abonnement Unibet Coolblue
pi_188310161
Rip
pi_188310226
Goedemorgen iedereen, vanmorgen al heel vroeg met gevaar voor eigen leven de rijpe vijgen uit mijn vijgenboom gehaald. Het stikte van de bijen, wespen, vliegen, fruitvliegjes en ander kruipend en vliegend ongedierte. Dus ik dacht ik doe het heel erg vroeg dan slapen die beesten wel, nou mooi niet. Dus met een schoffel op een lange stang al die vijgen uit de boom geslagen, als voorzorgsmaatregel de tuinslang bij de hand (op de krachtigste stand), werkhandschoenen aan want ja die vijgen moeten ook opgeraapt worden en echt wat een wespen die vreten zich echt helemaal een weg naar binnen in die vijg brrrr. De buren hebben het hopelijk niet gezien hoe ik tekeer ging want slaan, tuinslang aan, naar binnen vluchten, zooi in de container gegooid en ook die heb ik met de tuinslang onder handen genomen. De vijgen zijn meestal pas in oktober rijp en ik heb in de straat een Marokkaans gezin wonen die elk jaar de vijgen mogen plukken maar ja die zijn nu op vakantie. Want door het warme weer zijn de vijgen extra vroeg rijp. Ik heb die boom als een klein struikje gekocht nou hij is volgens mij nu wel 3 meter hoog. Het is een schitterende boom die met die hitte ook nog voor veel schaduw zorgt en mij beschermen tegen gluurders :) want mijn voortuin grenst gelijk aan de straat en de overburen zijn wel heel dicht bij :Y .
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:37:01 #153
163650 Greys
pi_188310368
Hier had ik wel een filmpje van willen zien. :D Heb je het er zonder kleerscheuren af gebracht? _O-

En zijn de vijgen lekker? *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188310382
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 09:24 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen iedereen, vanmorgen al heel vroeg met gevaar voor eigen leven de rijpe vijgen uit mijn vijgenboom gehaald. Het stikte van de bijen, wespen, vliegen, fruitvliegjes en ander kruipend en vliegend ongedierte. Dus ik dacht ik doe het heel erg vroeg dan slapen die beesten wel, nou mooi niet. Dus met een schoffel op een lange stang al die vijgen uit de boom geslagen, als voorzorgsmaatregel de tuinslang bij de hand (op de krachtigste stand), werkhandschoenen aan want ja die vijgen moeten ook opgeraapt worden en echt wat een wespen die vreten zich echt helemaal een weg naar binnen in die vijg brrrr. De buren hebben het hopelijk niet gezien hoe ik tekeer ging want slaan, tuinslang aan, naar binnen vluchten, zooi in de container gegooid en ook die heb ik met de tuinslang onder handen genomen. De vijgen zijn meestal pas in oktober rijp en ik heb in de straat een Marokkaans gezin wonen die elk jaar de vijgen mogen plukken maar ja die zijn nu op vakantie. Want door het warme weer zijn de vijgen extra vroeg rijp. Ik heb die boom als een klein struikje gekocht nou hij is volgens mij nu wel 3 meter hoog. Het is een schitterende boom die met die hitte ook nog voor veel schaduw zorgt en mij beschermen tegen gluurders :) want mijn voortuin grenst gelijk aan de straat en de overburen zijn wel heel dicht bij :Y .
[ afbeelding ]
Ik hou me aanbevolen voor een potje vijgenjam ;)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_188310426
Heldin ben je Summer!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:04:29 #156
163650 Greys
pi_188310741
Liep op m'n slippers buiten en ik struikelde en m'n grote teennagel klapte tig graden omhoog en het bloedde als een rund. M'n hele slipper liep vol en heb m'n broekspijp omhoog gehouden en naar huis gestrompeld met de honden.

Heb hem naar beneden gevouwen (arghhhhhh) en iets erom gedaan. Zo kan ik het wel laten zitten voorlopig toch? Moet zo naar m'n werk namelijk. :D

Handige harry in de bocht hoor. :') MAAR JEZUS WAT DEED DAT PIJN.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:04:38 #157
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188310742
Mooie boom Summer, de Vijgen zijn inderdaad erg vroeg dit jaar.. Viel me ook al op. En daardoor zijn de vruchten ook echt hapjes voor de wespen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_188310846
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 09:37 schreef Greys het volgende:
Hier had ik wel een filmpje van willen zien. :D Heb je het er zonder kleerscheuren af gebracht? _O-

En zijn de vijgen lekker? *O*
Ja alles is goed gegaan maar ik ben daarna gelijk onder de douche gesprongen want wat een griezels komen er op die vijgen af. En ik heb het ook zo vroeg gedaan zodat er geen filmpjes in omloop worden gebracht want ik denk dat een instelling blij met mij zou zijn *O*. En die vijgen zijn volgens de Marokkaanse familie overheerlijk. Ik zelf ben er niet zo gek op , überhaupt eet ik heel weinig fruit ja dat ik nog zo groot ben geworden :+
pi_188310872
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 09:38 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik hou me aanbevolen voor een potje vijgenjam ;)
De vijgen mag je komen plukken want zelf eet ik ze niet dus jam maken? Ja die moet je zelf maken sorry :)
  Moderator dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:16:55 #160
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188310900
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:04 schreef Greys het volgende:
Liep op m'n slippers buiten en ik struikelde en m'n grote teennagel klapte tig graden omhoog en het bloedde als een rund. M'n hele slipper liep vol en heb m'n broekspijp omhoog gehouden en naar huis gestrompeld met de honden.

Heb hem naar beneden gevouwen (arghhhhhh) en iets erom gedaan. Zo kan ik het wel laten zitten voorlopig toch? Moet zo naar m'n werk namelijk. :D

Handige harry in de bocht hoor. :') MAAR JEZUS WAT DEED DAT PIJN.
Auw :{ sterkte !
pi_188310914
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:04 schreef ijs_beer het volgende:
Mooie boom Summer, de Vijgen zijn inderdaad erg vroeg dit jaar.. Viel me ook al op. En daardoor zijn de vruchten ook echt hapjes voor de wespen.
Dank je! De wespen zwermen nu nog rond want er zitten nog behoorlijk wat vijgen in de boom die nog niet helemaal rijp zijn. Dus ik hoop dat die familie heel snel terug is van vakantie :P
pi_188310951
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:04 schreef Greys het volgende:
Liep op m'n slippers buiten en ik struikelde en m'n grote teennagel klapte tig graden omhoog en het bloedde als een rund. M'n hele slipper liep vol en heb m'n broekspijp omhoog gehouden en naar huis gestrompeld met de honden.

Heb hem naar beneden gevouwen (arghhhhhh) en iets erom gedaan. Zo kan ik het wel laten zitten voorlopig toch? Moet zo naar m'n werk namelijk. :D

Handige harry in de bocht hoor. :') MAAR JEZUS WAT DEED DAT PIJN.
Oh krijg gelijk kippenvel, sterkte :Y
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:27:15 #163
163650 Greys
pi_188311016
Oh nee sterktes zijn niet nodig (er zijn veel ergere dingen) maar dankjewel, maar ik had even een klein paniekje door al het bloed en of ik het zo gewoon kan laten. :@ :') Maar het wordt al minder geloof ik. :Y Schoenen aan wordt leuk zometeen..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:59:54 #164
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188311465
Wat een avonturen weer @summer52 - heb een bloedhekel aan wespen!

En @Greys heb je wel even goed gemopperd? :p
:o)
pi_188311561
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:13 schreef summer52 het volgende:

[..]

De vijgen mag je komen plukken want zelf eet ik ze niet dus jam maken? Ja die moet je zelf maken sorry :)
:o
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:11:36 #166
163650 Greys
pi_188311571
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:59 schreef Dave het volgende:
Wat een avonturen weer @:summer52 - heb een bloedhekel aan wespen!

En @:Greys heb je wel even goed gemopperd? :p
Niet eens, daar had ik het te heet voor van de zenuwen toen ik al het bloed zag. _O-

Autorijden ging heerlijk. :X Maar het gaat nu wel weer. Wachten is op het moment dat ik dezelfde teen gewoon weer stoot natuurlijk. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188311572
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:04 schreef Greys het volgende:
Liep op m'n slippers buiten en ik struikelde en m'n grote teennagel klapte tig graden omhoog en het bloedde als een rund. M'n hele slipper liep vol en heb m'n broekspijp omhoog gehouden en naar huis gestrompeld met de honden.

Heb hem naar beneden gevouwen (arghhhhhh) en iets erom gedaan. Zo kan ik het wel laten zitten voorlopig toch? Moet zo naar m'n werk namelijk. :D

Handige harry in de bocht hoor. :') MAAR JEZUS WAT DEED DAT PIJN.
IIIEEEEEEEEK :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_188311594
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 11:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet eens, daar had ik het te heet voor van de zenuwen toen ik al het bloed zag. _O-

Autorijden ging heerlijk. :X Maar het gaat nu wel weer. Wachten is op het moment dat ik dezelfde teen gewoon weer stoot natuurlijk. :')
Ik wilde kèkke slippertjes voorstellen, maar daarmee kun je natuurlijk niet autorijden :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:16:34 #169
163650 Greys
pi_188311633
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 11:13 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik wilde kèkke slippertjes voorstellen, maar daarmee kun je natuurlijk niet autorijden :@
Jawel dat had ik geprobeerd maar die gingen glijden door het bloederige. Lekker verhaal zo he _O-

Heb net op het werk m'n voet in de gootsteen gehouden onder de kraan om het bloed er weer af te spoelen. Charming! En nu loop ik op één schoen en één blote voet met een doekje erom. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188311665
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:59 schreef Dave het volgende:
Wat een avonturen weer @:summer52 - heb een bloedhekel aan wespen!

En @:Greys heb je wel even goed gemopperd? :p
Ik ook waarom dacht je dat ik die tuinslang bij de hand had? Volgens mij zijn die beesten nu nog kwaad op mij want er zaten net 3 wespen buiten op het raam naar binnen te gluren wat een griezels :(
pi_188311986
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 11:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Jawel dat had ik geprobeerd maar die gingen glijden door het bloederige. Lekker verhaal zo he _O-

Heb net op het werk m'n voet in de gootsteen gehouden onder de kraan om het bloed er weer af te spoelen. Charming! En nu loop ik op één schoen en één blote voet met een doekje erom. _O-
Redrum :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:50:56 #172
186611 Haags
pi_188312003
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 09:20 schreef skysherrif het volgende:
Rip
I SHOT THE SHERRIF
Zonder wrijving geen glans
  Moderator dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:03:08 #173
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188312162
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:04 schreef Greys het volgende:
Liep op m'n slippers buiten en ik struikelde en m'n grote teennagel klapte tig graden omhoog en het bloedde als een rund. M'n hele slipper liep vol en heb m'n broekspijp omhoog gehouden en naar huis gestrompeld met de honden.

Heb hem naar beneden gevouwen (arghhhhhh) en iets erom gedaan. Zo kan ik het wel laten zitten voorlopig toch? Moet zo naar m'n werk namelijk. :D

Handige harry in de bocht hoor. :') MAAR JEZUS WAT DEED DAT PIJN.
gast

nasty
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:04:05 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188312181
en die lacht mij uit als ik doelbewust en met opzet volledig volgens plan op een mooie zonnige dag een blokje om ga he
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:15:47 #175
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188312297
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 11:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Jawel dat had ik geprobeerd maar die gingen glijden door het bloederige. Lekker verhaal zo he _O-

Heb net op het werk m'n voet in de gootsteen gehouden onder de kraan om het bloed er weer af te spoelen. Charming! En nu loop ik op één schoen en één blote voet met een doekje erom. _O-
Zal in maar dan vertellen dat ik me net diep in m'n vinger gesneden heb? *) Maar hij hangt er nog aan hoor.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')