abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 september 2019 @ 21:09:48 #226
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_188885768
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:06 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Echt? Weer een digitale handeling erbij, weer meer handelingen achter de pc. Liever een formulier waar ik maar een paar kruisjes op hoef te zetten. Ik zit niet te wachten op meer leed dat Zorgdomein heet :(
Hmmmmm. Nou, als het per praktijk gaat en niet per arts, en als de computer de inlog onthoudt, dan lijkt het me wel handig ja. Ik heb een populatie die naar de afspraak komt en het formulier vergeet en dan boos is dat ik het uitstrijkje niet maak. Dat wil ik best kunnen ondervangen. Of dat je het iets eerder kan doen dan de verjaardag omdat er een aanleiding is (daar is bvo niet voor bedoeld, maar toch).

Over Zorgdomein moeten we het inderdaad niet gaan hebben |:( .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_188886280
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 september 2019 20:27 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Het kan makkelijker. Log in met je DigiD en bestel een ZAS (thuis test).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amarantha, bvo baarmoederhals oproepen worden tegenwoordig gegenereerd op je verjaardag/eerst volgende werkdag na verjaardag. Hij ligt dan een paar dagen later in de bus.
Het lijkt mij juist nóg meer gedoe om jezelf te swappen. Zou ook geen vertrouwen hebben dat ik het goed gedaan had oO<.

Maar ik ben inmiddels geweest en als de uitslag deze keer goed is, hoef ik pas over 10 jaar weer. Zou mooi zijn :7.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_188886491
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 20:43 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Leuk, die ga ik eens maken! Die bietenlasagne heb ik jaren geleden al eens gemaakt maar ik vond er niks aan :@ .

En een online formulier voor die uitstrijkjes lijkt mij ook fantastisch _O_ . Komt dat eraan, d-e?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188886669
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:09 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Hmmmmm. Nou, als het per praktijk gaat en niet per arts, en als de computer de inlog onthoudt, dan lijkt het me wel handig ja. Ik heb een populatie die naar de afspraak komt en het formulier vergeet en dan boos is dat ik het uitstrijkje niet maak. Dat wil ik best kunnen ondervangen. Of dat je het iets eerder kan doen dan de verjaardag omdat er een aanleiding is (daar is bvo niet voor bedoeld, maar toch).

Over Zorgdomein moeten we het inderdaad niet gaan hebben |:( .
Ik weet niet zeker of het ook geldt voor het bevolkingsonderzoek nieuwe stijl, maar voorheen mocht een uitstrijkje gerust enkele dagen tot een week blijven liggen voordat het op transport ging. Ik spreek dan met mensen af die hun formulier niet mee hebben maar nog wel goed bewaard hebben dat ik het uitstrijkje wel maak, maar dat ze dezelfde dag of uiterlijk de volgende dag hun formulier moeten inleveren. Dat is tot nu toe altijd goed gegaan. Ik geef toe dat je daarin wel afhankelijk bent van de welwillendheid van de populatie.
  dinsdag 10 september 2019 @ 23:10:48 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188888237
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 20:12 schreef livelink het volgende:

[..]

Qua lasagne kan ik je wel een tip geven. Rode-Bieten-lasagne is hier echt een hit.
Tx! Klinkt goed. En we eten nooit bietjes dus een mooie manier om die eens te eten.
***
  dinsdag 10 september 2019 @ 23:13:45 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188888276
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 20:22 schreef Leandra het volgende:
En ze zelf voor een paar dagen een menu laten samenstellen?
Laat ze samen maar beslissen wat er bijvoorbeeld maandag, woensdag en vrijdag gegeten moet worden, als dat allemaal gezond is (en gegeten wordt) mogen ze zaterdag iets ongezonds kiezen.
Bijvoorbeeld.
Meestal vallen ze dan stil. Zoals gezegd, het liefst elke dag AGV met doperwten voor de een en broccoli voor de ander. Met slavink of saucijsje. Meeste andere vlees vinden ze niet lekker -O-
En echt, I tried... alles! En nog trouwens. Ik geef niet op. :D
***
pi_188889089
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Meestal vallen ze dan stil. Zoals gezegd, het liefst elke dag AGV met doperwten voor de een en broccoli voor de ander. Met slavink of saucijsje. Meeste andere vlees vinden ze niet lekker -O-
En echt, I tried... alles! En nog trouwens. Ik geef niet op. :D
Eten wat er wordt gekookt, of niet eten, dat is de keuze. Meestal doe ik wel iets dat er goed in gaat. En anders pech gehad en dan bedenkt ze zich vanzelf. *)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 11 september 2019 @ 07:09:35 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188889635
Hey hoi! Hoe is ‘t met jou?

Ze worden zo chagrijnig van niet eten (of achterlijk vroeg wakker) en ik weet ook nog wel dat ik niet altijd blij werd van alle nieuwe shit die mijn moeder maakte, dus ik kook wat ik kook, je moet proeven en als je er vervolgens geen zin in heb ga je zelf maar brood maken, met hartig beleg.
***
pi_188890195
Wat fijn ( :') ) om te lezen dat jullie ook van die kieskeurige kinderen hebben met eten.
Hier halen ze ook bijna overal hun neus voor op.
Bijna alle groenten zijn bah. De een eet wortel, de ander komkommer :') .
Ze krijgen in principe niet iets anders...
De jongste eet dan nog wel redelijk goed fruit, de oudste niet.
Leve de multivitaminen zullen we maar zeggen.

Heerlijk als er een keer een vriendje of vriendinnetje mee eet die dan zegt dat het lekker is of die voor een 2e keer opschept O+ .
Mama van 2 lieve meiden :)
  woensdag 11 september 2019 @ 09:07:17 #235
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_188890421
Ik heb ook echt een gruwelijke hekel aan AVG :D

oudste eet echt alles, 2e eet nu ook alles (na zijn mondtrauma en eetprobleem een mega mega mega overwinning ) maar veel eet hij niet graag.
de 5 jarige is een hater, eten mag elkaar niet raken dingen mogen niet door elkaar.
Alleen alles met pasta eet hij graag. en de 3 jarige leeft op lucht en liefde ( en 19 boterhammen.)

Favoriet hier is ook plaattaart, bladerdeeg met cremefraiche of pesto of tomatentapenade en dan volladen met groentes en eroverheen bijvoorbeeld geraspte kaas of mozzarella of gorgonzola
En dan met soep er bij O+ (soort pizza maar dan dus bladerdeeg en geen tomatensaus)

en gevulde groenten vinden ze ook vaak lekker.
https://www.ah.nl/allerha(...)et-huttenkase-en-ham
(alleen ik gebruik geen ham maar gekruid gehakt of paprika en wissel een beetje tussen yoghurt en huttenkase etc etc)

En mijn meest makkelijke recept is taco's
(vegetarisch) Gehakt, champignons,mais, groentesnaar keuze,
taco kruiden, of kruiden zoals je zelf wenst en dan alles mikken in de tacoschelpen en eventueel sla, kaas en saus erover en klaar.
  woensdag 11 september 2019 @ 09:07:19 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188890422
Ze eten hier gelukkig wel dingen als macaroni met zelfgemaakte saus en chili dus die prop ik dan bomvol met groente (ik gooi de groente voor pastasaus door de keukenmachine zodat het lekker fijn gesneden is. Dan letten ze nergens meer op. :D
***
pi_188890484
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ze eten hier gelukkig wel dingen als macaroni met zelfgemaakte saus en chili dus die prop ik dan bomvol met groente (ik gooi de groente voor pastasaus door de keukenmachine zodat het lekker fijn gesneden is. Dan letten ze nergens meer op. :D
Wij ook want oh wee als er een stukje groene groente zichtbaar is...

Pfff zo vermoeiend
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 11 september 2019 @ 10:44:23 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188891791
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Meestal vallen ze dan stil. Zoals gezegd, het liefst elke dag AGV met doperwten voor de een en broccoli voor de ander. Met slavink of saucijsje. Meeste andere vlees vinden ze niet lekker -O-
En echt, I tried... alles! En nog trouwens. Ik geef niet op. :D
Ja, maar dan zou ik het dus echt hun taak maken.
Als dat betekent dat je ma-wo-vr doperwten en brocoli met slavink of saucijs eet so be it, als ze maar samen bepalen wat het wordt en het allebei eten, anders geen patat/pannenkoek/pizza/shoarma/whatever op zaterdag.

Is dit iets wat ze beiden zouden eten?
https://www.slimhuishoude(...)occoli-en-doperwten/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 11 september 2019 @ 10:56:20 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188891998
Overigens zou ik dat vooral doen omdat ik een spuughekel heb aan gezeik aan tafel.

Niet dat wij nooit iets eten waarvan we weten dat Soneal het echt niet lekker vindt, maar dan doen we dat bewust samen, en eet hij iets anders, ik heb daarentegen wel de mazzel dat dat amper voorkomt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188892876
Wat heerlijk om te lezen dat het moeilijk doen over het avondeten niet alleen hier voorkomt 😀
De jongste (9) eet o.a nog steeds niets waar saus in zit, met als uitzondering lasagne. Er moet sowieso eigenlijk niets door elkaar zitten in het eten. Gekookte aardappels gaan er ook niet in. Alternatieven zoals brood geven we niet (meer), maar ik hou wel rekening met hem (pastasaus apart e.d.).
Ik moest vroeger verplicht kaas eten (op brood). Ik vond het echt heel vies en lust het nu nog steeds niet. Van mij mogen ze dus best iets echt niet lekker vinden (na een aantal keer proeven), daar hou ik dan wel rekening mee.
De jongste gaat vanavond voor ons koken. Hij had van een vriendje gehoord dat ze pasta met ei aten, dus hij gaat voor ons pasta koken, plakjes spek bakken en ei (bakken?) geloof ik 😁
pi_188895978
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 07:09 schreef Brighteyes het volgende:
Hey hoi! Hoe is ‘t met jou?

Is er een topic voor gescheiden moeders dat ik daar kan updaten? :o 8)7
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_188896429
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:44 schreef YPPY het volgende:

[..]

Is er een topic voor gescheiden moeders dat ik daar kan updaten? :o 8)7
:o 😘
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_188896538
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:44 schreef YPPY het volgende:

[..]

Is er een topic voor gescheiden moeders dat ik daar kan updaten? :o 8)7
Er zijn er vlgs mij heel wat van jaren geleden.
Dan doe ik maar mee ;)
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 september 2019 @ 17:51:46 #244
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_188898527
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:44 schreef YPPY het volgende:

[..]

Is er een topic voor gescheiden moeders dat ik daar kan updaten? :o 8)7
:o -O- :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 11 september 2019 @ 18:37:01 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188899573
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:44 schreef YPPY het volgende:

[..]

Is er een topic voor gescheiden moeders dat ik daar kan updaten? :o 8)7
Yeah, dat had ik idd wel meegekregen. Sucks! -O- :{
***
pi_188899590
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:44 schreef YPPY het volgende:

[..]

Is er een topic voor gescheiden moeders dat ik daar kan updaten? :o 8)7
Oeps! Sterkte! :@ :*
pi_188899917
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 15:26 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Er zijn er vlgs mij heel wat van jaren geleden.
Dan doe ik maar mee ;)
Ja! Gezellig! Maak ik even een kloon. 🤪
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_188900002
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Yeah, dat had ik idd wel meegekregen. Sucks! -O- :{
Heb het nu prima hoor, op mezelf. Hoef niks meer te delen en kan weer naar de toekomst kijken, samen met mijn O+ meisje O+
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 11 september 2019 @ 19:06:45 #249
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_188900096
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:02 schreef YPPY het volgende:

[..]

Heb het nu prima hoor, op mezelf. Hoef niks meer te delen en kan weer naar de toekomst kijken, samen met mijn O+ meisje O+
Fijn dat je er zo tegenaan kunt kijken. Maar toch ook niet de update die ik je toe had gewenst :*
Maar naar de toekomst kijken is altijd goed natuurlijk!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 11 september 2019 @ 19:08:23 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188900122
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:02 schreef YPPY het volgende:

[..]

Heb het nu prima hoor, op mezelf. Hoef niks meer te delen en kan weer naar de toekomst kijken, samen met mijn O+ meisje O+
Oh dat klinkt eerlijk gezegd ook best heerlijk. :Y :+ Jammer dat er vaak zo’n berg ellende aan vooraf moet gaan. :{
Maar fijn joh! Onwards and upwards! :*

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 11-09-2019 19:14:35 ]
***
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')