had bijna mijn 6 plankjes
situatie schets, hoge dijk Schiedam / Rotterdam
Na goed gekenen te hebben rijd ik langzaam de rode truck voorbij, en zie gelijk dat de groene truck met een te hogesnelheid mij komt naderen, kon net op een paar cm uitwijken, neem een stuk berm mee, en moest gelijk aan de kant van mijn instructeur. Die groene vracht auto was niet te zien vanaf het punt waar ik vertrok. en reed veels te hard, en deed niet eens een poging om te remmen DE HUFTER. Ik draag dan nog een shirt met de blauwe letter L van Les / Leerling
Was toch wel ff lijkbleek toen ik moest stil staan
quote:ja idd zeg.... je ziet geen flikker
Op donderdag 19 februari 2004 11:36 schreef Asskicker het volgende:
Lekker slim van die vrachtwagenchauffeur om zijn bakkie in de bocht neer te zetten
maar ook ik mocht met de 2e les al de snelweg op en de leraar heeft bij mij nooit geschakeld en de koppeling ingetrapt... dat had ik zeer snel onder de knie dus
en ook ik heb wel eens een beroerde led gehad hoor.... dan sloeg de moter wer af omdat ik in zijn drie bij een stoplicht wou optrekken ipv in de 1... of terugschakelen voor een bocht naar de twee en dan in zijn vier zitten
maar met die paar lesjes van de ts je moet nog wennen aan zo'n auto dus geef de moet niet op... gemmideld zijn het in nederland 35 lessen voor als iemand slaagt.... dus je hebt nog alle tijd
*Morgenavond les 6 en 7 achter elkaar
quote:Hahaha bij jou misschien, maar meestal dan 'allang' niet meer...
Op donderdag 9 januari 2003 12:48 schreef Joene het volgende:
Geloof me de eerste 5/6 lessen rijdt je instructeur ipv jij
quote:Ja jongen, dat zijn de zware dingen in het leven.
Op donderdag 9 januari 2003 12:46 schreef dJ-Zcore het volgende:
Halloik heb zojuist m'n 4e rijles gehad en die ging echt beroerd.... de eerste 3 keer ging het veel beter.
Ik voel me vandaag ook niet echt super, omdat ik nogal met school overhoop zit, maar ik had niet verwacht dat het zo'n effect geeft, dat als je je down voelt je ook veel ongeconcentreerder bent en veel meer fouten maakt.Zijn er nog meer mensen die dat wel eens meegemaakt hebben of dat vaker hebben en hoe gaan jullie daarmee om, want ik voel me nu alleen maar beroerder, omdat ik zo beroerd gereden heb
quote:Ik ben vier (4!) maal gezakt, en na een staatsexamen geslaagd.....
Op donderdag 19 februari 2004 21:39 schreef Supaaah het volgende:
Mijn les ging vanmorgen ook superberoerd.. Ik kon me totaal niet concentreren. Maar dat kwam omdat ik 03:00 vannacht ben gaan slapen en werd om 07:20 wakker en om 7:30 stond die man voor de deur. Kwam nog bij dat ik een moeilijke toets op school had vanmiddag die ik goed moest maken.
[Dit bericht is gewijzigd door Hobiedobie op 19-02-2004 21:48]
[Dit bericht is gewijzigd door Hobiedobie op 19-02-2004 21:49]
quote:wow, naja zo maak je nog eens wat mee tijdens rijles.
Op donderdag 19 februari 2004 10:29 schreef Shadow_Smile het volgende:
Mijn dubbele motor rijles ging gister ook beroerd !!!![]()
![]()
had bijna mijn 6 plankjes
situatie schets, hoge dijk Schiedam / Rotterdam
Na goed gekenen te hebben rijd ik langzaam de rode truck voorbij, en zie gelijk dat de groene truck met een te hogesnelheid mij komt naderen, kon net op een paar cm uitwijken, neem een stuk berm mee, en moest gelijk aan de kant van mijn instructeur. Die groene vracht auto was niet te zien vanaf het punt waar ik vertrok. en reed veels te hard, en deed niet eens een poging om te remmen DE HUFTER. Ik draag dan nog een shirt met de blauwe letter L van Les / Leerling
Was toch wel ff lijkbleek toen ik moest stil staan
* super_honda is vandaag geslaagd voor zijn A rijbewijs
Dat heb ik ook, ik haal dan mijn rijbewijs omdat iedereen in mijn omgeving raar kijkt als ik zeg dat ik het eigenlijk niet wil, maar mocht ik dat ding ooit halen, zal ik nooit zelf rijden... Ik ben veel te slecht.quote:Op donderdag 9 januari 2003 13:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dan wel geslaagd, maar ik durf niet eens auto te rijden. Zo slecht vind ik mezelf rijden
180 graden is gewoon rechtdoor manquote:donker valt echt mee hoor!!!!<p>mijn eerste rijles was in het donker en ik had ook verwacht dat het lastiger zou zijn, maar ging echt goed... alleen op landweggetjes had ik afentoe moeite, omdat er dan ineens een bocht van 180 graden kwam en aangezien je in het donker niet superver kan kijken
Uuhmm...... Nee sorry. Je bent waarschijnlijk in de war met 360 graden.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:41 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
180 graden is gewoon rechtdoor man![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |