abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 augustus 2019 @ 23:05:26 #1
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188307262


Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia 2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!

Inwoners:

Tijdelijke inwoner voor onbepaalde tijd:
Ikbal



Maandag 19 augustus 2019 - Paspoorthouders kunnen stemmen
Dinsdag 20 augustus 2019 - Nominatie inwoners
Woensdag 21 augustus 2019 - 2 visumhouders komen binnen
Zondag 25 augustus 2019 - 1 Nieuwe visumhouder gaat weg
Maandag 26 augustus 2019 - 1 Genomineerde inwoner naar huis
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188307269
>>>Vandaag weer een vroege dagsluiting. Kon van deze dag niet veel maken. De Cos lijkt te slapen. Sorry folks!

Dagsluiting. De titel voor vandaag: Utopia geklier .

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.


Kwart over tien zondagavond. Net de dagsluiting er uit gegooid. Erg vroeg ik weet het. Maar de Cos was zo goed als dood en ik had geen puf om na deze slappe dag nog drie of vier uur te gaan zitten wachten op een verse Cos.

Daar is het SL na SL. Maris en Hiske in de tent over het Food feest. Maris ligt een beetje te neuzelen over de inheemse culturen. Volgens His kost het ¤500 en die lui dansen en brengen hun eigen band mee. Maar Maris is nauwelijks te verstaan. Dat wijf moet gewoon 3 keer per minuut een zender check krijgen.Wat een ziekelijke mompelaar is ze toch. Ze draaien achter het geluid op met als gevolg een enorme hoeveelheid ruis.

Half elf. Shelley heeft gerookt en wenst Jessie, die naar de rookcel loopt, welterusten terwijl ze haar het badhuis gaat. Het schijnt er verschrikkelijk te stinken. Ze poetst haar tanden en gaat naar het huisje. Andrea ligt daar al te slapen maar wordt wakker. Shelley verteld haar dat de vergadering morgenochtend niet door gaat vanwege de komst van de Wens ambulance met de terminale Brandon fan.

Kwart voor elf. Merel en Franny liggen in bed zo te zien slapen ze al. Jessie ligt in bed een boek te lezen. Brandon is momenteel in het badhuis. Adriaan ligt al te slapen. Even later loopt Brandon de caravan in.

Elf uur.
Straatverlichting reageert op Flow3r:

Op zondag 4 augustus 2019 22:42 schreef Flow3r het volgende:

John de Mol zou nu zelf eens een avondje moeten streamen,opnames voor tv of technisch onderhoud, my ass }:|
Die heeft wel wat beters te doen denk ik



Einde bericht.


Jessie leest Behavioral finance



Kwart over elf. Alleen nog slapende inwoners te zien op de streams.

Half twaalf. Mylene komt in het badhuis Gerrit tegen. Ze nemen afscheid van elkaar. Gerrit gaat naar de silo waar Ikbal een potje patience zit te spelen.En SL. Terug naar slapende mensen.

DKUp The one and only reageerde op een foto van Andrea

Op zondag 4 augustus 2019 23:39 schreef Paco55 het volgende:

[ afbeelding ] Klein maar fijn heeft het warm

Dat krijg je van maanden stoken.
Einde bericht


Half twee. De Cos is werkelijk uitgestorven. Morgen weer een dag. Ik ga naar mijn nest.

Kwart voor twee. Gelukkig is Amphorapotje nog op. Die schrijft nog een paar reacties op eerdere postings.
Amphorapotje I will be following the moon !

Op maandag 5 augustus 2019 01:49 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen. Maar zelfs voor dat geld kregen ze mij niet in zo'n mandje

-----Potje schreef:

Leuke ervaring wel hoor.
Het was net zoiets als Hiske, een gegeven paard mag je niet in de bek/mond kijken.
Einde bericht.


-------

Kwart voor een maandagmiddag. Boodschapjes gedaan. Het terminale bezoek zit nog op de loungeset.En nu val ik binnen in de studio. Gerrit, Merel en Jessie bespreken de raps. Merel schatert haar fake lach. Franny komt ook binnen.

Een uur. De bel gaat of het bezoek nu afscheid wil nemen.

Half twee. Vergadering. Maris neemt de leiding of doet een poging daar toe. De webshop moet helemaal op de schop. Daar zit 30 tot 40 uur werk in.

Twee uur. Dyl heeft een tattooklant.

Kwart over twee. Shownieuws is er over de liefdes trangel Jessie, Merel en Shelley. Merel raakt een beetje ontregeld door de vragen.

Half drie. Shit weer onaangekondigde visite. Wat ben ik weer populair vandaag.

Kwart voor vier. De mensen van inheemse culturen zijn er. Ze brengen een zanger, twee zangeressen en een stuk of 10 dansers. Plus ze verkopen inheems eten. Gerechten zoals fladder (pens) je moet even doorbijten maar dan is het wel te genieten en cassave.

Kortom dat wordt smikkelen en smullen voor de liefhebbers.

Kwart voor zeven. Jordy bij Merel en Franny in Franterpalace. Jordy moet LGBTers gaan steunen. Hij moet zijn verhaal vertellen. Hij moet een drag feest gaan organiseren in oktober. Merel geeft advies hoe hij zijn tshirtlijn moet inkopen en presenteren. Even later zijn Franny en Merel een horgordijn voor de deur van hun paleisje aan het monteren. Franny drukt keihard een punaise in haar vinger. Even later lopen ze trots over het terrein tegen iedereen roepend dat zij een horgordijn hebben aan hun huis.

Kwart voor acht. Merel wil Gerrit eigenlijk kwijt uit het rap gebeuren. Ze praat op Jessie in. Jessie zit ondertussen weer een rijmelareitje op te schrijven in zijn schriftje.

Acht uur. Op het groene veld liggen drie yoga matjes. Er op staan Jordy, Mylene en Jens yoga oefeningen te doen onder leiding van Mylene.

Kwart over acht. Franterpalace. Binnen heeft Gerrit zich alweer het nest van Franny ingewerkt. Jessie komt ook binnen. Hij leest de column van Merel. Jessie gaat roken maar Gerrit blijft zijn pislucht verspreiden rond Franny. Merel gaat ook roken en dan daarna achter de computer. Zij geeft Fran en Ger ruimte om er iets van te maken. Ger gaat op zijn rug liggen en Franny doet haar zender af.

Kwart over tien. Gerrit alweer terug in het nest van Franny. Dat zal wel premie neuken worden later.

Half elf.
Nijdas reageerde op Harrison:

Op maandag 5 augustus 2019 22:26 schreef Harrison het volgende:

Hiske vindt alles zo bovenlaaggerelateerd in Utopia. Mensen kunnen zelfs koning en koningin worden hier. Als je een plank doormidden kan zagen ben je al bouwer.

-------Nijdas schreef:

Hiske, die zelf blosjes krijgt als zij als dé psychologe daar gezien wordt omdat ze wat brabbelt waardoor mensen denken dat ze er wel verstand van zal hebben.
Einde bericht.


Agenda.
Woensdag: komt de tandarts.
Zondag: Bezoek Lenie vanaf 9 uur. Markt vanaf één uur.

Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristiese bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristiese bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  maandag 5 augustus 2019 @ 23:13:09 #3
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188307436
Jahhh… en daar is GG weer.. Je hebt tegen me gelogen hé?
Jaahh.. Frustie was een beetje moe een deed slaap faken zodat GG oprotje ging doen hi hi hi




pi_188307542
Neuken maar en dan smullen van de vrouwenmisbruiker en loverboy-opmerkingen....
SOONY
  maandag 5 augustus 2019 @ 23:19:54 #5
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188307576
GG nu achter de PC ... beetje frustie lijkt ie me
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_188307585
Ze gaan niet meer neuken samen of in Utopia. Dat spraken ze net af op het rokerswachtbankje.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  maandag 5 augustus 2019 @ 23:20:31 #7
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188307586
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 23:18 schreef DKUp het volgende:
Neuken maar en dan smullen van de vrouwenmisbruiker en loverboy-opmerkingen....
Nope, het is al over, GG is tacktisch afgedreven, niet eens een zoentje, briljant spel van Frêle Frustie
  maandag 5 augustus 2019 @ 23:21:33 #8
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188307617
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 23:20 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Nope, het is al over, GG is tacktisch afgedreven, niet eens een zoentje, briljant spel van Frêle Frustie
Maar Greet komt op TV...

Ja en zij ook :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_188307653
Gerrit bijna succes? *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188307670
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 23:21 schreef chufi het volgende:

[..]

Maar Greet komt op TV...

Ja en zij ook :+
En morgen krijgen ze weer een of andere beloning van achteren
pi_188307718
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 23:20 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Nope, het is al over, GG is tacktisch afgedreven, niet eens een zoentje, briljant spel van Frêle Frustie
Jammer dan heeft zijn loverboy-techniek niet geholpen. Onschuldige Franny lag al klaar.
SOONY
pi_188307925
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 23:20 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Nope, het is al over, GG is tacktisch afgedreven, niet eens een zoentje, briljant spel van Frêle Frustie
Ze is de beste van de poppenspelers daar. Heel geloofwaardig.
pi_188307947
Brandon huilt?
  maandag 5 augustus 2019 @ 23:36:04 #14
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  maandag 5 augustus 2019 @ 23:36:16 #15
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  maandag 5 augustus 2019 @ 23:37:44 #16
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_188307998
Brandon ziet zijn broer al 2 jaar niet, maar nu door die terminale patienten n Utopia begint hij te twijfelen en wil zijn broer toch wel een brief gaan schrijven

Die Dylan met zijn 'troost' , die gast heeft echt helemaal niks te melden :O
pi_188308044
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 23:37 schreef Flow3r het volgende:
Brandon ziet zijn broer al 2 jaar niet, maar nu door die terminale patienten n Utopia begint hij te twijfelen en wil zijn broer toch wel een brief gaan schrijven

Die Dylan met zijn 'troost' , die gast heeft echt helemaal niks te melden :O
Is zijn broer ook ziek?
Twinning = boring
pi_188308047
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 23:35 schreef DeKenau het volgende:
Brandon huilt?
Brandon kan sinds zijn 14de niet meer huilen.
Waar hebben ze het over? Brandon heeft geen contact meer met zijn broer, maar is door het gesprek vandaag met die terminale patient tot de conclusie gekomen dat hij wel weer contact met hem wil of zo?
pi_188308061
Dil en Brandoff zijn zo saai en totaal niet boeiend :')
SOONY
  maandag 5 augustus 2019 @ 23:40:42 #20
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_188308063
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 23:39 schreef Inca het volgende:

[..]

Is zijn broer ook ziek?
Nee ik geloof het niet, maar voor het geval dat, wil hij weer contact voor het te laat is
pi_188308069
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 23:39 schreef Harrison het volgende:

[..]

Brandon kan sinds zijn 14de niet meer huilen.
Waar hebben ze het over? Brandon heeft geen contact meer met zijn broer, maar is door het gesprek vandaag met die terminale patient tot de conclusie gekomen dat hij wel weer contact met hem wil of zo?
Daarom liep hij daar al meerdere keren te janken tijdens zijn errors....
SOONY
pi_188308083
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2019 23:39 schreef Harrison het volgende:

[..]

Brandon kan sinds zijn 14de niet meer huilen.
Waar hebben ze het over? Brandon heeft geen contact meer met zijn broer, maar is door het gesprek vandaag met die terminale patient tot de conclusie gekomen dat hij wel weer contact met hem wil of zo?
Zo iets ja
pi_188308093
Wat een debiel die Brandoff dat iemand hem en die debiele verminker Dil nog serieus nemen :')
SOONY
  maandag 5 augustus 2019 @ 23:44:25 #24
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_188308106
Dylan : als je nog een keer wil praten, tik maar op mijn schouder _O-

Die lamlul heeft niks anders gezegd dan wat Brandon zelf al heeft gezegd, allemaal herhaling, wat een nobody is die Dylan |:(
pi_188308115
Hij praatte net dus tegen zijn familie als ik het goed begrijp
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')