Jazeker. In 85-86.quote:
Stiekem Renault zelf ook niet? (Zal meteen stoppen met het bemoeien).quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jazeker. In 85-86.
Verder dus het originele Team Lotus, Ligier, Williams, Benetton, Caterham (ook toen die Lotus genoemd werden in 2011), Lotus uit 2012-2015, Red Bull, STR en McLaren
77 sasquatsch
48 Doevelaer
39 Bluurgh
35 Mexicanobakker
27 4-elements
24 Lionheaad
24 Hawaii_Tim
21 Sabata
18 JayHovah
16 Earl_J_Hickey
11 franklop
11McLaren_Fan
6 Wombcat
6 bokkepoot
5 vosss
4 Smacked_Actor
4 Niox
3 Mothzor
3 Fir3fly
3 Donderkonijn
3 TheRipper
2 Goudenvis
1 RingBewoner
1 JimmyManna
1 Fokkingvet
1 DETELEVISIEKIJKER
1 ziggyziggyziggy
1 Kawa600
0,5 Karstman
In hoeverre moet je dat 'leveren' noemen, maar wel een leuke semantische discussie jaquote:Op maandag 12 augustus 2019 22:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Stiekem Renault zelf ook niet? (Zal meteen stoppen met het bemoeien).
AVUS?quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:17 schreef McLaren_Fan het volgende:
Wat is het kortste circuit dat tijdens een Grand Prix, weke meetelde voor het F1 kampioenschap, is gebruikt
Motoren worden buiten het team om ontwikkeld dus eigenlijk hoor ik minstens 0,25 punt te krijgen, geen slechte score voor een redelijke noob die een keer deze quiz topic aanklikt.quote:Op maandag 12 augustus 2019 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In hoeverre moet je dat 'leveren' noemen, maar wel een leuke semantische discussie ja
Correctquote:
Dat is vijf. (ik vermoedde al dat sasquatch eigenlijk Siffert bedoelde, maar kon dit toch niet goed rekenen.) Patrese niet, de Italianen waren Bandini (die op de Zeltweg won) en De Angelis.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:10 schreef JayHovah het volgende:
Zwitser -> Jo Siffert?
Italiaan ->Patrese?
Bas Leinders? Als het goed is, dan moet het puntje naar Mexicanobakker gaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Belg volgens mij. Alleen zijn naam.. Lennarts ofzo. Ik kom er echt totaal niet op.
Nee, wel Europees en Brits Formule Ford. Hij werd wel Duits kampioen F3, maar geen Europees kampioen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:58 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Bas Leinders? Als het goed is, dan moet het puntje naar Mexicanobakker gaan.
Heeft Leinders overigens Brits F3 gereden?
Bas Leinders bedoel ik. Puntje is voor McLaren_Fan aangezien hij hem inkopte én het feit dat de vragensteller bepaaldquote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:58 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Bas Leinders? Als het goed is, dan moet het puntje naar Mexicanobakker gaan.
Heeft Leinders overigens Brits F3 gereden?
Hij won de F3000-race in Monaco toen Björn Wirdheim te vroeg feest ging vierenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:13 schreef McLaren_Fan het volgende:
Door welke race en waarom kunnen autosportliefhebbers Nicolas Kiesa zich het beste herinneren?
Correctquote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hij won de F3000-race in Monaco toen Björn Wirdheim te vroeg feest ging vieren
Correctquote:
Ik zou niet weten waarom niet, maar ik zou het eerst als open vraag proberen. Als niemand het weet kun je altijd nog de multiple choice optie geven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:37 schreef Sabata het volgende:
Ik heb een goeie denk ik, maar ik weet even niet of een multiple choice vraag toegestaan is (denk dat ie anders te moeilijk is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |