarschjinlijk iets als: aan de ene kant heb je een stel Yeehawdists + white nationalists + grootkapitaal wat de federale overheid wil ontmantelen en milieu gratis slopen en aan de andere kant een groep mensen die fatsoenlijk bestuur willen. Dan is het simpel.

Echter is het voor deze mensen denk ik meer alsof je van een Van Agtje doet zeg maar, van CDA naar GL, bijvoorbeeld. Dan is mijn pleidooi dat van CDA naar linkerkant VVD oid een stuk makkelijker is - in hun ogen - om het simpel te stellen; beeldvorming is daarbij belangrijk denk ik.
  Overall beste user 2022 woensdag 14 augustus 2019 @ 21:56:50 #278
3928 Ulx
pi_188450925
Ik vroeg je daarom ook wat dat 'midden' dan wel is.
pi_188451169
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:54 schreef Klopkoek het volgende:

Conservatief 'denker' Shapiro heeft een nieuwe zondebok: mensen met twee of drie banen.
Oh wow.. De wereldvreemdheid spat er weer eens vanaf bij Ben. Wat een knurft is het toch.. :N

Kan bijna niet wachten tot dit op r/MurderedByWords komt.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 22:19:30 #280
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188451426
Beurzen op Wall Street staan zwaar in de min, negatieve yield curve die duidt op een recessie. Is hier een eigen topic voor economische dingen?
pi_188451542
quote:

... :{

Waarom krijgen dit soort idioten nog steeds een podium? Ik snap dat echt niet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 23:38:42 #282
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_188453137
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Omdat mensen in de grond trappen en tegen elkaar op zetten een verdienmodel is?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_188454180
quote:

Dat blinde vertrouwen in de markten ook :') Alsof de markten niet elke paar jaar op hun bek gaan als weer eens blijkt dat ze toch constant zaken verkeerd inschatten.
pi_188454274
De nieuwste spin:

realDonaldTrump twitterde op donderdag 15-08-2019 om 00:32:56 Good things were stated on the call with China the other day. They are eating the Tariffs with the devaluation of their currency and “pouring” money into their system. The American consumer is fine with or without the September date, but much good will come from the short..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op donderdag 15-08-2019 om 00:32:56 ..deferral to December. It actually helps China more than us, but will be reciprocated. Millions of jobs are being lost in China to other non-Tariffed countries. Thousands of companies are leaving. Of course China wants to make a deal. Let them work humanely with Hong Kong first! reageer retweet
pi_188454317
shomaristone twitterde op woensdag 14-08-2019 om 23:51:33 BREAKING: At Least 4 Officers Shot in North Philadelphia. “It was like a war," a mother, who lives in the neighborhood, told NBC10. #Philadelphia https://t.co/A2gF3wbNlh reageer retweet
Tja je moet je toch kunnen verdedigen nietwaar?

Update: 6 officers maar niet in levensgevaar.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 06:28:41 #286
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_188454757
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 00:55 schreef Kijkertje het volgende:
De nieuwste spin:

realDonaldTrump twitterde op donderdag 15-08-2019 om 00:32:56 Good things were stated on the call with China the other day. They are eating the Tariffs with the devaluation of their currency and “pouring” money into their system. The American consumer is fine with or without the September date, but much good will come from the short..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op donderdag 15-08-2019 om 00:32:56 ..deferral to December. It actually helps China more than us, but will be reciprocated. Millions of jobs are being lost in China to other non-Tariffed countries. Thousands of companies are leaving. Of course China wants to make a deal. Let them work humanely with Hong Kong first! reageer retweet
Moet die laatste tweet gezien worden als de VS die zich nu officieel gaat bemoeien met Hong Kong?

Ik lees het al een tijdje her en der, dat de VS helemaal geen deal wilt. Dat Trump nu gaanderweg allemaal randvoorwaarden aan een nieuwe deal toevoegt die er niets mee te maken hebben lijkt dat wel een beetje te bevestigen. (tevens zou het best kunnen dat China ook geen deal wilt tot de herverkiezingen)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_188455326
quote:

Hij heeft toch gewoon gelijk?
pi_188455342
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Omdat: hem negeren is antisemitisch.

Althans, dat zou hij en de usual suspects gaan roepen.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 08:55:04 #289
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_188455397
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Als je alleen maar kunt kiezen uit een baan die niet genoeg betaalt of geen baan, dan zou je dus helemaal geen baan moeten nemen?

Dat is beter hoe?

Het feit dat fulltime banen niet genoeg verdienen is een ander probleem, maar dat kun je de werknemers moeilijk kwalijk nemen in een land als de VS.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_188455424
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:55 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Als je alleen maar kunt kiezen uit een baan die niet genoeg betaalt of geen baan, dan zou je dus helemaal geen baan moeten nemen?

Dat is beter hoe?

Het feit dat fulltime banen niet genoeg verdienen is een ander probleem, maar dat kun je de werknemers moeilijk kwalijk nemen in een land als de VS.
Nee, natuurlijk niet. Maar wanneer je niet met een baantje genoeg kan verdienen, dan heb je zelf niet genoeg je best gedaan. Dus dan ben jij het probleem. Het is wat ongenuanceerd, maar in wezen ....
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:02:01 #291
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_188455463
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Maar wanneer je niet met een baantje genoeg kan verdienen, dan heb je zelf niet genoeg je best gedaan. Dus dan ben jij het probleem. Het is wat ongenuanceerd, maar in wezen ....
Een fulltime baan hoort je gewoon per definitie op zijn minst boven het armoede niveau te brengen.

Als het dat niet doet, wordt het toch eens tijd voor het invoeren van een minimumloon.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_188455500
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Op papier heeft hij inderdaad gelijk. Want in theorie eis je als werknemer gewoon een hoger loon wanneer jou een salaris wordt aangeboden waarmee je amper de broek op kunt houden.

Helaas is de realiteit anders en zoekt een bedrijf gewoon iemand anders wanneer je dergelijke eisen gaat stellen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188455533
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik weet niet of je tegen elke taxichauffeur in New York kan zeggen dat hij gewoon niet genoeg zijn best doet als hij 's avonds nog ergens in een magazijn bij moet klussen om de huur van zijn appartementje in de Bronx te kunnen betalen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188455710
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik weet niet of je tegen elke taxichauffeur in New York kan zeggen dat hij gewoon niet genoeg zijn best doet als hij 's avonds nog ergens in een magazijn bij moet klussen om de huur van zijn appartementje in de Bronx te kunnen betalen.
Hij/zij werkt hard. Maar heeft geen goede studie genoten
pi_188455720
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Een goede studie is dan ook lang niet voor iedereen weggelegd, voor sommigen omdat ze daar de capaciteiten helemaal niet voor hebben, voor sommigen omdat ze daar de mogelijkheden nooit voor hebben gehad.
pi_188455734
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Een goede studie is dan ook lang niet voor iedereen weggelegd, voor sommigen omdat ze daar de capaciteiten helemaal niet voor hebben, voor sommigen omdat ze daar de mogelijkheden nooit voor hebben gehad.
Iedereen kan een opleiding/studie doen waardoor ze in elk geval genoeg verdienen om te leven met een baan.
pi_188455737
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dus als je geen goede studie hebt genoten - om welke reden dan ook - met als gevolg dat je geen goed salaris kunt verdienen, dan heb je dat geheel aan jezelf te wijten?

Ik ben de laatste jaren behoorlijk verrechtst, maar die redenering vind ik toch wel stuitend kortzichtig.
pi_188455741
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Iedereen kan een opleiding/studie doen waardoor ze in elk geval genoeg verdienen om te leven met een baan.
Ik denk dat je dat schromelijk overschat.
pi_188455765
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat is simpelweg niet waar.

Bovendien zullen er altijd mensen (moeten) zijn die baantjes zoals patatbakker en schoonmaker invullen.
pi_188455766
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat schromelijk overschat.
Misschien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')