quote:Er zitten nog wel meer bekende gezichten in de film. Graham Norton bijvoorbeeld, die in zijn rol als commentator over de inzending van Lars en Sigrit zegt: ‘Oké, minder slecht dan we hadden verwacht.’ Dat dekt inderdaad wel zo’n beetje de lading
Ohquote:Op donderdag 25 juni 2020 16:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij zit er wel in, is in een andere recensie te lezen.
Briljant hahahaquote:
Ja zat ik ook al aan te denken, lijkt me leuk!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:40 schreef iBenny het volgende:
We kunnen ook een Netflix party opzetten om de film gezamenlijk te kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Eensquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb de film net gekeken. Gepaste spoilertag voor de restBen het hier wel mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR versie:
Standaard romcom qua plot; het verhaal is van tevoren wel in te vullen. Helemaal niet zo cringy als ik had verwacht; vooral behoorlijk cliché. Eurovisie setting was een feest der herkenning en best tof gedaan met alle cameo’s. Feelgood sfeertje, bleef met een glimlach achter. Muziek ook verrassend leuk. Al met al een sympathiek filmpje, maar verwacht geen goed verhaal of diepgang.
3.25* (waarbij een kwartje speciaal voor de eindbazen die Salvador als ENIGE ESF-artiest een heel eigen scene gaven![]()
)
[ Bericht 0% gewijzigd door Aoibhin op 28-06-2020 16:04:38 ]Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zondag 28 juni 2020 16:04 schreef Meke het volgende:
Even hè, er wordt steeds gezegd dat Will Ferell te oud is voor het personage dat hij speelt, maar aan het begin van de film staat hij als jochie te dansen tijdens ABBA's overwinning. Hij is uit '68, dus dat klopt toch PRECIES dat met z'n leeftijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zondag 28 juni 2020 16:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Ja, dát is een ander verhaal, Rachel McAdams is uit '78, dus die speelt een personage dat tien jaar ouder is dan zijzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Dat wel, maar ik vind het moeilijker te geloven dat een kerel van 51/52 zich zo gedraagt dan iemand van 31/32.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:04 schreef Meke het volgende:
Even hè, er wordt steeds gezegd dat Will Ferell te oud is voor het personage dat hij speelt, maar aan het begin van de film staat hij als jochie te dansen tijdens ABBA's overwinning. Hij is uit '68, dus dat klopt toch PRECIES dat met z'n leeftijd
Jaquote:Op zondag 28 juni 2020 16:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dát is een ander verhaal, Rachel McAdams is uit '78, dus die speelt een personage dat tien jaar ouder is dan zijzelf
Oh ik zie het meer als romcom juistquote:Op zondag 28 juni 2020 16:07 schreef Meke het volgende:
Ik vind het trouwens óók geen standaard romcom, maar meer zo'n hi-la-rische filmVind ik toch een ander genre, hij is niet zoetsappig genoeg voor een romcom hoor - verder wel helemaal eens met je recensie
![]()
Ja ik vond de liedjes echt verrassend leuk! Double Trouble is gewoon leuke eurodance; zou het op het echte ESF ook wel prima doen. En Husavik vind ik ook een mooi nummer.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:10 schreef Mike het volgende:
Ik vond het wel onderhoudend, maar bijna twee uur is wel wat lang.
De liedjes vond ik het beste van de film, die lijken echt op Eurovisie nummers en zijn vaak zelfs beter.
Ik heb de film nog niet gezien (gaat pas gebeuren als het ergens anders dan Netflix te zien is), maar door oa deze tweet krijg ik toch wel zin om het te zien.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik vond de liedjes echt verrassend leuk! Double Trouble is gewoon leuke eurodance; zou het op het echte ESF ook wel prima doen. En Husavik vind ik ook een mooi nummer.
twitter:WdeGelder twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 23:25:03Nu ga ik de hele week het Double Trouble-liedje in m'n hoofd hebben en ik heb hier totaal geen moeite mee https://t.co/X3wVY5xbFK reageer retweet
Helemaal mee eens jaquote:Op zondag 28 juni 2020 18:34 schreef ato het volgende:
Cliche,
Maar wel een leuke en vermakelijke film. Ik vond sommige ESF liedjes zo slecht nog niet.
Prima vermaak.
Double Troublequote:Op zondag 28 juni 2020 18:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb de film nog niet gezien (gaat pas gebeuren als het ergens anders dan Netflix te zien is), maar door oa deze tweet krijg ik toch wel zin om het te zien.twitter:WdeGelder twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 23:25:03Nu ga ik de hele week het Double Trouble-liedje in m'n hoofd hebben en ik heb hier totaal geen moeite mee https://t.co/X3wVY5xbFK reageer retweet
"the elves went too far"quote:Op maandag 29 juni 2020 21:31 schreef TLC het volgende:
Rachel was zoooo goed in deze film, ik heb me kostelijk vermaakten ik zag pas dat de vader Pierce Brosnan was bij de aftiteling
![]()
'the elfs went too far'![]()
![]()
Oh en Nederland kreeg 12 punten van IJsland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |