Neen,tandvlees trekt op/ terug...kun je van je knieën ,dijen of borsten niet zeggen op zekere leeftijd...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Alles gaat hangen, ook je tandvlees.
Zekerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:39 schreef Giggio het volgende:
wat heeft Ikbal eigenlijk een leuke kop zonder die bril
geef hem ook contactlenzen bewoners!!
ik gun ze elkaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zie Jessie er weer volledig intrappen
in Uto 1 hadden Jes en Bil gouden aanstekersquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zoveel geld en nog steeds geen eigen aansteker.
O, dacht dat dat ook ging zakken en de wortels dan tevoorschijn komen van je tanden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat trekt naar boven juist, gaat wijken
vind haar zo irritant op het moment, en ook jammerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:02 schreef puzziepie het volgende:
Je zal maar een Mylene om je heen hebben als je bij de tandarts zit
Ik zou haar op der gezicht willen stompen![]()
Ja echt een lastig kind. Buiten zetten, wacht jij daar maar even....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:02 schreef puzziepie het volgende:
nee het gaat wijken naar boven, en daarom ga je halzenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dacht dat dat ook ging zakken en de wortels dan tevoorschijn komen van je tanden.
Had liever gehad dat de laatste onderdelen op zouden trekken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:01 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Neen,tandvlees trekt op/ terug...kun je van je knieën ,dijen of borsten niet zeggen op zekere leeftijd...
vind d'r wel rustgevend en type 'zal ik je hand vasthouden'quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:02 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in Uto 1 hadden Jes en Bil gouden aanstekers
Ja een duitse kop. Marlene zag er ook goed uit in haar jeugd.quote:
Halzen, dat woord zag ik je eerder gebruiken. Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee het gaat wijken naar boven, en daarom ga je halzen
nou..................... in mijn geval wel, na 4 borstoeding, slappe theezakjes, overgang, en het vult wat op , kan er wel mee door nuquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Had liever gehad dat de laatste onderdelen op zouden trekken.
tandartstemquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Halzen, dat woord zag ik je eerder gebruiken. Nooit van gehoord.
Ze bedoelde het ook meestal wel goed hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:04 schreef Giggio het volgende:
[..]
vind d'r wel rustgevend en type 'zal ik je hand vasthouden'
das nou een echte Diva...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:05 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ja een duitse kop. Marlene zag er ook goed uit in haar jeugd.
Dat vroeg Merel net ook aan hemquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:04 schreef Giggio het volgende:
[..]
vind d'r wel rustgevend en type 'zal ik je hand vasthouden'
Smaken verschillen. Die dichte ogen van d'r.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:05 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ja een duitse kop. Marlene zag er ook goed uit in haar jeugd.
kokhalzen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee het gaat wijken naar boven, en daarom ga je halzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |