abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188343683
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:15 schreef Verida het volgende:

[..]

wie is hij dan helemaal dat hij verhaal mag gaan halen?
Omdat hij verantwoordelijk is voor de geldstromen? Dan mag je toch best even gaan vragen waarom een betalende klant is afgezegd.
Dat Shel uit haar nek lult kan hij niet weten.
pi_188343692
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:16 schreef Harrison het volgende:
Lexie wil ook wel nagels gaan doen, ze wil iets voor zichzelf :+
Werkelijk ook niemand in de groep die met iets origineels komt en wat succesvol! Allemaal dezelfde dingen.
pi_188343694
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:17 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hij moet niks! Met zoveel tegenstand, belediging en tegenwerking (spandoek en beledigingen) is hij niets (meer) verplicht.
Jessie heeft een hoop geld weggegooid met zijn passies. Maar, hij heeft de pot, dus niemand heeft daar inzicht in en iedereen is afhankelijk van die pot, dus de vrek moet je niet boos maken.
Ook voor de gruwelijke, afschuwelijke :') tegenwerking deed hij al weinig.
Al moest de tattooshop er wel asap staan.
pi_188343696
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat Jessie die relatie met Merel moet hebben van de Febo. Dat script dat het uit was, was een duidelijk voorbeeld. Het is allemaal erg vaag.
Lijkt er steeds meer op, vooral dat voortdurend in de camera's kijken als ze 'lief' staan te doen is te slijmerig om aan te zien. :r
  donderdag 8 augustus 2019 @ 11:19:48 #130
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_188343704
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:18 schreef mootie het volgende:

[..]

Omdat hij verantwoordelijk is voor de geldstromen? Dan mag je toch best even gaan vragen waarom een betalende klant is afgezegd.
Dat Shel uit haar nek lult kan hij niet weten.
Jessie verantwoordelijk voor de geldstroom in Utopia? _O- _O- _O-

Ik pis in m'n broek, de enige die verantwoordelijk is voor de geldstroom is SBS en Jessie is slechts een werknemertje, net als de andere 14!
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
  donderdag 8 augustus 2019 @ 11:19:56 #131
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188343707
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 10:55 schreef Harrison het volgende:

[..]

Oh, die komt vast ook nog wel aan de beurt. Hij is echt op zoek vandaag naar dingen om op te zeiken. Wel jammer alleen dat hij inhoudelijk gezien gewoon wel gelijk heeft. De manier waarop is weer tenenkrommend.
Dan krijgt hij te horen dat hij zijn waffel moet houden en loop bozig weg, met de staart tussen zijn benen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_188343708
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:06 schreef Lelie68 het volgende:

[..]

Verliefdheid haalt het beste in hem naar boven.. wat een asshole
Ik zie héél wat anders. :X
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 8 augustus 2019 @ 11:20:12 #133
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188343711
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:17 schreef Chea49 het volgende:

[..]

En je moet zelf een voorbeeld zijn voor de anderen, maar daar mankeert het bij hem aan.
Behoorlijk ja
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188343713
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:06 schreef Bestweldonker het volgende:

[..]

Ik vind het ongelofelijk dat ze het allemaal maar pikken van Jessie? 8)7 8)7
Blijft wonderlijk inderdaad. 8)7
pi_188343721
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:18 schreef mootie het volgende:

[..]

Omdat hij verantwoordelijk is voor de geldstromen? Dan mag je toch best even gaan vragen waarom een betalende klant is afgezegd.
Dat Shel uit haar nek lult kan hij niet weten.
Prima dat hij verantwoordelijk is voor de geldstromen, maar dan moet hij iedereen aanspreken, ook Merel
  donderdag 8 augustus 2019 @ 11:20:49 #136
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188343722
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Ook voor de gruwelijke, afschuwelijke :') tegenwerking deed hij al weinig.
Al moest de tattooshop er wel asap staan.
Dat mag jij vinden, en haalt niet weg dat Jessie een walgelijk stuk vreten is om mee te werken of samen te leven.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_188343723
En nu weer met frutsel over Dyl.
Hij is weer helemaal de ouwe snotkoker.
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_188343724
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:18 schreef mootie het volgende:

[..]

Omdat hij verantwoordelijk is voor de geldstromen? Dan mag je toch best even gaan vragen waarom een betalende klant is afgezegd.
Dat Shel uit haar nek lult kan hij niet weten.
Oh dus ook de geldstroom van 500 e per maand voor zijn laserapparaat? Ja dan had ik hem als ik Dyland was helemaal afgebrand want dat is nog niet terugbetaald terwijl de complete tattooshop in de eerste maand al was terugverdiend.
Ze zijn allemaal verantwoordelijk voor de geldstromen en Dylan haalt genoeg geld binnen.
pi_188343725
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:17 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hij moet niks! Met zoveel tegenstand, belediging en tegenwerking (spandoek en beledigingen) is hij niets (meer) verplicht.
Jessie heeft een hoop geld weggegooid met zijn passies. Maar, hij heeft de pot, dus niemand heeft daar inzicht in en iedereen is afhankelijk van die pot, dus de vrek moet je niet boos maken.
Hij doet het voor zichzelf toch? Dylan heeft graag een grote mond maar hij maakt weinig waar. Ik zou harder werken om mezelf minder voor schut te laten zetten. Hij roept het ook wel een beetje over zichzelf af. Maar goed, zo zou ik handelen in een dergelijke situatie (denk ik).
  donderdag 8 augustus 2019 @ 11:21:47 #140
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188343734
Franny weer nieuwsgierig naar het gesprek dat Jessie met Dylan had.

  donderdag 8 augustus 2019 @ 11:22:07 #141
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188343740
En nu is Franny weer bezig met wat ze goed in is.Allemaal roomser dan de paus.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 8 augustus 2019 @ 11:22:15 #142
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188343741
Jessie weer lekker aan de roddel :')

maar hij mag dat natuurlijk

En dan dit soort zaken vertellen tegen de grootste nietsnut in Utopia _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 8 augustus 2019 @ 11:22:15 #143
335263 freaky40
pi_188343742
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:16 schreef Verida het volgende:

[..]

moet nou echt op de dag na de deze poll de uitslag ook weer in de cos gegooid worden?
Uiteraard.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 8 augustus 2019 @ 11:23:16 #144
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_188343763
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:06 schreef mootie het volgende:

[..]

Niks met Ordnung te maken. Dylan laat gewoon totaal niet blijken dat zijn grote ‘passie’ een passie is.
Zit nooit eens te tekenen oid. Die twee die er gisteren waren vertelden dat ze vaak tot diep in de nacht lekker aan het tekenen zijn.
Je hebt zeker een punt aangaande de motivatie van Dylan, maar niet iedereen zit in Utopia om 12 uur per dag te werken en zoveel mogelijk geld te verdienen. Er bestaan ook andere redenen, Jessie echter wil/kan dat maar niet begrijpen en zijn aanpak om mensen te motiveren om te helpen om zijn doel te verwezenlijken is geweldig verkeerd om niet te zeggen destructief. Hij zou eens wat moeten lezen over "stake-holders" i.p.v. over bitcoins, waarvan hij waarschijnlijk niet eens een hele bezit.
pi_188343774
De chef is aan het straten en kijk een wat daar aan komt waggelen.
Het rudimentair orgaan van de show.
GG a.k. Halve schedel
Lekker straten met je neus in het poepgat van de grootte lijder.
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 11:24:23 #146
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188343776
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:20 schreef yaello het volgende:

[..]

Hij doet het voor zichzelf toch? Dylan heeft graag een grote mond maar hij maakt weinig waar. Ik zou harder werken om mezelf minder voor schut te laten zetten. Hij roept het ook wel een beetje over zichzelf af. Maar goed, zo zou ik handelen in een dergelijke situatie (denk ik).
Op zo'n manier zou het voor mij ook niet hoeven. Ik ben verbaasd dat Dylan hem nog op die manier laat behandelen. Dylan is een pussy en Jessie wil daar misbruik van maken.
In Utopia is het pakken van mensen numero uno. Niet zo mijn ding.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_188343780
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat Jessie die relatie met Merel moet hebben van de Febo. Dat script dat het uit was, was een duidelijk voorbeeld. Het is allemaal erg vaag.
dan ben je toch knettergek als de daar gevolg aan geeft ?

De febo zou van mij de pleuris kunnen krijgen.
pi_188343794
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:07 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee, hij heeft geen gelijk. Zijn manier van zijn droom najagen wil hij 1 op 1 vergelijken met die van hem. Ik had op gegeven moment gezegd, als je op een volwassen en niet neerbuigende manier met mij wil praten, kom je maar terug. Hier ben ik niet van gediend. Hij is niets meer dan een ander. Omdat hij het geld beheert, denkt hij anderen de maat te kunnen nemen, want hij kan hun droom in duigen laten vallen, gewoon omdat hij dat wil en dat kan.
Ik had gewoon tegen hem gezegd om een toontje lager te zingen en niet te doen alsof hij de baas is van de pot en de houder van de meest geschikte werkethos. Fuck hem!
Ff tot 10 tellen Thunder, het is Jessie maar joh. ;) De grootste mislukking ever als het om geld verdienen draait. Hij reageert het af op anderen omdat hij zelf niks van de grond krijgt daar, net als toen hij nog buiten was trouwens. Tis een prater en hij lult zoveel zodat de mensen denken dat hij het allemaal wel weet. O-) Nu ook weer tegen iedereen die in zijn buurt komt het verhaal van Dylan door lopen lullen. Mensen verzamelen en achter zich proberen te krijgen. :(
  donderdag 8 augustus 2019 @ 11:25:55 #149
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188343797
Jessie doet nu verslag aan Gerrit over het Dylan gedoe.
Hij vertelt er niet bij dat hij in de mail is gaan zoeken omdat hij bloed rook..
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_188343813
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:07 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

Kaylee was een stuk beter dan hem, veel creatiever
Inderdaad, jammer dat het zo'n onzeker kind was. Die had best wel wat in haar mars. :Y
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')