Fuck, ik kwam hem net postenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)tieganger-in-de-prak
Tering, en ook dat bericht waar naar gelinkt wordt met video. Nooit zal ik mijn auto bij zulke gasten achterlaten.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)tieganger-in-de-prak
Wat een ellende! Ik weet waar dat is. Die auto stond inderdaad al een aantal weken zwaar beschadigd op dezelfde plek. Vroeg me al af wat de context was. Toevallig kwam afgelopen zaterdag de marechaussee even polsen om te kijken wat die auto daar precies deed.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fuck, ik kwam hem net posten
Dit is dus exact de reden waarom ik dat dus niet doe.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:26 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Tering, en ook dat bericht waar naar gelinkt wordt met video. Nooit zal ik mijn auto bij zulke gasten achterlaten.
Maar geloof me. Bij Quick parking kan het echt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit is dus exact de reden waarom ik dat dus niet doe.
Ja, dat geloof ik, maar ik heb daar dan toch een onprettig gevoel bij. Dan betaal ik liever een paar tientjes meer voor p3 parkeergarage.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar geloof me. Bij Quick parking kan het echt.
Grote parkeerplaats met een hek ervoor. Je hebt zelf je auto weg. Je neemt de sleutel mee. Je stapt in de pendelbus. En vakantie maar. Terug het zelfde maar dan in omgekeerde volgorde.
Is ook precies zoals ik het altijd doe, P3 Schiphol (als het verschil in prijs niet te groot is zet ik hem overdekt, maar parkeerterrein is ook prima als het niet regentquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:48 schreef itchycoo het volgende:
Vraag of iemand je kan brengen/halen of anders inderdaad bij Weesp of een P+R bij een station.
[..]
Ah superhandig, echt goede en concrete informatie dit.
Ben ook nooit zo'n fan van valet service. Enige keer dat ik het wel gedaan heb was bij Harrods in Londen, maar toen stond ik ook tussen McLarens en Bentley's dus m'n Tesla was wel het triestste wat ze die dag tegen zijn gekomen denk ik. Wel netjes volgeladenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 08:33 schreef NoComment het volgende:
[..]
Valet-service zou ik hooguit overwegen van Schiphol zelf, lijkt wel goed geregeld te zijn. Kan er echt met m'n hoofd niet bij waarom je je auto zou meegeven aan zo'n shady bedrijf
Heb m'n sleutels wel een keer afgegeven hoor, hotel in Brussel waar ze een parking hadden achter het hotel. Auto voor de deur zetten, koffers eruit en inchecken terwijl ze de auto voor je achter zetten. Maar m'n sleutel afgeven en dan een week weg gaan? Moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:29 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ben ook nooit zo'n fan van valet service. Enige keer dat ik het wel gedaan heb was bij Harrods in Londen, maar toen stond ik ook tussen McLarens en Bentley's dus m'n Tesla was wel het triestste wat ze die dag tegen zijn gekomen denk ik. Wel netjes volgeladen(maar dat mag ook wel voor 10 pond per uur).
Ja no way dat ik m'n BMW achterlaat bij een stel mocro's.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 09:59 schreef NoComment het volgende:
[..]
Heb m'n sleutels wel een keer afgegeven hoor, hotel in Brussel waar ze een parking hadden achter het hotel. Auto voor de deur zetten, koffers eruit en inchecken terwijl ze de auto voor je achter zetten. Maar m'n sleutel afgeven en dan een week weg gaan? Moet er niet aan denken
dat zeker niet, ik laat nog geen cent achter bij die lui.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:07 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja no way dat ik m'n BMW achterlaat bij een stel mocro's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |