quote:
De meest slechte plannen lijken op een flink beschonken moment anders zeer uitstekend.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Op de bonnefooi? Slecht plan meestal.
Oh dat zal het zijn.. ik moet nog beginnen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:57 schreef vosss het volgende:
[..]
De meest slechte plannen lijken op een flink beschonken moment anders zeer uitstekend.
Ja jouw posts voor jezelfquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:57 schreef vosss het volgende:
[..]
De meest slechte plannen lijken op een flink beschonken moment anders zeer uitstekend.
Een mongol op een haar na opschrijven is daar een mooi voorbeeld van. Godnondeju; dat scheelde echt weinigquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Proost!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Oh dat zal het zijn.. ik moet nog beginnen..
Wat?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Een mongol op een haar na opschrijven is daar een mooi voorbeeld van. Godnondeju; dat scheelde echt weinigDon't ask
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:59 schreef vosss het volgende:
De klacht had moeten zijn dat Werkman geen link deelt
quote:
Ik had echt wat uit te leggen gehadquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Fixed; geen dank.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Dat is een dikke zeug die we preventief zouden moeten ruimen wegens vervuilen van de genenpoel der lekkere wijven![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |