abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7796054
Jaa , Ik wil een kookcursus !! zodat ik ook is af en toe leuk eten kan maken ....

iemand een idee waar ik zoiets kan doen

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_7796210
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 13:22 schreef Joene het volgende:
Jaa , Ik wil een kookcursus !! zodat ik ook is af en toe leuk eten kan maken ....

iemand een idee waar ik zoiets kan doen

Buurthuis misschien?
  donderdag 9 januari 2003 @ 13:32:49 #3
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_7796274
Koop het grote Margriet-basis-kookboek-voor-beginners.
Staat bijna alles wel in, gewoon zelf proberen.
Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
pi_7796774
Misschien dat ze bij kookwinkels cursussen geven?
Unox, the worst operating system.
pi_7797287
In veel buurthuizen worden kookcursussen gegeven. Sommige zijn zelfs speciaal voor mannen. Vaak zijn ze niet eens heel erg duur.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_7804278
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 14:17 schreef YPPY het volgende:
In veel buurthuizen worden kookcursussen gegeven. Sommige zijn zelfs speciaal voor mannen. Vaak zijn ze niet eens heel erg duur.
We hebben hier geen buurthuis
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_7804290
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 20:28 schreef Joene het volgende:

[..]

We hebben hier geen buurthuis

wijkcentrum? buurtvereniging? sociaal-cultureel werk?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_7804418
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 20:29 schreef YPPY het volgende:

[..]

wijkcentrum? buurtvereniging? sociaal-cultureel werk?

je noemt wel enge termen

we hebben een dorpshuus

pi_7804458
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 20:36 schreef Joene het volgende:

[..]

je noemt wel enge termen

we hebben een dorpshuus

Zoiets ja!
Vaak werken daar sociaal cultureel werkers. Zij doen kinderwerk, jongerenwerk, volwassenenwerk, vrouwenwerk enzo. Daar zijn vaak activiteiten.
*OUD heilige*
pi_7804498
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 20:39 schreef YPPY het volgende:

[..]

Zoiets ja!
Vaak werken daar sociaal cultureel werkers. Zij doen kinderwerk, jongerenwerk, volwassenenwerk, vrouwenwerk enzo. Daar zijn vaak activiteiten.

zal wel is navragen!
  donderdag 9 januari 2003 @ 20:44:24 #11
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_7804563
Zo moeilijk is het toch niet om een magnetron te bedienen of een blik knakworst op te warmen???

ontopic: Misschien eens een kookboek kopen? Hoeft niet eens duur te zijn. Ook bij bijvoorbeeld 'De Slegte' hebben ze best leuke boeken. Vaak staan er ook handige truukjes in.

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_7804656
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 20:41 schreef Joene het volgende:

[..]

zal wel is navragen!

ok. Ik wil het wel weten als je examen moet doen, dan kom ik wel even testproeven.
Je kan ook met 'mijn' kookcursus meedoen
*OUD heilige*
pi_7805498
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 20:48 schreef YPPY het volgende:

[..]

ok. Ik wil het wel weten als je examen moet doen, dan kom ik wel even testproeven.
Je kan ook met 'mijn' kookcursus meedoen

geef jij Kookcursus ?
pi_7805521
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 20:44 schreef MSXUser het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet om een magnetron te bedienen of een blik knakworst op te warmen???

ontopic: Misschien eens een kookboek kopen? Hoeft niet eens duur te zijn. Ook bij bijvoorbeeld 'De Slegte' hebben ze best leuke boeken. Vaak staan er ook handige truukjes in.

ik vind een cursus nou juist zo leuk omdat ik na gewone gerechten , ook wat specialere dingen wil gaan doen in de keuken .
pi_7805611
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 21:26 schreef Joene het volgende:

[..]

geef jij Kookcursus ?

Niet zo vaak, meestal doen anderen het voor mij.
*OUD heilige*
  donderdag 9 januari 2003 @ 21:35:40 #16
34839 4br4x4s
Enjoy the silence
pi_7805703
Google misschien (kookcursus + plaatsnaam)? Dan vind je vast wel iets. Of navraag doen bij de betere kookwarenwinkels in jouw buurt. Meestal kost zoiets rond de ¤ 35,-. Dan ben je een hele avond bezig, je leert wat speciale dingen koken en je mag het daarna zelf opeten onder het genot van een wijntje (of twee of drie...). Hier in het 'zuiden' (Nijmegen, Den Bosch e.o.) zijn er in elk geval legio mogelijkheden.
pi_7805715
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 21:31 schreef YPPY het volgende:

[..]

Niet zo vaak, meestal doen anderen het voor mij.

Das beter

Maar * Joene vind koken superleuk alleen kloot ik nu vaak gewoon wat aan , ik mix wat dingen door elkaar enzo en zie wel wat ervan komt

pi_7814889
Ik vind koken ook leuk!
Ik haal recepten af van http://www.webchef.nl
Zeer uitgebreide zoekmachine.. kom je verrassende dingen tegen.

Kookcursus lijkt me ook weleens grappig!

zaterdag 18 januari 2003 @ 00:36:20 #19
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_7964088
KOOP DAT BOEK NOU!
Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
pi_7964215
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 21:35 schreef 4br4x4s het volgende:
Google misschien (kookcursus + plaatsnaam)? Dan vind je vast wel iets.
Ja. Precies 2 hits, allebei van dezelfde site.
pi_7964240
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 21:36 schreef Joene het volgende:

[..]

Das beter

Maar * Joene vind koken superleuk alleen kloot ik nu vaak gewoon wat aan , ik mix wat dingen door elkaar enzo en zie wel wat ervan komt

Da's toch de bedoeling bij koken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')