Vraag is: hoe op te lossen, iemand ervaring met hamsters die gefixeerd zijn op een bepaald plekje?
quote:Ik heb dit gedrag wel eens gezien bij een bever, heb je daar wat aan?
Op donderdag 9 januari 2003 13:11 schreef Stoei-poes het volgende:
Ik heb een vreselijke lieve hamster, die enorm groot is voor een goudhamster. De laatste tijd is ze erg gefixeerd op mijn printer. Ze klimt op mijn printer en rent er vroliijk op rond en als ik haar eer dan weer vanaf haal gaat ze er weer meteen op.Vraag is: hoe op te lossen, iemand ervaring met hamsters die gefixeerd zijn op een bepaald plekje?
quote:Een bever op je printer, cool
Op donderdag 9 januari 2003 13:12 schreef DrPurno het volgende:[..]
Ik heb dit gedrag wel eens gezien bij een bever, heb je daar wat aan?
quote:Nou nee, die fixeerde zich op een ander plekje
Op donderdag 9 januari 2003 13:14 schreef Stoei-poes het volgende:[..]
Een bever op je printer, cool
quote:Bever of Beaver?
Op donderdag 9 januari 2003 13:14 schreef DrPurno het volgende:[..]
Nou nee, die fixeerde zich op een ander plekje
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 13:17 schreef MetalMessiah het volgende:[..]
Bever of Beaver?
quote:Je naam geeft je weg...
Op donderdag 9 januari 2003 13:18 schreef DrPurno het volgende:[..]
, het gaat idd om een anglicisme hier...
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 13:20 schreef MetalMessiah het volgende:[..]
Je naam geeft je weg...
quote:Dat is zielig, maar ze is al een paar keer van de printer afgelazerd, maar toch wil ze er elke keer op.
Op donderdag 9 januari 2003 13:28 schreef Vanquish het volgende:
Printer onder stroom zetten?
Niet te hoog natuurlijk, hij moet niet verkoold raken, hij moet 't alleen afleren
Misschien moet ik gewoon accepteren dat ze of:
- van hoogtes houd en een avontuurier is
- een beetje suicedaal is
quote:Word zo'n rotzooitje, als dat bloed enzo
Op donderdag 9 januari 2003 13:16 schreef kasper het volgende:
Kan je die stoei-poes er niet op af sturen?
Die leert het de hamster wel af.
1. Hamster van een vriendin van mij gaat heel hard in het molentje rond rennen tot ie niet meer kan en dan vliegt ie door de lucht zo boin tegen de tralies. Ziet hij even sterretjes en even later begint het schouwspel weer opnieuw.
2. Hamster van mijn vriendin wilde maar 1 ding: uitbreken. Is hem uiteindelijk gelukt en we vonden hem later terug in de kelder. Heeft het niet overleefd.
quote:UItbreken doet het ook goed op mijn lijstje. Hamsters in het algemeen lijken te denken dat ze ooit nog wel eens door die ijzere tralies kunnen heen knabbelen, zoalang ze het maar blijven proberen, keer na keer na keer etc.
Op donderdag 9 januari 2003 15:28 schreef DimageX het volgende:
Volgens mij zijn hamsters sowieso een beetje maf:1. Hamster van een vriendin van mij gaat heel hard in het molentje rond rennen tot ie niet meer kan en dan vliegt ie door de lucht zo boin tegen de tralies. Ziet hij even sterretjes en even later begint het schouwspel weer opnieuw.
2. Hamster van mijn vriendin wilde maar 1 ding: uitbreken. Is hem uiteindelijk gelukt en we vonden hem later terug in de kelder. Heeft het niet overleefd.
quote:Ik had thuis ook hamsters en een die is door de tralies gekomen. (hamsters zijn zeer flexible!
Op donderdag 9 januari 2003 17:50 schreef Stoei-poes het volgende:[..]
UItbreken doet het ook goed op mijn lijstje. Hamsters in het algemeen lijken te denken dat ze ooit nog wel eens door die ijzere tralies kunnen heen knabbelen, zoalang ze het maar blijven proberen, keer na keer na keer etc.
Rara beesten die hamsters
quote:Hoe herken ik een knaagdier:
Op woensdag 15 januari 2003 22:40 schreef TechXP het volgende:[..]
Ik had thuis ook hamsters en een die is door de tralies gekomen. (hamsters zijn zeer flexible!
). En een andere was druk op weg met de tralies!
Ons konijn heeft trouwens ook weleens obsessies, dan heeft hij een plek gevonden, waar iets voor is gezet, zodat hij daar niet gaat knagen enzo, en dan probeert hij telkens daar te komen. Of hij ziet in een kastje op een plank iets liggen (zakje met eten) en dat gaat hij eraf trekken
quote:yep!
Op vrijdag 17 januari 2003 09:59 schreef Stoei-poes het volgende:[..]
Hoe herken ik een knaagdier:
Knaagdieren gaan altijd naar plekken waar ze stiekem eigenlijk niet mogen komen![]()
Afgelopen feestdagen heeft ons huiskonijn de kop van de kerstman (die op de grond stond ter decoratie) eraf gebeten. Blijkbaar houden konijnen niet zo van dingen die met kerst te maken hebben!
quote:Zoals onder de keuken in de vaatwasser
Op vrijdag 17 januari 2003 09:59 schreef Stoei-poes het volgende:[..]
Hoe herken ik een knaagdier:
Knaagdieren gaan altijd naar plekken waar ze stiekem eigenlijk niet mogen komen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |