Dit is 'mquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:43 schreef Bluurgh het volgende:
Reed Mika Salo niet voor 'mindere teams' en mocht toen Michael vervangen in 1999? Moest eerst aan Hakkinen denken maar die heeft natuurlijk iets meer bereikt dan twee podia.
Komt een klein beetje in de buurt, maar daar ben ik niet naar op zoek.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:47 schreef 4-elements het volgende:
Teamgenoot meeste zeges van het seizoen terwijl je zelf niets wint?
Meeste tweede plaatsen in 1 seizoen en geen overwinning.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:33 schreef Bluurgh het volgende:
Er zijn een hoop verschillende records, zoals Schumacher met de meeste overwinningen. Echter zijn er ook records die je misschien iets minder graag in bezit hebt, zoals Heidfeld met de meeste podia in zijn carriere zonder een overwinning of Andrea de Cesaris met het meeste aantal uitvalbeurten.
Zo verbrak Valtteri Bottas in 2018 ook een record wat je misschien toch liever niet in handen hebt. Welk record is dit?
Helemaal goed, welkom bij de clubquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:52 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Meeste tweede plaatsen in 1 seizoen en geen overwinning.
Jij mag een nieuwe vraag posten @hjansen82quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:52 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Meeste tweede plaatsen in 1 seizoen en geen overwinning.
Hoeveel verschillende rijders hebben voor Benetton Formula gereden?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:30 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Jij mag een nieuwe vraag posten @:hjansen82
Ik gok stuk of 19quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:26 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende rijders hebben voor Benetton Formula gereden?
Thanks voor de uitleg, het was een pure gokquote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh is inderdaad 17 ja, had me verteld.
Irritant gedoe ook met Berger en Herbert die 2x voor Benetton reden.
Als ondertussen iemand het antwoord goed heeft mag je het puntje uitdelen en de stand bijwerken @hjansen82quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:26 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende rijders hebben voor Benetton Formula gereden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |