Ze draagt hetzelfde ''daar zit geen kwaad in'' stigma als Kaylee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:25 schreef Koos1958 het volgende:
Zo dat moet toch een keer naar binnen komen dat franny van alles bij elkaar liegt en verzint.
das al een schuldbekentenis....quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:31 schreef chufi het volgende:
Ger vindt dat mensen niet op hem mogen stemmen omdat ie Shelly en Franny fout behandeld...
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:36 schreef Harrison het volgende:
[..]
Bang om weer 30 stemmen te krijgen
Bang voor de toorn van Shellyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is echt niets in aan de handquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:34 schreef puzziepie het volgende:
Ger komt nu met wel hele trieste smoesjes ....het boeit hem niet maar het boeit hem dus wel
Zogenaamd geen seks , niet kussen , dus niets aan de hand , ze zijn vrienden en met 'vrienden'kan je knuffelen...wat een lafaard
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:36 schreef Harrison het volgende:
[..]
Bang om weer 30 stemmen te krijgen
Dat dusquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is echt niets in aan de hand
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:42 schreef snetje het volgende:
Lex: Hij krijgt ook een stem van mij ...
Andrea: Van mij ook ...
Lex: Ze hebben ruzie boven ...
we hadden al geile geert......maar GGerrit....is nu ook een begrip in grun...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:40 schreef chufi het volgende:
Bang voor zn toekomst als rondneukend studentje zonder sex te hebben ...
Aanvulling:quote:
Over wie gaat het nu, van andre snap ik dat het gerrit is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Aanvulling:
Lex: Met die bek tegen der geven die gozer met de kut ... ik zeg tegen Shel ook ik zeg nou euh lekker dan ...
Andrea: Ik ben helemaal klaar met die gozer ... huh maar waar ...
Lex: Vooral kinderlijk ook ...
Lex: Ze hebben ruzie boven ...
Andrea: Wie? ...
Gerrit was op dat moment niet boven ... ik vermoed Adriaan ...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over wie gaat het nu, van andre snap ik dat het gerrit is.
Gerrit heeft aan Shelley gevraagd of ze ook mee wou helpen toen de meeste buiten aan het werk waren en zij achter de computer zat te spelen. Daar werd ze pislink over.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over wie gaat het nu, van andre snap ik dat het gerrit is.
Geen penetratie, he? Voor alle duidelijkheid.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:55 schreef puzziepie het volgende:
Ger is wanhopig bezig om het onderwerp Tranny/Ger/Seks te veranderen naar Jessie /Merel/seks
Oh wacht
ATTENTIE ATTENTIE
GER GAAT GEEN SEKS MEER HEBBEN IN UTOPIA![]()
Heeft ie netjes gedaan , kan niet anders zeggenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft Dylan afgelopen week gezet.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft ie netjes gedaan , kan niet anders zeggen
Dit is niet netjes gezet hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft ie netjes gedaan , kan niet anders zeggen
Ben en zijn vrouw zijn eerder geweest bij de opening tattooshop.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:59 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Die mensen die er nu zijn voor Dyl.
Hebt ik die niet al een keer gezien ergens op de markt?
denk eerder bij The Voicequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:59 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En wie is ben? Rooie baard en petje?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ben en zijn vrouw zijn eerder geweest bij de opening tattooshop.
Misschien de 1e versie van de voice of holland.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:59 schreef ANTPQ-36 het volgende:
toch verkeerd gewassen danquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:01 schreef mazaru het volgende:
En ook nog eens doorgelopen
[ afbeelding ]
Te heet gewassenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:01 schreef mazaru het volgende:
En ook nog eens doorgelopen
[ afbeelding ]
Ben Saunders is die andere.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:01 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
En wie is ben? Rooie baard en petje?
best zielig voor hem....als je niet echt geaccepteerd wordt door je eigen familie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:04 schreef mazaru het volgende:
De familie van Jordy is er niet blij mee dat hij homo is
O.K. En wat is Ben Saunders?quote:
Ja, dom ook. Zo zou je je kind kwijt kunnen rakenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:06 schreef Maria. het volgende:
[..]
best zielig voor hem....als je niet geaccepteerd wordt door je eigen familie.
lekker scheef allemaalquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is denk ik Dennis die was er de vorige keer ook bij. De naam weet ik niet 100% zeker.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:01 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
En wie is ben? Rooie baard en petje?
Geen dikke Dennis ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:08 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat is denk ik Dennis die was er de vorige keer ook bij. De naam weet ik niet 100% zeker.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:07 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
O.K. En wat is Ben Saunders?
En dat kereltje met de wortel kleurige baard?
Waar moet ik die van kennen?
Ben Saunders is tattoo artist en zanger.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:07 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
O.K. En wat is Ben Saunders?
En dat kereltje met de wortel kleurige baard?
Waar moet ik die van kennen?
Nee niet Dikke Dennis die veel dikker.quote:
Nog nie veel wijzer hier maar gaat ze zondag met de markt zeker herkennen op de markt streams.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:08 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat is denk ik Dennis die was er de vorige keer ook bij. De naam weet ik niet 100% zeker.
dat moet die uitgekakte eeuwige student van een geile ger zeggenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:09 schreef zodeju het volgende:
Franny vindt dat Dylan toch wel lekker bezig is de laatste weken.
Jessie, euhm denk dat ik af en toe in een andere wereld leef..
Oh ja zegt Franny, hij heeft toch regelmatig klantjes.
Gerrit ja maar hij is er niet intensief mee bezig....
Jessie is lekker aktief met zijn huidverpesting.....daar moet echt geld bij en dat moet Dylan ophoesten.
Net zoals die tattoo's verwijderen.....geen van de bewoners zijn ze al kwijt. Lopen nu met gestippelde tattoo's.
De kapper??? En dan de poort uit mogen? Flinke privilege als dat echt zo isquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:13 schreef Harrison het volgende:
Oh, Maris is dus naar de kapper geweest. Helemaal niet naar VUMC. Weer een leugen.
heeft hij al eerder gezegd, cutuur ding, Turksquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:04 schreef mazaru het volgende:
De familie van Jordy is er niet blij mee dat hij homo is
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:15 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Yotum.
En wat had ze?
Holstrontverklontering ?
Jessie zei wat is je haar blond. Ja, ik heb het net geverfd, zei ze.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:14 schreef yaello het volgende:
[..]
De kapper??? En dan de poort uit mogen? Flinke privilege als dat echt zo is
echt wat denk die klaploper welquote:
denk dat jess een grotere kleuter isquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:18 schreef krabje het volgende:
dus dilletje doet nu precies hetzelfde als waarom hij liep te janken toen jes het deed,kleuter dilletje.
En Jessie lachen zo nep......en maakt de gast belachelijk......wat een zielig mannetje is het ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:18 schreef krabje het volgende:
dus dilletje doet nu precies hetzelfde als waarom hij liep te janken toen jes het deed,kleuter dilletje.
Denk je.....quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:20 schreef yvondenise het volgende:
Jessie neemt Dylan zwaar in de maling.
Ze is niet in haar eerste leugen gebarsten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:13 schreef Harrison het volgende:
Oh, Maris is dus naar de kapper geweest. Helemaal niet naar VUMC. Weer een leugen.
echt niet want die gaat hier nog menigmaal op terugkomenquote:
ow, ik dacht dat ie zichzelf gigantisch voor schut aan het zetten was ......quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:20 schreef yvondenise het volgende:
Jessie neemt Dylan zwaar in de maling.
Hij kan niet eens stoppen ........er op terugkomen hoeft niet eens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
echt niet want die gaat hier nog menigmaal op terugkomen
wat zal ik blij zijn als die ooit oprot
Ah, jammer, ik vond je wel grappig zo nu en dan, maar goed veel plezier eldersquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:21 schreef krabje het volgende:
dit is dus de reden dat steeds meer mensen ,net als ik afhaken,in utopia zijn het vreselijke mensen die samenwonen,en ook hier moet er altijd over een opmerking heen gezeken worden,het word er hier en daar niet gezelliger op.
Hij is een enorme draak van een persoonquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Adriaan wil een tattoo van zijn levensverhaal,iets met draken.
Veganistische drakenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:29 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Grrrrrrr, Ik wil een worteltje!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat ie zichzelf gigantisch voor schut aan het zetten was ......
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:15 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Yotum.
En wat had ze?
Holstrontverklontering ?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
wat zegt zequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:39 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske weer over relaties
[ afbeelding ]
Ik krijg een deja vu.......dit is al eerder geweest alleen weet ik niet of dit met dezelfde personen is geweest.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:33 schreef sjampoeh het volgende:
weet fran al dat merel nooit meer in haar huisje wult slapen ? ik zag zoiets voorbij komen ?
geen medelij met dat sguim: ze vragen er zelf omquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:41 schreef sjampoeh het volgende:
oh bleh dit weekend markt ?
schuim weer geld uit de zak kloppen
Lenie komt ook bezoek.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:41 schreef sjampoeh het volgende:
had dat nou niet gezegdquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:42 schreef Harrison het volgende:
Maris had dus gewoon nog even kunnen gaan shoppen na die kapper, of even een terrasje pakken of zo, want ze is weer afwezig op de streams.
Het moet zo gaan zoals zij beveelt. En wat doet ze zelf??quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:43 schreef sjampoeh het volgende:
merel: ad ga jij dadelijk de bar inruimen ?
ad: ja of morgen
merel: nee liever vandaag
ja of morgen
nee vandaag
blabla
ik heb nergens mn hand v opgestoken
merel: wie zwijgt stemt toe
bijdehand kutwijf
Het is behoefte bevrediging van twee kanten. Het schuim wil zijn poen kwijt en de schooiers in Utopia willen hun behoefte aan poen ook bevredigen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:41 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:43 schreef Giggio het volgende:
[..]
9 uur zondag toch?
gebak is al besteld
ga er eens goed voorzitten dan
Geblondeerd haar?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ze weten niet wat Maris heeft,rustig aan doen.
Daar moet je heel voorzichtig mee zijn.quote:
en gelijk SLquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:49 schreef sjampoeh het volgende:
jess laat zich niet bedreigen met een pistool![]()
over zn schoonfamilie
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:46 schreef zodeju het volgende:
En ja hoor daar begint Jessie nog even tegen Hiske wat vind jij er nou van dat me doek stuk is.
Hiske ja dat is jammer maar de aktie vind ik om te gillen.
Merel krijgt over 9 dagen bezoek.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:49 schreef IkFok het volgende:
[..]
en gelijk SL
geen idee waar dit over ging?
Dat klinkt niet zo fijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:50 schreef yvondenise het volgende:
Jessie..ik denk dat ik een hartig woordje ga spreken met de moeder van Merel.
Gerrit..Waarom?
nou ik laat me niet bedreigen met een pistool.
Hij wilde een hartig woordje praten met Merels moeder (verstond ik), want hij laat zich niet bedreigen met een pistool....quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:49 schreef IkFok het volgende:
[..]
en gelijk SL
geen idee waar dit over ging?
koest, koest! af!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:29 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Grrrrrrr, Ik wil een worteltje!
quote:
Zeg dat wel, wat een bui heeft hij......quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij wilde een hartig woordje praten met Merels moeder (verstond ik), want hij laat zich niet bedreigen met een pistool....
Merels moeder had in een brief geschreven: mama is boos en daarbij een stripfiguur met een pistool.
Jessie is weer lekker bezig.
Aparte humor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij wilde een hartig woordje praten met Merels moeder (verstond ik), want hij laat zich niet bedreigen met een pistool....
Merels moeder had in een brief geschreven: mama is boos en daarbij een stripfiguur met een pistool.
quote:
mamma Merel zal nu wel sidderen van angst.....Jessie gaat een hartig woordje met haar sprekenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja die diagnose geven ze ook meteen en behoeft er geen ander onderzoekquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:48 schreef zodeju het volgende:
Bij mariska weten ze niet wat het is.......maar stom dat er dan ook niet verder gekeken wordt. Geen afspraak voor verder onderzoek niks
Ze moet enkel rustig aan doen. Als ze over een paar weken nog last heeft even terug komen.
Ik vind jessie echt heel erg dom bezig. Ik kan hem ook niet serieus nemen. Tis gewoon een verwaande, domme, lelijke eikelquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nou, het is best oppassen met die Joegoslaven hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:54 schreef Verida het volgende:
[..]
mamma Merel zal nu wel sidderen van angst.....Jessie gaat een hartig woordje met haar spreken
wat een idioot die vent
Jessie vergeet even dat er deze week door anderen genoeg gestraat is.....die hebben hun klus al geklaard.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:54 schreef chufi het volgende:
Jesie : We zijn de enigsten die nog met de markt bezig zijn..
Ja jij hebt die zooi stenen besteld, dan zorg je er toch zelf ook voor dat er wat mee gedaan wordt.. ligt er al 2 weken of zo
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:53 schreef Harrison het volgende:
[..]Die is wel leuk voor het levensverhaal van Adje
Oh, dat was ook de bedoeling, was nog niet bij met lezen![]()
dat was een garpje van hem. z'n humor is ondoorgrondelijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:54 schreef Verida het volgende:
[..]
mamma Merel zal nu wel sidderen van angst.....Jessie gaat een hartig woordje met haar spreken
wat een idioot die vent
Hij is op zijn pikkie getrapt......en kan het niet verbloemen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik vind jessie echt heel erg dom bezig. Ik kan hem ook niet serieus nemen. Tis gewoon een verwaande, domme, lelijke eikel
Ook datquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jessie vergeet even dat er deze week door anderen genoeg gestraat is.....die hebben hun klus al geklaard.
ok thnxquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:58 schreef Harrison het volgende:
Franny: Doet Shelley zo kattig tegen je omdat het weer goed is met Merel?
Jessie: het is wel sindsdien.
Nou, ik geloof serieus niet dat ie op dat gebied zo getalenteerd isquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:57 schreef Sambalbaai het volgende:
Shelly: liggen jouw kwaliteiten bij het bouwen.
Jessie: nee, ik kan alleen neuken.
ehhhhhhhhhhhhh
ja las alweer dat ze slachtoffertje aan het spelen wasquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Shelly.
Franny is Shelly steeds aan het afzeiken.![]()
Onschuldig, onzeker, depressief meisje.
Als snelheid staat voor kwaliteit wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:59 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou, ik geloof serieus niet dat ie op dat gebied zo getalenteerd is
Ik geef d'r geen ongelijk. Beide valse meisjes overigens. De een geen haar beter dan de ander.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Shelly.
Franny is Shelly steeds aan het afzeiken.![]()
Onschuldig, onzeker, depressief meisje.
Met peuterstemmetje anderen afkraken, Gerrit via omwegen misbruik in de schoenen schuiven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja las alweer dat ze slachtoffertje aan het spelen was
Ja, maar Shelley ook!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ok thnx
hij verbeeld zich wel heel wat he
Is toch zijn vriendin of niet??quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:01 schreef BloesBloes het volgende:
Mmmm, best een leuk vrouwtje om te zien die met Ben mee is ...
Ik zie het ook wel hoor. Je had dr moeten zien glimmen gisteren toen ie drr in de vijver gooide.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ok thnx
hij verbeeld zich wel heel wat he
Ze zijn getrouwd.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:03 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik hoop eigenlijk zijn zuster dan maak ik nog een kans
Ik denk dat haar lichaam allergisch reageert op korte rokjes.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:48 schreef zodeju het volgende:
Bij mariska weten ze niet wat het is.......maar stom dat er dan ook niet verder gekeken wordt. Geen afspraak voor verder onderzoek niks
Ze moet enkel rustig aan doen. Als ze over een paar weken nog last heeft even terug komen.
Psychisch..duidelijk, wisten wij toch al..quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja die diagnose geven ze ook meteen en behoeft er geen ander onderzoek
En daarom heeft hij Merel maar terug genomen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:05 schreef Maria. het volgende:
goed zo shelley...goed gezien...jessie is op zijn pikkie getrapt omdat jij zei dat je hem niet wilde ....op shownieuws....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:06 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor nu Shelly zeggen dat Jessie vervelend tegen haar doet omdat zij hem niet wou. Hij is beledigd dat zij tegen shownieuws heeft gezegd dat Jessie haar type niet is.
En ze is boos op gerrit niet omdat hij haar verdriet zou doen met het Franny gezeik maar omdat hij elke dag lelijk tegen haar doet.
Ze heeft een punt
Denk eerder dat zij in dr pruim gepikt is dat alle flirtage ten spijt, het ''koningskoppel'' toch weer herenigd is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:05 schreef Maria. het volgende:
goed zo shelley...goed gezien...jessie is op zijn pikkie getrapt omdat jij zei dat je hem niet wilde ....op shownieuws....![]()
![]()
Mariska staat ook steeds aan die rokjes te trekken. Doe dan gewoon wat langers aan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik denk dat haar lichaam allergisch reageert op korte rokjes.
Dat vermoed ik ook en weer een SL pffquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:07 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Denk eerder dat zij in dr pruim gepikt is dat alle flirtage ten spijt, het ''koningskoppel'' toch weer herenigd is.
Ja, een dwangbuis bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mariska staat ook steeds aan die rokjes te trekken. Doe dan gewoon wat langers aan.
Daardoor heeft ze nu ws geen gevoel meer in haar handen, die zijn overbelastquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mariska staat ook steeds aan die rokjes te trekken. Doe dan gewoon wat langers aan.
Hoe ze gekleed gaat: een dikke jas met bontkraag aan en dan zo'n kort rokje dat je steeds naar beneden moet trekken. Het is geen gezicht.quote:
Dat denk ik ook. En op Gerrit blijft Shelley eeuwig boos, haar ego trekt afwijzing niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:07 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Denk eerder dat zij in dr pruim gepikt is dat alle flirtage ten spijt, het ''koningskoppel'' toch weer herenigd is.
De coctailshakers voor Shelley haar verjaardag dacht ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:08 schreef Crabapple het volgende:
600 euro voor?
de microblades?
Andrea durft niet verder af te dingen
Dank je FFquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De coctailshakers voor Shelley haar verjaardag dacht ik.
Ik moet haar ook niet, maar eerlijk gezegd vind ik Jessie ook weer heel anders tegen haar doet dan toen hij niet met Merel was....hij deed flirterig en nu deelt hij weer die laag bij de grondse steken en prikken uit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:07 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ik snap echt niet dat iemand alleen maar dat soort kleding steeds aandoet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik moet haar ook niet, maar eerlijk gezegd vind ik Jessie ook weer heel anders tegen haar doet dan toen hij niet met Merel was....hij deed flirterig en nu deelt hij weer die laag bij de grondse steken en prikken uit.
Je ziet echt dat hij een rol speelt, de ene dag dit en de andere dag weer datquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik moet haar ook niet, maar eerlijk gezegd vind ik Jessie ook weer heel anders tegen haar doet dan toen hij niet met Merel was....hij deed flirterig en nu deelt hij weer die laag bij de grondse steken en prikken uit.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Psychisch..duidelijk, wisten wij toch al..
Ze kan het zich volgens mij niet eens voorstellen dat ze niet door iedereen gewult is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En op Gerrit blijft Shelley eeuwig boos, haar ego trekt afwijzing niet.
Andersom dan ook niet, want hij doet erg zijn best om haar aan te pakken wanneer hij maar kan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En op Gerrit blijft Shelley eeuwig boos, haar ego trekt afwijzing niet.
Als de anderen dat weten breekt de pleuris uit, vindt het ook niet kunnen eigenlijk..quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:12 schreef DaniqueV het volgende:
[..]maar ze heeft wel mooi haar haren geverfd
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:09 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Daardoor heeft ze nu ws geen gevoel meer in haar handen, die zijn overbelast
kom op dreequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:13 schreef Rhosyn het volgende:
Andrea is boos maar niet duidelijk op wie en waarom.
Ow....Merel heeft alles uit het winkelmandje gehaald.
Nee ik ook niet maar zal wel weer in de doofpot gestopt wordenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:13 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Als de anderen dat weten breekt de pleuris uit, vindt het ook niet kunnen eigenlijk..
Jordy zegt, daar kunnen we met z'n allen wat aan doen, jaaaaa Merel op de bank graagquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:13 schreef snetje het volgende:
Andrea is weer pissed .. Merel heeft weer boodschappen uit het mandje gehaald ...
quote:
Ze is nu lekker vrij met de markt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:14 schreef sjampoeh het volgende:
dree heeft er geen zin in, aka ze durft niet tegen merel in te gaan
nee hoor....shownieuws kwam eerst...en een dag later nam jessie merel terug....quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:07 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Koningskoppel, een degradatie voor de betekenis van het woord.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:07 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
merel heeft weer dingen uit t winkelmandje gehaald en ze kan niet dingen maken vd marktquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:18 schreef puzziepie het volgende:
over wie hebben Dree ,Adje en Maris het?
Ik vermoed over Merelquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:18 schreef puzziepie het volgende:
Merel die dingen uit het boodschappenmandje haalt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:18 schreef puzziepie het volgende:
Denk over Merel.....quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:18 schreef puzziepie het volgende:
Mereltjequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:18 schreef puzziepie het volgende:
Klein stukje teruglezen: Merel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:18 schreef puzziepie het volgende:
Dat worden lekker dure boodschappen dan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk over Merel.....
Mariska belt zelf haar boodschappen door aan Rob en doet het niet meer via Merel of enig overleg.
Ah Merel dusquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dit soort acties gaat Merel de kop kosten.![]()
![]()
Het zal nog wel eens kunnen gaan botsen tussen Merel en Mariska.....quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat worden lekker dure boodschappen dan.
Zo doet de ware manager datquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat worden lekker dure boodschappen dan.
Dacht het ook niet.....quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:20 schreef Crabapple het volgende:
Ik zie niet echt een kappershand aan Mariska 's kapsel?
Ik doe met je mee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah Merel dus![]()
Ik mag hopen dat dit soort acties haar de kop gaan kosten , en deze actie valt nog in het niet bij al die andere Merel acties .
Merel houdt iedereen klein, bepaald voor anderen en ze nemen het allemaal voor lief.
Dat is nog het ergste
Ik ga iig voor Merel PS
Van mij mag het.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het zal nog wel eens kunnen gaan botsen tussen Merel en Mariska.....
quote:
Uhm, wat heeft dat te maken met mijn opmerking?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:16 schreef Maria. het volgende:
[..]
nee hoor....shownieuws kwam eerst...en een dag later nam jessie merel terug....![]()
Ze is zuinig op haar nieuwe vriendinquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:22 schreef sjampoeh het volgende:
wat is dree een mietje als ze hier niks van zegt
dat doet het al....want maris houd nu het zakgeld bij...............quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is ook zo, wordt dit ook openlijk besproken?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:23 schreef Maria. het volgende:
[..]
dat doet het al....want maris houd nu het zakgeld bij...............
Kan mij niet snel genoeg komen die shit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:22 schreef sjampoeh het volgende:
wat is dree een mietje als ze hier niks van zegt
Maandag wordt de stand verteld in de vergadering.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:24 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat is ook zo, wordt dit ook openlijk besproken?
dre staat toe bij de stemmingen....quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat dus
Wel tegen Tranny ,Jessie en Ger haar bek los trekken als ze pissed is , maar laf niets doen als het om Merel gaat
Doen dr smaakpapillen het ook al niet meer?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:25 schreef Crabapple het volgende:
Maris proeft geen verschil tussen cola of cola light
Mooi, ik ga het in mijn agenda zettenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maandag wordt de stand verteld in de vergadering.
Het heeft nooit geboterd tussen die 2 , maar de laatste dagen wordt het steeds duidelijker en meer zichtbaarquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:23 schreef Maria. het volgende:
[..]
dat doet het al....want maris houd nu het zakgeld bij...............
Voordeel is wel dat ze nu met de markt kan staan waar ze wil.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat dus
Wel tegen Tranny ,Jessie en Ger haar bek los trekken als ze pissed is , maar laf niets doen als het om Merel gaat
Met stemmen op Ger zekerquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:26 schreef Maria. het volgende:
[..]
dre staat toe bij de stemmingen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |