abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 februari 2004 @ 10:29:27 #51
63246 Shadow_Smile
Be awake in your dreams !
pi_17307244
Mijn dubbele motor rijles ging gister ook beroerd !!!

had bijna mijn 6 plankjes

situatie schets, hoge dijk Schiedam / Rotterdam

Na goed gekenen te hebben rijd ik langzaam de rode truck voorbij, en zie gelijk dat de groene truck met een te hogesnelheid mij komt naderen, kon net op een paar cm uitwijken, neem een stuk berm mee, en moest gelijk aan de kant van mijn instructeur. Die groene vracht auto was niet te zien vanaf het punt waar ik vertrok. en reed veels te hard, en deed niet eens een poging om te remmen DE HUFTER. Ik draag dan nog een shirt met de blauwe letter L van Les / Leerling

Was toch wel ff lijkbleek toen ik moest stil staan

See my lonely life unfold,...... I see it every day !!!
pi_17308888
Lekker slim van die vrachtwagenchauffeur om zijn bakkie in de bocht neer te zetten
  Milf donderdag 19 februari 2004 @ 17:41:18 #53
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_17318954
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 11:36 schreef Asskicker het volgende:
Lekker slim van die vrachtwagenchauffeur om zijn bakkie in de bocht neer te zetten
ja idd zeg.... je ziet geen flikker

maar ook ik mocht met de 2e les al de snelweg op en de leraar heeft bij mij nooit geschakeld en de koppeling ingetrapt... dat had ik zeer snel onder de knie dus
en ook ik heb wel eens een beroerde led gehad hoor.... dan sloeg de moter wer af omdat ik in zijn drie bij een stoplicht wou optrekken ipv in de 1... of terugschakelen voor een bocht naar de twee en dan in zijn vier zitten

maar met die paar lesjes van de ts je moet nog wennen aan zo'n auto dus geef de moet niet op... gemmideld zijn het in nederland 35 lessen voor als iemand slaagt.... dus je hebt nog alle tijd

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_17319311
Maak je niet druk !! 4de rijles ging ook beroerd bij mij, de 5de is al stukken beter !!
Raar maar over het algmeen hebben veel mensen hetzelfde effect bij rijlessen, om de 3/4 goede lessen is er een slechte... tjah... zal wel.

*Morgenavond les 6 en 7 achter elkaar

pi_17325975
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:48 schreef Joene het volgende:
Geloof me de eerste 5/6 lessen rijdt je instructeur ipv jij
Hahaha bij jou misschien, maar meestal dan 'allang' niet meer...
pi_17326051
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:46 schreef dJ-Zcore het volgende:
Hallo

ik heb zojuist m'n 4e rijles gehad en die ging echt beroerd.... de eerste 3 keer ging het veel beter.
Ik voel me vandaag ook niet echt super, omdat ik nogal met school overhoop zit, maar ik had niet verwacht dat het zo'n effect geeft, dat als je je down voelt je ook veel ongeconcentreerder bent en veel meer fouten maakt.

Zijn er nog meer mensen die dat wel eens meegemaakt hebben of dat vaker hebben en hoe gaan jullie daarmee om, want ik voel me nu alleen maar beroerder, omdat ik zo beroerd gereden heb

Ja jongen, dat zijn de zware dingen in het leven.
Ik voel je pijn.

pi_17326158
Mijn les ging vanmorgen ook superberoerd.. Ik kon me totaal niet concentreren. Maar dat kwam omdat ik 03:00 vannacht ben gaan slapen en werd om 07:20 wakker en om 7:30 stond die man voor de deur . Kwam nog bij dat ik een moeilijke toets op school had vanmiddag die ik goed moest maken.
pi_17326297
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 21:39 schreef Supaaah het volgende:
Mijn les ging vanmorgen ook superberoerd.. Ik kon me totaal niet concentreren. Maar dat kwam omdat ik 03:00 vannacht ben gaan slapen en werd om 07:20 wakker en om 7:30 stond die man voor de deur . Kwam nog bij dat ik een moeilijke toets op school had vanmiddag die ik goed moest maken.
Ik ben vier (4!) maal gezakt, en na een staatsexamen geslaagd.....
Na 4 jaar een ongeluk (mist, kop-staart)
Nu nog steeds schadeloos...( op dat eerdere ongeluk na, naturlijk )
Kom op!
Halen en de ervaring halen....
Als je het papiertje hebt, ga je pas rijden....

[Dit bericht is gewijzigd door Hobiedobie op 19-02-2004 21:48]

pi_17326374
Verkeerde knopje, Quote in plaats van Edit....
Sorry

[Dit bericht is gewijzigd door Hobiedobie op 19-02-2004 21:49]

pi_17328481
Ik heb ff genoeg van autorijden! Vorige week dinsdag gezakt voor de eerste keer Nu moet ik pas 10 maart herexamen doen. Duurt nog zolang!
  donderdag 19 februari 2004 @ 23:12:49 #61
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_17329111
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:29 schreef Shadow_Smile het volgende:
Mijn dubbele motor rijles ging gister ook beroerd !!!

had bijna mijn 6 plankjes

situatie schets, hoge dijk Schiedam / Rotterdam

[afbeelding]

Na goed gekenen te hebben rijd ik langzaam de rode truck voorbij, en zie gelijk dat de groene truck met een te hogesnelheid mij komt naderen, kon net op een paar cm uitwijken, neem een stuk berm mee, en moest gelijk aan de kant van mijn instructeur. Die groene vracht auto was niet te zien vanaf het punt waar ik vertrok. en reed veels te hard, en deed niet eens een poging om te remmen DE HUFTER. Ik draag dan nog een shirt met de blauwe letter L van Les / Leerling

Was toch wel ff lijkbleek toen ik moest stil staan

wow, naja zo maak je nog eens wat mee tijdens rijles.

* super_honda is vandaag geslaagd voor zijn A rijbewijs

Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
FOK!Fotoboek
  maandag 23 februari 2004 @ 09:00:37 #62
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_17333431
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 13:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dan wel geslaagd, maar ik durf niet eens auto te rijden. Zo slecht vind ik mezelf rijden
Dat heb ik ook, ik haal dan mijn rijbewijs omdat iedereen in mijn omgeving raar kijkt als ik zeg dat ik het eigenlijk niet wil, maar mocht ik dat ding ooit halen, zal ik nooit zelf rijden... Ik ben veel te slecht.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 24 februari 2004 @ 09:39:30 #63
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_17344987
Ach bij je 20ste rijles kan het nog wel eens uber-beroerd gaan dat je echt denkt, waar slaat dit op!
En het is nog maar je 4de!! les man! Ik heb ook mijn papiertje gehaald
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
pi_17396776
Het komt idd na een tijdje wel. Ik heb soms ook wel eens dagen dat ik superbrak rij, maarja, dat soort dagen heb je soms.

En na een paar lessen gaat het al een stuk beter.
pi_17396834
pff alstijd leuk om die verhalen te horen, mij zakt de moed dan af en toe al in de schoenen terwijl ik nog moet beginnen
pi_17396874
Niks aan de hand als het een keertje minder gaat. Dat was bij mij zeker ook het geval, en ben toch in één keer geslaagd. Ik beleefde mijn finest hour vreemd genoeg tijdens het examen zelf.
  vrijdag 27 februari 2004 @ 17:41:53 #67
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_17396917
quote:
donker valt echt mee hoor!!!!<p>mijn eerste rijles was in het donker en ik had ook verwacht dat het lastiger zou zijn, maar ging echt goed... alleen op landweggetjes had ik afentoe moeite, omdat er dan ineens een bocht van 180 graden kwam en aangezien je in het donker niet superver kan kijken
180 graden is gewoon rechtdoor man
pi_17397037
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 17:41 schreef Little_Meanie het volgende:

[..]

180 graden is gewoon rechtdoor man
Uuhmm...... Nee sorry. Je bent waarschijnlijk in de war met 360 graden.
pi_17397174
180 graden is indeed rechtdoor

degene die dat poste van bocht van 180 graden bedoeld waarsch 0 graden
pi_17397286
180 graden rechtdoor? Ben ik nou gek geworden??
pi_17397484
180 graden is draaien en dan achteruit de zelfde kant op rijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')