En dat deel ik uit aan goede doelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet @:flippiee ieder jaar 450 bitcoins betalen, anders verwijdert ze mijn account.
Nattekat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
VBL / AFC AJAX #3332: Matchday
Voor die andere club ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat 020 geouwehoer is een speciaal topic voor
Hier niet, maar dit is eigenlijk dtsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, daar post ik hier toch ook niks over
Er is zelfs voor NAC een topic
Is het treurig als ik constateer dat er in een bagger topic meer kwaliteit zit dan in heel DTS?quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet @:flippiee ieder jaar 450 bitcoins betalen, anders verwijdert ze mijn account.
Dat is een juiste constatering.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Is het treurig als ik constateer dat er in een bagger topic meer kwaliteit zit dan in heel DTS?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Is het treurig als ik constateer dat er in een bagger topic meer kwaliteit zit dan in heel DTS?
Ik vind die kaaklijn verdacht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, ik googlede alleen gauw ff op "tits".
Ik weet hetquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat deel ik uit aan goede doelen.
We missen @Iwanius allemaal hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je doet je best om deze bagger reeks op het DTS niveau te krijgen?quote:
Nee, er is alleen geen PAOK topic om het te vieren, dus dan bagger ik het hier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Je doet je best om deze bagger reeks op het DTS niveau te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |