abonnement Unibet Coolblue
pi_193191956
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193194484
Ik ben wel benieuwd *O*
pi_193199848
quote:
leuk leuk :D
Hotapnyc
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 juni 2020 @ 12:31:14 #64
163650 Greys
pi_193434484
Franklin en Maxine hebben dit lied ook opgenomen inclusief extra knullige video. _O-

quote:
vanaf vandaag mogen we het pucliceren! Netflix heeft het duo Franklin Brown en Maxine gevraagd de Netflix Film: Eurovision Song Contest :the Story of the fire saga met de song "Volcanoman" muzikaal te ondersteunen. Of wij een eigen versie wilde opnemen van de song Volcanoman met daarbij een eigen easy "Homevideo" (dit was fun haha). Samen met Marcel Fisser van de Beste Zangers band, werd een typische Maxine en Franklin Brown versie opgenomen. Dit was wel waanzinnig leuk om te mogen doen. Dank Netflix
@netflixnl #volcanoman Gonny Buurmeester Marcel Fisser
https://m.facebook.com/st(...)463751&id=1242287889

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_193434617
quote:
_O- _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 juni 2020 @ 13:09:10 #66
163650 Greys
pi_193435104
Heerlijk fout :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 2 juni 2020 @ 13:14:47 #67
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193435213
Staat hij al op Netflix?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_193437071
JWatty13 twitterde op maandag 01-06-2020 om 16:29:50 According to David Dobkin, the director of the Netflix Eurovision movie, the movie “isn’t a parody because the contest itself is a parody”.

Excuse me but WHAT!?!?!?!? reageer retweet
Dat het maar alvast duidelijk is _O-
pi_193437119
quote:
Hahaha hoe dit gefilmd is, heerlijk _O-
  dinsdag 2 juni 2020 @ 16:46:38 #70
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_193438319
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 12:31 schreef Greys het volgende:
ine gevraagd de Netflix Film: Eurovision Song Contest :the Story of the fire saga met de song "Volcanoman" muzikaal te ondersteunen. Of wij een eigen versie wilde opnemen van de song Volcanoman met daarbij een eigen easy "Homevideo" (dit was fun haha). Samen met Marcel Fisser van de Beste Zangers band, werd een typische Maxine en Franklin Brown versie opgenomen. Dit was wel waanzinnig leuk om te mogen doen. Dank Netflix
@netflixnl #volcanoman Gonny Buurmeester Marcel Fisser
HILARISCH :D Ik zag Fred van Leer ook al gesponsord een lipsync doen op zijn insta story. Ze proberen het aardig onder de aandacht te brengen in elk geval...
pi_193587194
Voor de geïnteresseerden, de volledige trailer :

Dobbert nu even niet de wereld rond.
  Moderator donderdag 11 juni 2020 @ 17:53:33 #72
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193587313
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 17:46 schreef Theebag het volgende:
Voor de geïnteresseerden, de volledige trailer :


Ze maken er wel echt carnaval van zoals verwacht
pi_193588418
Wat is dit :')
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 juni 2020 @ 19:28:52 #74
163650 Greys
pi_193589044
Waar zijn de Salvadors en andere bekende Eurovisie-cameo's? Die had ik toch een paar seconden in de trailer gedaan denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter donderdag 11 juni 2020 @ 21:02:30 #75
87554 Cee
Welluk?
pi_193590574
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juni 2020 19:28 schreef Greys het volgende:
Waar zijn de Salvadors en andere bekende Eurovisie-cameo's? Die had ik toch een paar seconden in de trailer gedaan denk ik.
Het is gericht aan het algemene publiek, niet specifiek de ESF-fan. Een Eurovisie-cameo uit de film in de trailer zal hen weinig zeggen en het kan zijn dat de scène in kwestie ook niet binnen de trailer zelf past.

Ben nog steeds niet enthousiast aan het worden over de film. Zie wel veel ESF-fans op Twitter die het humoristisch vinden maar ik denk dat ik gewoon van andere soort humor houd, dit lijkt zoals veel Ferrell-films erg flauw en ik stoor me er altijd aan als Amerikanen een Europees accent proberen te doen.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 01:06:13 #76
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193594998
Ik kan er ook niet echt enthousiast over worden. Los dat het in zijn geheel vaak is dat het vooral gaat om snelle en makkelijke grappen gaat die het grote publiek leuk vinden. Ben ik ook totaal geen fan van Will Ferrel in dit soort rollen. Komt nog bovenop dat ik Amerikanen die Engels srpeken met een IJslands accent ook nogal :O

Daarnaast kun je vanuit de trailer eigenlijk wel al voorspellen hoe de hele film gat verlopen. Dus als we het Eurovisie thema buiten beschouwing nemen, lijkt dat ook niet heel sterk.

Wat ik op zich nog wel aardig vind is het type van die zanger die de antagonist is van Will Ferrel. En op zich vind ik ook wel leuk dat ze alle herkenbare acts op de hak nemen. Dat is ook wel wat makkelijk, maar dat heeft dan nog wel wat.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:50:25 #77
478909 molloot200
alles muziek.
pi_193597109
Ik word niet echt enthousiast van deze trailer. Zoals hierboven gezegd inderdaad, ze gaan nogal de voorspelbare, cliché kant op met het Songfestival. Ik hoopte zelf dat er nog een soort diepere laag naar boven zou komen, maar dat dus misschien in de echte film. Ik weet nog niet of ik hem ga kijken.
pi_193598653
Die film wordt ongetwijfeld een soort Ik Ben Joep Meloen, die alleen leuk is om met veel drank op te kijken. Ik zou niet rekenen op een diepzinnig verhaal in elk geval :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193599136
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:50 schreef molloot200 het volgende:
Ik word niet echt enthousiast van deze trailer. Zoals hierboven gezegd inderdaad, ze gaan nogal de voorspelbare, cliché kant op met het Songfestival. Ik hoopte zelf dat er nog een soort diepere laag naar boven zou komen, maar dat dus misschien in de echte film. Ik weet nog niet of ik hem ga kijken.
Als je een film met diepere laag zoekt, is dit niets voor jou denk ik. Will Ferrells films hebben namelijk altijd maar één oppervlakkige, flauwe laag. Dat is zelfs met een hele zooi glazuur nog niet lekker.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 12:37:55 #80
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193599523
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 12:11 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Als je een film met diepere laag zoekt, is dit niets voor jou denk ik. Will Ferrells films hebben namelijk altijd maar één oppervlakkige, flauwe laag. Dat is zelfs met een hele zooi glazuur nog niet lekker.
Exact. Dat is mijn grootste reden dat ik er niets van verwacht. De meeste van zijn films zijn echt pijnlijk ongrappig.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193599607
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 12:37 schreef Redefine het volgende:

[..]

Exact. Dat is mijn grootste reden dat ik er niets van verwacht. De meeste van zijn films zijn echt pijnlijk ongrappig.
Ik ben ook geen fan, nee.

Rachel mcAdams vindt ik wel tof, maar ik vrees dat dit een flauwe bedoeling wordt. Ik krijg er een beetje een Zoolander gevoel bij, en dat vond ik echt draken van films. :')
pi_193599737
Ik denk dat ik hier enorm op ga afknappen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 12 juni 2020 @ 12:50:30 #83
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193599754
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 12:42 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Ik ben ook geen fan, nee.

Rachel mcAdams vindt ik wel tof, maar ik vrees dat dit een flauwe bedoeling wordt. Ik krijg er een beetje een Zoolander gevoel bij, en dat vond ik echt draken van films. :')
Dat verwacht ik ook. Zo'n mega flauwe film. Van die type films die heel soms wel erg goed zijn. Maar bijna altijd verschrikkelijk.

En daarnaast ook het ook wel als een enorme formule film. Ik denk dat je het verhaal zo in kunt vullen.

Dat is bij andere onderwerpen ook zelden leuk en interessant. Daarin maakt dan het Eurovisie thema eigenlijk geen verandering in.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193642240
Q music en Netflix hebben nu ook een leuke actie:
https://qmusic.nl/acties/(...)ovision-song-contest
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juni 2020 @ 16:59:12 #85
163650 Greys
pi_193642480
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 11:32 schreef Fred_B het volgende:
Die film wordt ongetwijfeld een soort Ik Ben Joep Meloen, die alleen leuk is om met veel drank op te kijken. Ik zou niet rekenen op een diepzinnig verhaal in elk geval :')
Hardop lachen om Joep Meloen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_193686623
Kijk je moet overal de draak mee kunnen steken en een film over kunnen maken, maar gemaakt door Amerikanen.... tja dan denk ik toch vooral van, ga weg joh, ga je eigen cultuur belachelijk maken :')

Ik zie dan liever een film gemaakt door Europeanen. Dan kan het nog steeds een soort parodie zijn of tongue in cheek, maar dan weet je in ieder geval dat ze waarschijnlijk iets meer begrijpen van het ESF.
Koel en donker bewaren
pi_193689503
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 17:07 schreef Guanabana het volgende:
Kijk je moet overal de draak mee kunnen steken en een film over kunnen maken, maar gemaakt door Amerikanen.... tja dan denk ik toch vooral van, ga weg joh, ga je eigen cultuur belachelijk maken :')

Ik zie dan liever een film gemaakt door Europeanen. Dan kan het nog steeds een soort parodie zijn of tongue in cheek, maar dan weet je in ieder geval dat ze waarschijnlijk iets meer begrijpen van het ESF.
Dit is denk ik ook wel mijn grootste kritiek. Nu al.

Plus Will Ferrel an sich. Snap de figuren die hem leuk vinden niet zo goed :@
pi_193765747
De tracklist staat inmiddels op Amazon. Ben zelf altijd veel bezig met muziekcredits dus hier wat punten:

- Happy is geproduceerd en geschreven door Pharrell, dus het is 100% zeker een cover van zijn eigen nummer.
- De Song-A-Long bevat Believe van Cher, Ray Of Light van Madonna, Waterloo van ABBA, Ne Partez pas Sans Moi van Celine Dion en I Gotta Feeling (geen idee van wie, neem aan Black Eyed Peas, maar lijkt me een beetje een vreemde eend in de bijt)
- Double Trouble is de 'inzending' van IJsland in de film, niet Volcano Man.
- Nummer 12 is geproduceerd en geschreven door onze grote vriend Thomas G:son.
- Ik verwacht veel van de nummers op deze soundtrack, aangezien er met grote Zweedse producers (gelieerd aan o.a. Max Martin) gewerkt is: Savan Kotecha (Ariana Grande, The Weeknd); Rami Yacoub (o.a. Gaga's laatste album); Rickard Göransson (Ariana Grande, The Weeknd, Ellie Goulding); Jake Gosling (heel veel Ed Sheeran); Andreas Carlsson (veel boybands zoals N*SYNC & Backstreet Boys). Tegenover deze hebben de songwriters en producers van Volcano Man een heel erg karige discografie. Verwacht daarom ook veel van deze soundtrack.
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 16:44:57 #89
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193770574
Hier een snippet van het tweede nummer op de soundtrack, de Russische inzending

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')