abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 januari 2003 @ 12:46:52 #1
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7795375
Hallo

ik heb zojuist m'n 4e rijles gehad en die ging echt beroerd.... de eerste 3 keer ging het veel beter.
Ik voel me vandaag ook niet echt super, omdat ik nogal met school overhoop zit, maar ik had niet verwacht dat het zo'n effect geeft, dat als je je down voelt je ook veel ongeconcentreerder bent en veel meer fouten maakt.

Zijn er nog meer mensen die dat wel eens meegemaakt hebben of dat vaker hebben en hoe gaan jullie daarmee om, want ik voel me nu alleen maar beroerder, omdat ik zo beroerd gereden heb

Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_7795398
Ah, dit is het moment dat de instructeur niet meer meeremt en koppelt .
  donderdag 9 januari 2003 @ 12:48:00 #3
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_7795400
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:46 schreef dJ-Zcore het volgende:
Hallo
Hallo.
pi_7795402
Geloof me de eerste 5/6 lessen rijdt je instructeur ipv jij
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_7795411
Ach iedereen heeft zijn goede en slechte dagen. Hoe je toch, volgende keer zal het wel weer goed gaan .
Built for Speed
pi_7795415
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:48 schreef Joene het volgende:
pi_7795430
Zoiets heb je ook als je al je rijbewijs hebt..

ik heb een keer gehad dat ik bijna 3 ongelukken veroorzaakte onderweg van werk naar huis.
Dit kwam door dat ik erg vermoeid was en (bleek later) koorts had...

Dus je gemoedstoestand is inderdaad erg van invloed...

Verkeerde planning van jouw kant hoeft nog geen haast van mijn kant te betekenen…
  donderdag 9 januari 2003 @ 12:50:09 #8
29429 Dissection
King of all kings
pi_7795431
Maak je niet, autorijden gaat niet altijd in een stijgende lijn van slecht naar beter, je hebt er altijd een les bij waarvan je denkt "Jezus, wat reed ik kut, zonde van het geld", en dan baal je daar de rest van de week van en de volgende les gaat het weer gewoon vanzelf.
Gun jezelf de tijd, het is pas je 4e les, er is heus nog niks aan de hand, en iedereen rijdt wel een paar keer een hele slechte les.
Mijn slechtste les reed ik zelfs vlak voor mijn examen. En mijn rijexamen ging juist weer enorm goed. Meteen in 1x gehaald

Dus niet er zo mee zitten, het is niet erg, leer er van voor de volgende keer dan maak je misschien weer wat minder fouten.

donderdag 9 januari 2003 @ 12:50:15 #9
38001 TjaBBe
...dat ben ik!
pi_7795435
Mja rijlessen gaan wel vaker beroert hoor, ligt er maar net aan in wat voor situaties je toevallig terecht komt... Ik zou er dus niet zo over in zitten ... Wel kut dat het slecht met school gaat enzo tho
...toch?
  donderdag 9 januari 2003 @ 12:50:39 #10
39446 303
(C) Roland
pi_7795440
Na les 5 moest ik uitstappen en in de bijrijdersstoel gaan zitten omdat de instructeur het niet meer aandurfde. We waren toen bijna de bocht uitgevlogen op een verlaten industrieweg...
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  donderdag 9 januari 2003 @ 12:51:08 #11
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7795449
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:47 schreef Pjederdy het volgende:
Nah... dat is het niet echt, want sinds m'n 2e les laat hij me al m'n gang gaan... alleen als ik echt in de fout ga, grijp hij in.
Alleen vandaag was echt niet normaal meer.. en daar baal ik wel van... ik weet ook niet in wat voor tempo de rest rijd... hoe snel andere het auto rijden doorhebben.. ik wil natuurlijk niet achterblijven he
  donderdag 9 januari 2003 @ 12:52:01 #12
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7795466
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:48 schreef HansvanOchten het volgende:
Ach iedereen heeft zijn goede en slechte dagen. Hoe je toch, volgende keer zal het wel weer goed gaan .
ik hoop het... ik moet maandag weer en ik hoop niet dat ik weer zo'n baaldag heb.
pi_7795480
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:50 schreef 303 het volgende:
Na les 5 moest ik uitstappen en in de bijrijdersstoel gaan zitten omdat de instructeur het niet meer aandurfde. We waren toen bijna de bocht uitgevlogen op een verlaten industrieweg...
dat heb ik nog niet gehad....
Wel veel blunders gemaakt, maar DAT nog niet .

*blij dattie zijn papiertje heeft

donderdag 9 januari 2003 @ 12:55:29 #14
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7795505
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:49 schreef Scooby_ het volgende:
Zoiets heb je ook als je al je rijbewijs hebt..

ik heb een keer gehad dat ik bijna 3 ongelukken veroorzaakte onderweg van werk naar huis.
Dit kwam door dat ik erg vermoeid was en (bleek later) koorts had...

Dus je gemoedstoestand is inderdaad erg van invloed...

wow... das wel erg kut.. wees blij dat er toen nix gebeurd is.
  donderdag 9 januari 2003 @ 12:57:24 #15
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7795528
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:50 schreef Dissection het volgende:
Maak je niet, autorijden gaat niet altijd in een stijgende lijn van slecht naar beter, je hebt er altijd een les bij waarvan je denkt "Jezus, wat reed ik kut, zonde van het geld", en dan baal je daar de rest van de week van en de volgende les gaat het weer gewoon vanzelf.
Gun jezelf de tijd, het is pas je 4e les, er is heus nog niks aan de hand, en iedereen rijdt wel een paar keer een hele slechte les.
Mijn slechtste les reed ik zelfs vlak voor mijn examen. En mijn rijexamen ging juist weer enorm goed. Meteen in 1x gehaald

Dus niet er zo mee zitten, het is niet erg, leer er van voor de volgende keer dan maak je misschien weer wat minder fouten.

hmm.. dit geeft me toch weer een beetje moed
ik hoop ook dat ik m'n rijbewijs in 1 keer haal, zodat ik tenminste relaxed kan rijden en niet met zenuwen, want ook daar heb ik altijd last van voordat ik moet rijden
pi_7795535
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:50 schreef 303 het volgende:
hoeveel lessen inmiddels gehad?
pi_7795554
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:55 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

wow... das wel erg kut.. wees blij dat er toen nix gebeurd is.

Je gaat er op een gegeven moment wel nadenken waar je mee bezig bent...
Verkeerde planning van jouw kant hoeft nog geen haast van mijn kant te betekenen…
pi_7795566
Mijn rijlessen gingen ook van waardeloos naar geweldig naar super slecht. Mijn rijinstructeur maakte soms grapjes zoals "zullen we die aanvraag voor je examen maar weer intrekken?" toen ik al zo'n 20 lessen had gehad. Soms zit er gewoon een erg slechte dag tussen, gewoon doorgaan

Mijn allerbeste rijmomentje was trouwens mijn afrijden Ben dus ook in 1x geslaagd en zowel ik als mijn instructeur waren verbaasd. Ik had al besloten toen ik instapte voor mijn examen dat ik toch niet zou slagen...

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_7795571
De ergste les die ik had, was na mijn geschiedenis examen. Afslaande motor, slechte bochten, een hoop noodstops, enz. En dat terwijl dat ongeveer mijn 25ste les was. Gelukkig heb ik mijn rijbewijs nu .
  donderdag 9 januari 2003 @ 13:01:29 #20
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7795603
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:58 schreef Scooby_ het volgende:

[..]

Je gaat er op een gegeven moment wel nadenken waar je mee bezig bent...

ja.

ik had daarstraks in de auto ook zoiets van "waar ben ik mee bezig?" en de zin om dan verder te rijden word dan nog minder, omdat ik gewoon schaam als ik weer zo'n oerdomme fout bega.

donderdag 9 januari 2003 @ 13:01:48 #21
14827 Kogando
Modelprutser
pi_7795610
Je kan het gewoon, of je kan het gewoon niet.. laten we daar nou maar niet teveel woorden aan vuil maken.. Verder heeft jezelf beroerd voelen weinig zin, je gaat er niet beter van rijden de volgende keer dus stop er maar mee.

Better luck next time!

Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  donderdag 9 januari 2003 @ 13:04:36 #22
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7795652
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Mijn rijlessen gingen ook van waardeloos naar geweldig naar super slecht. Mijn rijinstructeur maakte soms grapjes zoals "zullen we die aanvraag voor je examen maar weer intrekken?" toen ik al zo'n 20 lessen had gehad. Ook lekker motiverend als je zoiets te horen krijgt Soms zit er gewoon een erg slechte dag tussen, gewoon doorgaan

Mijn allerbeste rijmomentje was trouwens mijn afrijden Ben dus ook in 1x geslaagd en zowel ik als mijn instructeur waren verbaasd. Ik had al besloten toen ik instapte voor mijn examen dat ik toch niet zou slagen...

dat is wel beter in 1 keer slagen... de 1ste 3 lessen had ik zoiets van w00t dit gaat lekker, maar als ik zo rij dan krijg ik meteen zenuwen, omdat ik zo echt niet op m'n examen moet rijden, want dan is het gewoon over.
ik denk gewoon dat ik tijdens m'n examen omkom van de zenuwen
  donderdag 9 januari 2003 @ 13:06:00 #23
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7795677
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 13:01 schreef Kogando het volgende:
Je kan het gewoon, of je kan het gewoon niet.. laten we daar nou maar niet teveel woorden aan vuil maken.. Verder heeft jezelf beroerd voelen weinig zin, je gaat er niet beter van rijden de volgende keer dus stop er maar mee. ik weet dat slecht voelen geen zin heeft, maar zo'n gevoel schuif je niet binnen 10 seconden van je af.... HELAAS

Better luck next time!

pi_7795768
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 13:01 schreef Kogando het volgende:
Je kan het gewoon, of je kan het gewoon niet.. laten we daar nou maar niet teveel woorden aan vuil maken.. Verder heeft jezelf beroerd voelen weinig zin, je gaat er niet beter van rijden de volgende keer dus stop er maar mee.

Better luck next time!

lekker kort door de bocht zeg.

iedereen die wel al zijn papiertje heeft heeft toch ook momenten dat het rijden niet goed gaat?

zegt niets over of je door moet gaan met lessen of niet

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7795875
Ups en downs horen er bij, gewoon doorgaan!
pi_7795928
Oh, ik had trouwens een erg goede band met mijn rijinstructeur, we hebben bij elkaar op de lagere school in de klas gezeten en hij was een goede vriend van mijn broer (en heeft me een keer heel lief een tweede kerstdag gezelschap gehouden toen mijn ouders plots weg moesten en mijn broer in het ziekenhuis lag). Dus grapjes maken en me klieren deed hij continue ("dit is zeker je eerste les?" bij de 10e als ik weer eens de auto liet afslaan).

Ik ben dan wel geslaagd, maar ik durf niet eens auto te rijden. Zo slecht vind ik mezelf rijden

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 9 januari 2003 @ 13:22:48 #27
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7796050
ik kan ook heeel erg goed met m'n rij instructeur opschieten en hij is ook relaxed en spreekt heel relaxed tegen zodat ik me niet helemaal down ga voelen als er iets fout gaat...

maja... ik voel me wel weer beter door de steun berichtjes.. trek het me nu al stuk minder aan en de volgende keer gaat ik er gewoon weer met volle moed in en dan hoop ik dat het weer lekkerder gaat.

donderdag 9 januari 2003 @ 13:23:10 #28
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7796059
De eerste paar rijlessen gaan altijd beroerd, tenminste dat was mijn ervaring. Gewoon doorzetten dus!
  donderdag 9 januari 2003 @ 13:42:42 #29
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_7796487
Hehe, wat herkenbaar.

Ik heb ook weleens gehad dat ik dacht van "sjesus, waar heb jij lere rijden man?! Dit is brandhout! Kom op je kan het beter man".

In het begin valt het nog wel mee omdat je instructeur meer voor je rijdt dan jij zelf. Tenminste voor mij wel. Bij me eerste les mocht ik alleen sturen, tweede les sturen en gas, 3de les de rem erbij, de 4de de koppeling erbij en met de 5de les mocht ik pas schakelen... Nu een heeeleboel lessen verder heb ik nog wel eens een slechte dag er tussen zitten, maarja zo leert men.
Nu kijkt mijn instructrice alleen of ik goed in de spiegels/"ver genoeg" kijk, anticiperen enzo...

Geloof mij in het begin kom je ogen tekort...

Nee, het komt wel goed gewoon doorzetten...

Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_7796642
Vanochtend tussentijdste toets gehad. Nou ik heb de afgelopen 2 maanden niet beroerder gereden als daarstraks. Hellingproef, stond hij nog in de 4e versnelling... Binnen de bebouwde kom met 80 kilometer per uur blijven doorjakkeren (bord gemist, examinator remde bij omdat er een flitspaal stond) ... Hoop zijstraatjes gemist, hoop kruispunten te hard genaderd en teveel naar de versnellingspook gekeken omdat ik niet meer wist in welke versnelling hij stond. Maar bij hellingproef had ik juist weer niet gekeken en nou... ach ja, ik kom er wel overheen...
  donderdag 9 januari 2003 @ 13:57:14 #31
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7796836
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 13:42 schreef MaxiTitan het volgende:
Hehe, wat herkenbaar.

Ik heb ook weleens gehad dat ik dacht van "sjesus, waar heb jij lere rijden man?! Dit is brandhout! Kom op je kan het beter man".

In het begin valt het nog wel mee omdat je instructeur meer voor je rijdt dan jij zelf. Tenminste voor mij wel. Bij me eerste les mocht ik alleen sturen, tweede les sturen en gas, 3de les de rem erbij, de 4de de koppeling erbij en met de 5de les mocht ik pas schakelen... Nu een heeeleboel lessen verder heb ik nog wel eens een slechte dag er tussen zitten, maarja zo leert men.
Nu kijkt mijn instructrice alleen of ik goed in de spiegels/"ver genoeg" kijk, anticiperen enzo...

Geloof mij in het begin kom je ogen tekort...

Nee, het komt wel goed gewoon doorzetten...

dat ogen tekort daar heb ik idd nog last van, maar ik moet ook ff met theorie gaan kloten en dan heb je toch al je voordelen als je alle borden kent

Ik mocht echter de eerste dag al rijden... ik heb namelijk lessen van 90 minuten en in de eerste les heb ik al een snelheid van 110 gehaald (NEEEEE DAARMEE BEDOEL IK NIET DAT IK STOER BEN VOOR DE WIJSNEUZEN HIERZO).
hij liet me zien hoe schakelen werkte en koppeling etc.
en 3e les mocht ik al de snelweg op.

quote:
Op donderdag 9 januari 2003 13:49 schreef clowntje het volgende:
teveel naar de versnellingspook gekeken omdat ik niet meer wist in welke versnelling hij stond.
hehe... me rij instructeur zei ook al dat ik eens wat minder moet kijken... maja stomme gewoonte..

[Dit bericht is gewijzigd door dJ-Zcore op 09-01-2003 14:03]

donderdag 9 januari 2003 @ 14:56:49 #32
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_7798099
maak je niet druk, dit zal je rond de 25 of 30 lessen (als je veel verder bent) ook nog wel overkomen. Er zitten gewoon dagen bij dat je bagger rijdt en denkt Jezus man zo haal ik het nooit, ik kan het niet. Gewoon doorgaan ! suc6 ermee
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
pi_7798138
Hihi, wat klinkt dit allemaal bekend zeg! Geloof me, maak je nu maar nergens druk om, zo vergaat het geloof ik iedereen.. Elke keer als ik ging lessen was ik best wel heel erg zenuwachtig, terwijl het meestal toch redelijk ging.. Eerste les mocht ik meteen de snelweg op omdat ik het stuur goed recht kon houden En ook zo'n beetje bij de vijfde les mocht ik zelfstandig schakelen.. 31lessen gehad.. Uurtje voor mijn examen nog laatste keer gelesd, en na twee minuten laat ik de auto afslaan Eenmaal op het terrein van het CBR kon ik me niet meer herinneren hoe alle speciale verrichtingen nu ook alweer moesten.. Van de zenuwen geen eens een kop thee genomen, zat helemaal dicht..
Na een half uurtje rondgereden te hebben werd ik gefeliciteerd, ik had het in een keer gehaald!
Dusseh, als het een keertje niet lekker gaat: kop op!!!! Als het over het algemeen genomen maar lekker gaat en je je maar op je gemak voelt in de auto! Je kan het best!
pi_7798145
Woei ik moest de 1e les al schakelen enzow, en nu ( na 27lessen) mag ik binnenkort op....en soms gaat t nog beroerd
.
  donderdag 9 januari 2003 @ 15:14:14 #35
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_7798460
Eerste paar gaan kut, dan wat beter, dan weer dipje en daarna gaat
het goed. Zo is het meestal.

Maar ik denk dat jouw 4e rijles beter ging dan die van mij 2 jaar
geleden...
Toen lag er ook allerlei sneeuw en ijs op de weg, net als nu, er
was wel gestrooid, maar de berm was uiteraard nog gladjes....
Aangezien ik nogal ver naar rechts reed..jaja fiets gewend heh
kwam ik met rechterbanden in die berm waardoor we slipten en bijna
tegen boom aanknalden...
Instructeur kon nog net beetje corrigeren met stuur enzo, maar
rest van de les ging niet echt denderend meer

"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
  donderdag 9 januari 2003 @ 15:15:41 #36
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_7798482
ik heb volgende week dinsdag weer rijles, bvoor het eerst in het donker

ben best een beetje zenuwachtig, voor het eerst in het donker en ik heb al een week of 4 geen les meer gehad

*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_7798538
quote:
Hallo

ik heb zojuist m'n 4e rijles gehad en die ging echt beroerd.... de eerste 3 keer ging het veel beter.
Ik voel me vandaag ook niet echt super, omdat ik nogal met school overhoop zit, maar ik had niet verwacht dat het zo'n effect geeft, dat als je je down voelt je ook veel ongeconcentreerder bent en veel meer fouten maakt.

Zijn er nog meer mensen die dat wel eens meegemaakt hebben of dat vaker hebben en hoe gaan jullie daarmee om, want ik voel me nu alleen maar beroerder, omdat ik zo beroerd gereden heb

Ach ik heb soms ook me mindere dagen ook met lesrijden maak niet uit hoeveel lessen je hebt gehad al heb je er 40 gehad kan het nog minder gaan dus maak je niet al te druk zou ik zeggen volgende keer beter toch
oops ohh my ...
  donderdag 9 januari 2003 @ 15:32:51 #38
36461 Joppy
geen colaboy
pi_7798824
Ik had maandag ochtend ook een ontzettende kloteles. Ik was nog best brak van zondag. En het was ook nog eens hartstikke glad . Aan het eind van de les zei m'n instructeur dan ook: zullen we deze les maar vergeten?
Let the beat control your body!
  donderdag 9 januari 2003 @ 15:33:42 #39
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_7798844
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:47 schreef Pjederdy het volgende:
Hangt helemaal van de instructeur af. Ik heb vanaf de eerste les alles zelf moeten doen.

Maar goed, hoe goed een les gaat varieert nogal. Zeker in het begin.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 9 januari 2003 @ 15:54:47 #40
11375 Mr_T
Always Outnumbered
pi_7799255
Juist hier leer je het meeste van. Dat had ik tenminste wel. Je gaat denken wat je fout hebt gedaan en zult dat de volgende keer minder snel doen.

En het is nog maar de 4e les, wat een ander al zei: je doet het nu pas zelf. Hoort er allemaal bij, is niet voor niets les.

Never Outgunned
  donderdag 9 januari 2003 @ 18:23:37 #41
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7801766
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 15:14 schreef yozd het volgende:
Eerste paar gaan kut, dan wat beter, dan weer dipje en daarna gaat
het goed. Zo is het meestal.

Maar ik denk dat jouw 4e rijles beter ging dan die van mij 2 jaar
geleden...
Toen lag er ook allerlei sneeuw en ijs op de weg, net als nu, er
was wel gestrooid, maar de berm was uiteraard nog gladjes....
Aangezien ik nogal ver naar rechts reed..jaja fiets gewend heh
kwam ik met rechterbanden in die berm waardoor we slipten en bijna
tegen boom aanknalden...
Instructeur kon nog net beetje corrigeren met stuur enzo, maar
rest van de les ging niet echt denderend meer

tering... dat schrik je wel jah... logisch dat je dan de rest van de rit niet meer rijd alsof er niks gebeurd is.

voorderest ben ik toch wel blij met alle positieve reacties hier van de mensen.... voel me weer stukken beter en kijk nu positiver tegen het autorijden aan en ik moet me gewoon iets meer zien te relaxen.
zenuwen is best okej, maar vaak nemen ze toch de overhand, zeker als je foutjes maakt, want dan moet je gewoon goed de draad oppakken en niet met dat gevoel blijven zitten, anders blijven die fouten komen.

nogmaals bedankt voor de reacties

donderdag 9 januari 2003 @ 18:25:00 #42
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7801782
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 15:15 schreef maple-leaf het volgende:
ik heb volgende week dinsdag weer rijles, bvoor het eerst in het donker

ben best een beetje zenuwachtig, voor het eerst in het donker en ik heb al een week of 4 geen les meer gehad

donker valt echt mee hoor!!!!

mijn eerste rijles was in het donker en ik had ook verwacht dat het lastiger zou zijn, maar ging echt goed... alleen op landweggetjes had ik afentoe moeite, omdat er dan ineens een bocht van 180 graden kwam en aangezien je in het donker niet superver kan kijken

donderdag 9 januari 2003 @ 23:59:47 #43
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_7809991
Ik wil wel autorijden maar beste meneer regering vind dit niet kunnen
(en ook al zijn sommige verantwoordelijk enzo wel op leeftijd, geef ik ze toch gelijk in het algemeen)
Over een paar jaar mag ik ook zo een topic openen
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
  maandag 13 januari 2003 @ 14:50:52 #44
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7873544
zo.... de rijles van vandaag ging stukken beter dan vorige week donderdag!!!!

* dJ-Zcore is weer blij

maandag 13 januari 2003 @ 15:04:32 #45
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_7873778
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 15:33 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Hangt helemaal van de instructeur af. Ik heb vanaf de eerste les alles zelf moeten doen.

Maar goed, hoe goed een les gaat varieert nogal. Zeker in het begin.

Dat zei de mijne ook na les 2, maar ondertussen zag ik 3 lessen later nog steeds zijn voet op de koppeling heen en weer gaan. ow ik reed echt beroerd in het begin, krijg dat koppelen en optrekken maar niet goed voor elkaar.... en daar wist die wel wat op... filerijden op de Laan van meerdervoort in den Haag, vanaf toen ging dat fantastisch

Daarna heb ik ook nog een flink aantal keer gebaald van me autorijden dat ik dacht 'ik haal het nooit'. Alles is toch nog goedgekomen na meer als 30 rijlessen

»» Democracy is so overrated »»
pi_14346796
ik heb al 15lessen gehad en nog steeds bij schakelen en bochten... vind dat het te traag gaat.. daarom zoek ik een andere rijschool nu...
  maandag 3 november 2003 @ 15:11:08 #47
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_14346950
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:07 schreef LoverBoy het volgende:
ik heb al 15lessen gehad en nog steeds bij schakelen en bochten... vind dat het te traag gaat.. daarom zoek ik een andere rijschool nu...
Dat ligt dus aan jou, niet aan de rijschool.
Zodra de instructeur vind dat je dat onder de knie hebt (basis) dan ga je verder, niet eerder.
Signature:
Maximaal
4
regels
  Redactie Games maandag 3 november 2003 @ 15:13:23 #48
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_14347046
Ach ja, ik heb een keer voor een lekke band gezorgd
Shit happens, volgende keer beter
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_14347170
* Viper® kan ook nog steeds niet rijden en sjeest als een kansloze idioot over de weg mensen snijdend en drukkend van de banen

En dan heb ik al 3 jaar me rijbewijs en 2 jaar me eigen auto. Heerlijk dat lekker raggen

Ben ik nou stoer ?

M'n signature, wat doe je :{
  maandag 3 november 2003 @ 15:18:08 #50
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_14347212
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:07 schreef LoverBoy het volgende:
Misschien wat meer gas geven als het te traag gaat? Hoe wil je het sneller hebben? Je denkt toch niet na 15 uurtjes les gewoon mee te kunnen doen in het verkeer op een veilige en verantwoordelijke methode. Ik ging pas in mn spiegels leren kijken bij de 10de les en had dat pas bij de 24ste les onder de knie.

Lijkt mij meer aan jezelf te liggen. Er zijn zat mensen die nog steeds niet kunnen rijden tewrijl ze al meer dan 10 jaar hun rijbewijs hebben. Sommigen zijn gewoon meer getalenteerd.

Superhero to the rescue!
  donderdag 19 februari 2004 @ 10:29:27 #51
63246 Shadow_Smile
Be awake in your dreams !
pi_17307244
Mijn dubbele motor rijles ging gister ook beroerd !!!

had bijna mijn 6 plankjes

situatie schets, hoge dijk Schiedam / Rotterdam

Na goed gekenen te hebben rijd ik langzaam de rode truck voorbij, en zie gelijk dat de groene truck met een te hogesnelheid mij komt naderen, kon net op een paar cm uitwijken, neem een stuk berm mee, en moest gelijk aan de kant van mijn instructeur. Die groene vracht auto was niet te zien vanaf het punt waar ik vertrok. en reed veels te hard, en deed niet eens een poging om te remmen DE HUFTER. Ik draag dan nog een shirt met de blauwe letter L van Les / Leerling

Was toch wel ff lijkbleek toen ik moest stil staan

See my lonely life unfold,...... I see it every day !!!
pi_17308888
Lekker slim van die vrachtwagenchauffeur om zijn bakkie in de bocht neer te zetten
  Milf donderdag 19 februari 2004 @ 17:41:18 #53
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_17318954
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 11:36 schreef Asskicker het volgende:
Lekker slim van die vrachtwagenchauffeur om zijn bakkie in de bocht neer te zetten
ja idd zeg.... je ziet geen flikker

maar ook ik mocht met de 2e les al de snelweg op en de leraar heeft bij mij nooit geschakeld en de koppeling ingetrapt... dat had ik zeer snel onder de knie dus
en ook ik heb wel eens een beroerde led gehad hoor.... dan sloeg de moter wer af omdat ik in zijn drie bij een stoplicht wou optrekken ipv in de 1... of terugschakelen voor een bocht naar de twee en dan in zijn vier zitten

maar met die paar lesjes van de ts je moet nog wennen aan zo'n auto dus geef de moet niet op... gemmideld zijn het in nederland 35 lessen voor als iemand slaagt.... dus je hebt nog alle tijd

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_17319311
Maak je niet druk !! 4de rijles ging ook beroerd bij mij, de 5de is al stukken beter !!
Raar maar over het algmeen hebben veel mensen hetzelfde effect bij rijlessen, om de 3/4 goede lessen is er een slechte... tjah... zal wel.

*Morgenavond les 6 en 7 achter elkaar

pi_17325975
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:48 schreef Joene het volgende:
Hahaha bij jou misschien, maar meestal dan 'allang' niet meer...
pi_17326051
quote:
Hallo

Ja jongen, dat zijn de zware dingen in het leven.
Ik voel je pijn.

pi_17326158
Mijn les ging vanmorgen ook superberoerd.. Ik kon me totaal niet concentreren. Maar dat kwam omdat ik 03:00 vannacht ben gaan slapen en werd om 07:20 wakker en om 7:30 stond die man voor de deur . Kwam nog bij dat ik een moeilijke toets op school had vanmiddag die ik goed moest maken.
pi_17326297
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 21:39 schreef Supaaah het volgende:
Mijn les ging vanmorgen ook superberoerd.. Ik kon me totaal niet concentreren. Maar dat kwam omdat ik 03:00 vannacht ben gaan slapen en werd om 07:20 wakker en om 7:30 stond die man voor de deur . Kwam nog bij dat ik een moeilijke toets op school had vanmiddag die ik goed moest maken.
Ik ben vier (4!) maal gezakt, en na een staatsexamen geslaagd.....
Na 4 jaar een ongeluk (mist, kop-staart)
Nu nog steeds schadeloos...( op dat eerdere ongeluk na, naturlijk )
Kom op!
Halen en de ervaring halen....
Als je het papiertje hebt, ga je pas rijden....

[Dit bericht is gewijzigd door Hobiedobie op 19-02-2004 21:48]

pi_17326374
Verkeerde knopje, Quote in plaats van Edit....
Sorry

[Dit bericht is gewijzigd door Hobiedobie op 19-02-2004 21:49]

pi_17328481
Ik heb ff genoeg van autorijden! Vorige week dinsdag gezakt voor de eerste keer Nu moet ik pas 10 maart herexamen doen. Duurt nog zolang!
  donderdag 19 februari 2004 @ 23:12:49 #61
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_17329111
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:29 schreef Shadow_Smile het volgende:
Mijn dubbele motor rijles ging gister ook beroerd !!!

had bijna mijn 6 plankjes

situatie schets, hoge dijk Schiedam / Rotterdam

[afbeelding]

Na goed gekenen te hebben rijd ik langzaam de rode truck voorbij, en zie gelijk dat de groene truck met een te hogesnelheid mij komt naderen, kon net op een paar cm uitwijken, neem een stuk berm mee, en moest gelijk aan de kant van mijn instructeur. Die groene vracht auto was niet te zien vanaf het punt waar ik vertrok. en reed veels te hard, en deed niet eens een poging om te remmen DE HUFTER. Ik draag dan nog een shirt met de blauwe letter L van Les / Leerling

Was toch wel ff lijkbleek toen ik moest stil staan

wow, naja zo maak je nog eens wat mee tijdens rijles.

* super_honda is vandaag geslaagd voor zijn A rijbewijs

Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
FOK!Fotoboek
  maandag 23 februari 2004 @ 09:00:37 #62
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_17333431
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 13:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dan wel geslaagd, maar ik durf niet eens auto te rijden. Zo slecht vind ik mezelf rijden
Dat heb ik ook, ik haal dan mijn rijbewijs omdat iedereen in mijn omgeving raar kijkt als ik zeg dat ik het eigenlijk niet wil, maar mocht ik dat ding ooit halen, zal ik nooit zelf rijden... Ik ben veel te slecht.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 24 februari 2004 @ 09:39:30 #63
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_17344987
Ach bij je 20ste rijles kan het nog wel eens uber-beroerd gaan dat je echt denkt, waar slaat dit op!
En het is nog maar je 4de!! les man! Ik heb ook mijn papiertje gehaald
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
pi_17396776
Het komt idd na een tijdje wel. Ik heb soms ook wel eens dagen dat ik superbrak rij, maarja, dat soort dagen heb je soms.

En na een paar lessen gaat het al een stuk beter.
pi_17396834
pff alstijd leuk om die verhalen te horen, mij zakt de moed dan af en toe al in de schoenen terwijl ik nog moet beginnen
pi_17396874
Niks aan de hand als het een keertje minder gaat. Dat was bij mij zeker ook het geval, en ben toch in één keer geslaagd. Ik beleefde mijn finest hour vreemd genoeg tijdens het examen zelf.
  vrijdag 27 februari 2004 @ 17:41:53 #67
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_17396917
quote:
donker valt echt mee hoor!!!!<p>mijn eerste rijles was in het donker en ik had ook verwacht dat het lastiger zou zijn, maar ging echt goed... alleen op landweggetjes had ik afentoe moeite, omdat er dan ineens een bocht van 180 graden kwam en aangezien je in het donker niet superver kan kijken
180 graden is gewoon rechtdoor man
pi_17397037
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 17:41 schreef Little_Meanie het volgende:

[..]

180 graden is gewoon rechtdoor man
Uuhmm...... Nee sorry. Je bent waarschijnlijk in de war met 360 graden.
pi_17397174
180 graden is indeed rechtdoor

degene die dat poste van bocht van 180 graden bedoeld waarsch 0 graden
pi_17397286
180 graden rechtdoor? Ben ik nou gek geworden??
pi_17397484
180 graden is draaien en dan achteruit de zelfde kant op rijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')