Alleen niet zo snugger van dr dat ze je dan toch belt, magoed.
Ik zou ook boos reageren om de manier waarop je dit gebracht hebt.
Perfecte oplossing
quote:Maar wil je weten hoe het over komt op een gemiddeld meisje?
Op donderdag 9 januari 2003 12:50 schreef boelie2 het volgende:
Jah , als ze om de hoek woonde dan had ik het wel recht in dr gezicht gezegdmaar ga niet 2 uur in de trein zitten om ff te zeggen dat ik dr nie meer wil zien. en jah bellen , ik zat er al een tijd mee en gister in bed heb ik de knoop doorgehakt en om half 3 bel je niet ff iemand op.
"Hij neemt niet eens de moeite om me zelf te vertellen dat ie me niet meer wil zien. Wat een eikel"
Jij hebt nu de makkelijkste weg gekozen voor jezelf: je hoeft niet te reizen en was gelijk van je beslissing af. Maar leuk voor de ander is het niet en ik kan me haar gevoel best voorstellen.
quote:helemaal mee eens
Op donderdag 9 januari 2003 12:56 schreef Ripley het volgende:[..]
Jij hebt nu de makkelijkste weg gekozen voor jezelf: je hoeft niet te reizen en was gelijk van je beslissing af. Maar leuk voor de ander is het niet en ik kan me haar gevoel best voorstellen.
quote:ja maar zij is toch vreemd gegaan of is dit weer een andere meid als in dat andere tpoic zij is zelf een eikel maar goed dat is mijn mening
Op donderdag 9 januari 2003 12:56 schreef Ripley het volgende:[..]
"Hij neemt niet eens de moeite om me zelf te vertellen dat ie me niet meer wil zien. Wat een eikel"
quote:Neej dezelfde meid , maar dat neemt m'n gevoelens voor haar nu nog niet weg. daarom wil k geen contact meer.
Op donderdag 9 januari 2003 13:02 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
ja maar zij is toch vreemd gegaan of is dit weer een andere meid als in dat andere tpoic zij is zelf een eikel maar goed dat is mijn mening
quote:daar heb je groto gelijk in maar dan moet je der dus ook niet smsen snap je want dat is ook contact
Op donderdag 9 januari 2003 13:04 schreef boelie2 het volgende:[..]
Neej dezelfde meid , maar dat neemt m'n gevoelens voor haar nu nog niet weg. daarom wil k geen contact meer.
Je hebt vast het een en ander hiervan geleerd dat je in je verdere leven en in andere relaties kan gebruiken, toch?
quote:Dat verandert de situatie wel een beetje, ja. Zij heeft ook niet echt veel rekening gehouden met jouw gevoelens. Maar in een andere situatie zou ik het niet zo doen, het komt inderdaad bot en respectloos over. En als het iemand is om wie je geeft etc. wil je volgens mij niet zo overkomen.
Op donderdag 9 januari 2003 13:04 schreef boelie2 het volgende:[..]
Neej dezelfde meid , maar dat neemt m'n gevoelens voor haar nu nog niet weg. daarom wil k geen contact meer.
ik ben nu ook met een ignore sessie bezig, maar ik heb haar nog geen eens ge-smst.. gewoon geen contact meer (zij ook niet naar mij toe.. makkelijk zat dus).
en ze is toch vreemd gegaan, dus met haar hoef je al helemaal geen cent rekening te houden imo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |