abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 januari 2003 @ 12:46:52 #1
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7795375
Hallo

ik heb zojuist m'n 4e rijles gehad en die ging echt beroerd.... de eerste 3 keer ging het veel beter.
Ik voel me vandaag ook niet echt super, omdat ik nogal met school overhoop zit, maar ik had niet verwacht dat het zo'n effect geeft, dat als je je down voelt je ook veel ongeconcentreerder bent en veel meer fouten maakt.

Zijn er nog meer mensen die dat wel eens meegemaakt hebben of dat vaker hebben en hoe gaan jullie daarmee om, want ik voel me nu alleen maar beroerder, omdat ik zo beroerd gereden heb

Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_7795398
Ah, dit is het moment dat de instructeur niet meer meeremt en koppelt .
  donderdag 9 januari 2003 @ 12:48:00 #3
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_7795400
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:46 schreef dJ-Zcore het volgende:
Hallo
Hallo.
pi_7795402
Geloof me de eerste 5/6 lessen rijdt je instructeur ipv jij
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_7795411
Ach iedereen heeft zijn goede en slechte dagen. Hoe je toch, volgende keer zal het wel weer goed gaan .
Built for Speed
pi_7795415
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:48 schreef Joene het volgende:
Geloof me de eerste 5/6 lessen rijdt je instructeur ipv jij
pi_7795430
Zoiets heb je ook als je al je rijbewijs hebt..

ik heb een keer gehad dat ik bijna 3 ongelukken veroorzaakte onderweg van werk naar huis.
Dit kwam door dat ik erg vermoeid was en (bleek later) koorts had...

Dus je gemoedstoestand is inderdaad erg van invloed...

Verkeerde planning van jouw kant hoeft nog geen haast van mijn kant te betekenen…
  donderdag 9 januari 2003 @ 12:50:09 #8
29429 Dissection
King of all kings
pi_7795431
Maak je niet, autorijden gaat niet altijd in een stijgende lijn van slecht naar beter, je hebt er altijd een les bij waarvan je denkt "Jezus, wat reed ik kut, zonde van het geld", en dan baal je daar de rest van de week van en de volgende les gaat het weer gewoon vanzelf.
Gun jezelf de tijd, het is pas je 4e les, er is heus nog niks aan de hand, en iedereen rijdt wel een paar keer een hele slechte les.
Mijn slechtste les reed ik zelfs vlak voor mijn examen. En mijn rijexamen ging juist weer enorm goed. Meteen in 1x gehaald

Dus niet er zo mee zitten, het is niet erg, leer er van voor de volgende keer dan maak je misschien weer wat minder fouten.

donderdag 9 januari 2003 @ 12:50:15 #9
38001 TjaBBe
...dat ben ik!
pi_7795435
Mja rijlessen gaan wel vaker beroert hoor, ligt er maar net aan in wat voor situaties je toevallig terecht komt... Ik zou er dus niet zo over in zitten ... Wel kut dat het slecht met school gaat enzo tho
...toch?
  donderdag 9 januari 2003 @ 12:50:39 #10
39446 303
(C) Roland
pi_7795440
Na les 5 moest ik uitstappen en in de bijrijdersstoel gaan zitten omdat de instructeur het niet meer aandurfde. We waren toen bijna de bocht uitgevlogen op een verlaten industrieweg...
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  donderdag 9 januari 2003 @ 12:51:08 #11
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7795449
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:47 schreef Pjederdy het volgende:
Ah, dit is het moment dat de instructeur niet meer meeremt en koppelt .
Nah... dat is het niet echt, want sinds m'n 2e les laat hij me al m'n gang gaan... alleen als ik echt in de fout ga, grijp hij in.
Alleen vandaag was echt niet normaal meer.. en daar baal ik wel van... ik weet ook niet in wat voor tempo de rest rijd... hoe snel andere het auto rijden doorhebben.. ik wil natuurlijk niet achterblijven he
  donderdag 9 januari 2003 @ 12:52:01 #12
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7795466
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:48 schreef HansvanOchten het volgende:
Ach iedereen heeft zijn goede en slechte dagen. Hoe je toch, volgende keer zal het wel weer goed gaan .
ik hoop het... ik moet maandag weer en ik hoop niet dat ik weer zo'n baaldag heb.
pi_7795480
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:50 schreef 303 het volgende:
Na les 5 moest ik uitstappen en in de bijrijdersstoel gaan zitten omdat de instructeur het niet meer aandurfde. We waren toen bijna de bocht uitgevlogen op een verlaten industrieweg...
dat heb ik nog niet gehad....
Wel veel blunders gemaakt, maar DAT nog niet .

*blij dattie zijn papiertje heeft

donderdag 9 januari 2003 @ 12:55:29 #14
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7795505
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:49 schreef Scooby_ het volgende:
Zoiets heb je ook als je al je rijbewijs hebt..

ik heb een keer gehad dat ik bijna 3 ongelukken veroorzaakte onderweg van werk naar huis.
Dit kwam door dat ik erg vermoeid was en (bleek later) koorts had...

Dus je gemoedstoestand is inderdaad erg van invloed...

wow... das wel erg kut.. wees blij dat er toen nix gebeurd is.
  donderdag 9 januari 2003 @ 12:57:24 #15
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7795528
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:50 schreef Dissection het volgende:
Maak je niet, autorijden gaat niet altijd in een stijgende lijn van slecht naar beter, je hebt er altijd een les bij waarvan je denkt "Jezus, wat reed ik kut, zonde van het geld", en dan baal je daar de rest van de week van en de volgende les gaat het weer gewoon vanzelf.
Gun jezelf de tijd, het is pas je 4e les, er is heus nog niks aan de hand, en iedereen rijdt wel een paar keer een hele slechte les.
Mijn slechtste les reed ik zelfs vlak voor mijn examen. En mijn rijexamen ging juist weer enorm goed. Meteen in 1x gehaald

Dus niet er zo mee zitten, het is niet erg, leer er van voor de volgende keer dan maak je misschien weer wat minder fouten.

hmm.. dit geeft me toch weer een beetje moed
ik hoop ook dat ik m'n rijbewijs in 1 keer haal, zodat ik tenminste relaxed kan rijden en niet met zenuwen, want ook daar heb ik altijd last van voordat ik moet rijden
pi_7795535
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:50 schreef 303 het volgende:
hoeveel lessen inmiddels gehad?
pi_7795554
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:55 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

wow... das wel erg kut.. wees blij dat er toen nix gebeurd is.

Je gaat er op een gegeven moment wel nadenken waar je mee bezig bent...
Verkeerde planning van jouw kant hoeft nog geen haast van mijn kant te betekenen…
pi_7795566
Mijn rijlessen gingen ook van waardeloos naar geweldig naar super slecht. Mijn rijinstructeur maakte soms grapjes zoals "zullen we die aanvraag voor je examen maar weer intrekken?" toen ik al zo'n 20 lessen had gehad. Soms zit er gewoon een erg slechte dag tussen, gewoon doorgaan

Mijn allerbeste rijmomentje was trouwens mijn afrijden Ben dus ook in 1x geslaagd en zowel ik als mijn instructeur waren verbaasd. Ik had al besloten toen ik instapte voor mijn examen dat ik toch niet zou slagen...

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_7795571
De ergste les die ik had, was na mijn geschiedenis examen. Afslaande motor, slechte bochten, een hoop noodstops, enz. En dat terwijl dat ongeveer mijn 25ste les was. Gelukkig heb ik mijn rijbewijs nu .
  donderdag 9 januari 2003 @ 13:01:29 #20
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7795603
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:58 schreef Scooby_ het volgende:

[..]

Je gaat er op een gegeven moment wel nadenken waar je mee bezig bent...

ja.

ik had daarstraks in de auto ook zoiets van "waar ben ik mee bezig?" en de zin om dan verder te rijden word dan nog minder, omdat ik gewoon schaam als ik weer zo'n oerdomme fout bega.

donderdag 9 januari 2003 @ 13:01:48 #21
14827 Kogando
Modelprutser
pi_7795610
Je kan het gewoon, of je kan het gewoon niet.. laten we daar nou maar niet teveel woorden aan vuil maken.. Verder heeft jezelf beroerd voelen weinig zin, je gaat er niet beter van rijden de volgende keer dus stop er maar mee.

Better luck next time!

Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  donderdag 9 januari 2003 @ 13:04:36 #22
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7795652
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Mijn rijlessen gingen ook van waardeloos naar geweldig naar super slecht. Mijn rijinstructeur maakte soms grapjes zoals "zullen we die aanvraag voor je examen maar weer intrekken?" toen ik al zo'n 20 lessen had gehad. Ook lekker motiverend als je zoiets te horen krijgt Soms zit er gewoon een erg slechte dag tussen, gewoon doorgaan

Mijn allerbeste rijmomentje was trouwens mijn afrijden Ben dus ook in 1x geslaagd en zowel ik als mijn instructeur waren verbaasd. Ik had al besloten toen ik instapte voor mijn examen dat ik toch niet zou slagen...

dat is wel beter in 1 keer slagen... de 1ste 3 lessen had ik zoiets van w00t dit gaat lekker, maar als ik zo rij dan krijg ik meteen zenuwen, omdat ik zo echt niet op m'n examen moet rijden, want dan is het gewoon over.
ik denk gewoon dat ik tijdens m'n examen omkom van de zenuwen
  donderdag 9 januari 2003 @ 13:06:00 #23
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7795677
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 13:01 schreef Kogando het volgende:
Je kan het gewoon, of je kan het gewoon niet.. laten we daar nou maar niet teveel woorden aan vuil maken.. Verder heeft jezelf beroerd voelen weinig zin, je gaat er niet beter van rijden de volgende keer dus stop er maar mee. ik weet dat slecht voelen geen zin heeft, maar zo'n gevoel schuif je niet binnen 10 seconden van je af.... HELAAS

Better luck next time!

pi_7795768
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 13:01 schreef Kogando het volgende:
Je kan het gewoon, of je kan het gewoon niet.. laten we daar nou maar niet teveel woorden aan vuil maken.. Verder heeft jezelf beroerd voelen weinig zin, je gaat er niet beter van rijden de volgende keer dus stop er maar mee.

Better luck next time!

lekker kort door de bocht zeg.

iedereen die wel al zijn papiertje heeft heeft toch ook momenten dat het rijden niet goed gaat?

zegt niets over of je door moet gaan met lessen of niet

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7795875
Ups en downs horen er bij, gewoon doorgaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')