twitter:mediatvnl twitterde op woensdag 07-08-2019 om 22:58:40De spoedeisende hulp van het Maasstad ziekenhuis in Rotterdam is door de hulpdiensten afgesloten. Het sein GRIP 2 is afgekondigd. Het is nog onbekend wat er precies aan de hand is. https://t.co/Bi96CvLPAN reageer retweet
twitter:mediatvnl twitterde op woensdag 07-08-2019 om 23:07:18Maasstad ziekenhuis Rotterdam: Het gaat hier om een patiënt die vermoedelijk besmet is met Ebola. Momenteel wordt deze persoon samen met enkele andere personen in quarantaine gehouden. reageer retweet
Ik 12 uur geleden nog. RIPquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:25 schreef MadameMossel het volgende:
Ik ben pas nog in Rotterdam geweest. Nooo
@prayforMadameMosselquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:25 schreef MadameMossel het volgende:
Ik ben pas nog in Rotterdam geweest. Nooo
Is @haags_kwartiertje ook veilig?quote:
Better call Iceland too.quote:
Is dat zo? Ik heb werkelijk geen idee hoe dat zitquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:27 schreef Farenji het volgende:
Aan ebola ga je zo snel dood na besmetting dat de ziekte nauwelijks tijd heeft om zich een beetje fatsoenlijk te verspreiden. Niks aan de hand dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |