abonnement Unibet Coolblue
pi_188376911


Welkom in het PlayStation 4-topic!
In dit topic kan je alles kwijt over de PS4-consoles, de games, de services en de speculaties over de toekomst en meer.
#Thisis4theplayers

PS4 Slim en PS4 Pro


PlayStation Plus-titels van augustus 2019
WipEout Omega Collection en Sniper Elite 4

Handige linkjes
PS4 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
GAM / [PS5#2] ACHTIENMILJOENTERRAFLOPS

PSN Username lijst van de fok!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN ID

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#thisis4thep(l)ayers :B
pi_188376939

Niks te zien hier, een beetje zoals al die zogenaamde nieuwe topgames.
SOONY
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 16:49:37 #3
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188377025
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

:')

Hij heeft een of andere hack gebruikt om een Twitch stream te kijken die niet openbaar had moeten zijn. Toch?
De Twitch stream was schijnbaar gewoon te zien via vrienden van de twitch stream of door misschien een URL aan te passen, dat maakt het nog niet illegaal hans.

Misschien niet je game streamen op Twitch terwijl die nog niet af is, en als mensen het dan toch te zien krijgen mensen erop af gaan sturen beetje dreigen terwijl ze geen voet hebben om op te staan
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188377043
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:49 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

De Twitch stream was schijnbaar gewoon te zien via vrienden van de twitch stream of door misschien een URL aan te passen, dat maakt het nog niet illegaal hans.
Schijnbaar? Bron. Volgens de artikelen die ik lees heeft ie een hack ofzoiets gebruikt, het waren in elk geval geen openbare streams en dus content wat niet openbaar mocht zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2019 16:51:22 ]
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 16:51:20 #5
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188377045
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Schijnbaar? Bron. Volgens de artikelen die ik lees heeft ie een hack ofzoiiets gebruikt, het waren in elk geval geen openbare streams en dus content wat niet openbaar mocht zijn.
Dat maakt het nog niet illegaal.

En mensen noemen alles al een hack, zelfs als je een URL aanpast.

Wow ik ben gehackt (geheime vraag geraden ofzo)

Ik weet niet hoe hij bij die stream is gekomen, maar hoe hij daar is gekomen is iig niet illegaal. Hij heeft niet Twitch gehacked ofzo.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188377052
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:51 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat maakt het nog niet illegaal.

En mensen noemen alles al een hack, zelfs als je een URL aanpast.
Dat maakt het wel content die nog niet openbaar moet zijn, en dus staat het bedrijf in zijn volledige recht om die content te beschermen.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 16:52:40 #7
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188377057
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Dat maakt het wel content die nog niet openbaar moet zijn, en dus staat het bedrijf in zijn volledige recht om die content te beschermen.
Dan moet je dat niet online streamen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188377073
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:52 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dan moet je dat niet online streamen.
Ze streamden verborgen, als in, niet openbaar.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 16:54:25 #9
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188377083
Niet verborgen genoeg. Ze hadden het ook gewoon niet kunnen streamen, dan was er niks gelekt.

Maarja, bij Gearbox zijn ze niet zo professioneel.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188377092
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:54 schreef MMaRsu het volgende:
Niet verborgen genoeg. Ze hadden het ook gewoon niet kunnen streamen, dan was er niks gelekt.

Maarja, bij Gearbox zijn ze niet zo professioneel.
:D

Als je al wil zeiken hierover, doe dat dan bij Twitch die hun beveiliging schijnbaar niet op orde heeft. Die gozer was gewoon fout en hij wist dat. Einde verhaal.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 16:56:49 #11
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188377117
Het was A. Twitch die een makke beveiliging heeft.
B. Gearbox had hun game niet hoeven streamen terwijl die nog niet af is, om het risico te beperken dat er iets lekt.
C. Die gast is gewoon een fan die enthousiast is over BL3 en al het nieuws wil vergaren wat er te vinden valt, als een soort Rockstar fan die gek word van elk GTA nieuwtje. Daar ga ik die gast toch niet voor afbranden man komop nou.

En ik zeik er niet over, ik vind het een lachertje. Gearbox en TakeTwo zijn degene die erover aan het "zeuren" zijn, beetje die gast intimideren enzo. Ze hadden gewoon die medewerker en Twitch erop aan moeten spreken en desnoods die fan een bericht sturen van hey man zou je die vids offline kunnen halen want er zit content in die graag nog willen revealen op een later moment. Nou ik kan me niet voorstellen dat hij dan zegt ja dikke vinger ( of ja misschien wel maargoed lijkt me niet aannemelijk als hij zo'n groot fan is van Gearbox/Borderlands )
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188377174
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:56 schreef MMaRsu het volgende:
Het was A. Twitch die een makke beveiliging heeft.
B. Gearbox had hun game niet hoeven streamen terwijl die nog niet af is, om het risico te beperken dat er iets lekt.
C. Die gast is gewoon een fan die enthousiast is over BL3 en al het nieuws wil vergaren wat er te vinden valt, als een soort Rockstar fan die gek word van elk GTA nieuwtje. Daar ga ik die gast toch niet voor afbranden man komop nou.
A. Klopt. Twitch zijn probleem, hoef je er nog geen misbruik van te maken. Of haal jij elk huis leeg waar de deur van openstaat en verwacht je er dan mee weg te komen?
B. :') Dat is hetzelfde als roepen dat een vrouw in een kort rokje verkracht mag worden.
C. Tja, boeiend of het een fan is. Hij heeft iets gedaan wat niet mag, en als je dat doet aanvaard je de risico's die dat met zich mee brengt. Gewoon niet zeuren en op de blaren zitten van je domme actie.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 17:01:25 #13
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188377183
Hij heeft niets gedaan wat niet mag.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188377190
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:01 schreef MMaRsu het volgende:
Hij heeft niets gedaan wat niet mag.
Haha, echt wel.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 17:02:00 #15
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188377192
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Haha, echt wel.
Wat dan precies?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188377200
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:02 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat dan precies?
Openbaren van dingen die nog niet openbaar mocht zijn, volgens uitgever/ontwikkelaar.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 17:03:10 #17
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188377210
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Openbaren van dingen die nog niet openbaar mocht zijn, volgens uitgever/ontwikkelaar.
En dat mag niet van wie precies?

Als een bedrijf hun eigen informatie lekt, en jij dit herpost is dit geen openbaren van informatie.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188377232
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:03 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

En dat mag niet van wie precies?

Als een bedrijf hun eigen informatie lekt, en jij dit herpost is dit geen openbaren van informatie.
Het bedrijf heeft geen informatie gelekt.

Klopt dit:

quote:
De YouTuber Matt Somers, op YouTube bekend als 'SupMatto', zou in een recente video op zijn kanaal informatie over Borderlands 3 hebben gelekt en deed uit de doeken hoe Twitch-gebruikers met behulp van een Twitch-exploit aan niet eerder vrijgegeven gameplaybeelden konden komen en daarnaast nog meer informatie konden verkrijgen.
?
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 17:05:57 #19
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_188377251
Ze zullen vast een reden gehad hebben om die stream niet openbaar te maken.

Als je willens en wetens iets openbaar maakt wat niet openbaar zou moeten worden of zijn dan ben je bereid ook de risico's te nemen en dus ook de evt gevolgen te aanvaarden.

Als je bij Area 51 naar binnen wilt, maar dan wordt tegengehouden door borden "no trespassing" en je vind een gat in het hek even verderop en je gaat toch naar binnen dan ben je nog steeds aan het tresspassen en dus strafbaar.

Dat doe je dus willens en wetens, dus moet je ook niet gaan huilen als ze je achter slot en grendel zetten als je gepakt wordt.
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 17:07:30 #20
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188377269
En het gebruiken van die Twitch exploit is illegaal? Volgens mij niet hoor.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 17:07:35 #21
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_188377271
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:03 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

En dat mag niet van wie precies?

Als een bedrijf hun eigen informatie lekt, en jij dit herpost is dit geen openbaren van informatie.
Het kopen van een gestolen fiets is ook strafbaar...
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_188377291
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:07 schreef MMaRsu het volgende:
En het gebruiken van die Twitch exploit is illegaal? Volgens mij niet hoor.
Lijkt me wel, maar dat weet ik niet zeker.

Het ook niet zo zeer om het gebruiken van de exploit, maar het openbaren van het materiaal dat je krijgt na het gebruik van de exploit.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 17:11:43 #23
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188377313
Hoe dan ook, ik blijf bij mijn standpunt dat als je geen leaks wil, je je game niet moet streamen op een platform zoals Twitch waar mensen het gewoon kunnen vinden door 1 of andere simpele exploit die schijnbaar al jaren bij Twitch bekend is maar daar niets aan doet.

Voor zover ik het lees, klinkt het alsof hij puur de namen van de accounts die te zien waren in een Borderlands 3 reveal video opgezocht op Twitch en die accounts waren de game aan het streamen.

Mensen noemen alles al een exploit tegenwoordig, maar ik vraag me af wat de werkelijke "exploit" was, als het al een exploit te noemen was.

Als ik via een kanaal van Rockstar connected account een GTA 6 gameplay stream voorbij zie komen, denk je dat ik dat niet ga lekken / herposten hier op fok!? En is het dan oke als ik ineens intimidaties en een rechtzaak aan mijn broek kan krijgen van Rockstar of 2 mensen aan de deur van TakeTwo die wel even komen zeggen dat ik mijn post op Fok moet verwijderen want anders. Ik vind persoonlijk van niet maar ok.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 17:13:27 #24
194233 Friday12
Originele kloon
pi_188377327
Iedere keer als er drama is is het met MMaRsu...

en nog steeds zeggen dat het niet aan hem ligt
pi_188377340
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 17:11 schreef MMaRsu het volgende:
Hoe dan ook, ik blijf bij mijn standpunt dat als je geen leaks wil, je je game niet moet streamen op een platform zoals Twitch waar mensen het gewoon kunnen vinden door 1 of andere simpele exploit die schijnbaar al jaren bij Twitch bekend is maar daar niets aan doet.
Vreemd standpunt, maar oke.

quote:
Voor zover ik het lees, klinkt het alsof hij puur de namen van de accounts die te zien waren in een Borderlands 3 reveal video opgezocht op Twitch en die accounts waren de game aan het streamen.
Hoe ik het lees en begrijp waren dat verborgen streams.

quote:
Mensen noemen alles al een exploit tegenwoordig, maar ik vraag me af wat de werkelijke "exploit" was, als het al een exploit te noemen was.
Geen idee verder. Ik lees ook maar wat er op diverse sites staat.

quote:
Als ik via een kanaal van Rockstar connected account een GTA 6 gameplay stream voorbij zie komen, denk je dat ik dat niet ga lekken / herposten hier op fok!? En is het dan oke als ik ineens intimidaties en een rechtzaak aan mijn broek kan krijgen van Rockstar. Ik vind persoonlijk van niet maar ok.
Dat mag. Ik zou het waarschijnlijk ook posten op FOK! De kans om daar gepakt te worden is wat kleiner dan op een YouTube kanaal met 100.000+ abonnees. Als ze er alsnog achterkomen, dan ben ik terecht gewoon de lul.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')