abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 augustus 2019 @ 20:12:06 #51
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_188350897
quote:
Fuck, ik kwam hem net posten :D

_O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_188351274
quote:
Tering, en ook dat bericht waar naar gelinkt wordt met video. Nooit zal ik mijn auto bij zulke gasten achterlaten.
pi_188351377
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 20:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Fuck, ik kwam hem net posten :D

_O-
Wat een ellende! Ik weet waar dat is. Die auto stond inderdaad al een aantal weken zwaar beschadigd op dezelfde plek. Vroeg me al af wat de context was. Toevallig kwam afgelopen zaterdag de marechaussee even polsen om te kijken wat die auto daar precies deed.
Waarom niet?
pi_188351448
Oeps!

Overigens staat (of stond inmiddels) er al meer dan een jaar een auto op de Kiss en. Ride bij Eindhoven AirPort:
  Moderator donderdag 8 augustus 2019 @ 20:39:42 #55
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_188351560
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 20:26 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Tering, en ook dat bericht waar naar gelinkt wordt met video. Nooit zal ik mijn auto bij zulke gasten achterlaten.
Dit is dus exact de reden waarom ik dat dus niet doe.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_188352582
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 20:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit is dus exact de reden waarom ik dat dus niet doe.
Maar geloof me. Bij Quick parking kan het echt.
Grote parkeerplaats met een hek ervoor. Je hebt zelf je auto weg. Je neemt de sleutel mee. Je stapt in de pendelbus. En vakantie maar. Terug het zelfde maar dan in omgekeerde volgorde.
  Moderator donderdag 8 augustus 2019 @ 21:44:24 #57
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_188352975
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 21:20 schreef amaranta het volgende:

[..]

Maar geloof me. Bij Quick parking kan het echt.
Grote parkeerplaats met een hek ervoor. Je hebt zelf je auto weg. Je neemt de sleutel mee. Je stapt in de pendelbus. En vakantie maar. Terug het zelfde maar dan in omgekeerde volgorde.
Ja, dat geloof ik, maar ik heb daar dan toch een onprettig gevoel bij. Dan betaal ik liever een paar tientjes meer voor p3 parkeergarage.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 08:33:14 #58
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_188356317
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 18:48 schreef itchycoo het volgende:
Vraag of iemand je kan brengen/halen of anders inderdaad bij Weesp of een P+R bij een station.
[..]

Ah superhandig, echt goede en concrete informatie dit.
Is ook precies zoals ik het altijd doe, P3 Schiphol (als het verschil in prijs niet te groot is zet ik hem overdekt, maar parkeerterrein is ook prima als het niet regent :P) en dan met de pendelbus in 5 minuten naar de terminal.

Valet-service zou ik hooguit overwegen van Schiphol zelf, lijkt wel goed geregeld te zijn. Kan er echt met m'n hoofd niet bij waarom je je auto zou meegeven aan zo'n shady bedrijf |:(
Life's like music, get the rhythm..
pi_188356848
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 08:33 schreef NoComment het volgende:

[..]

Valet-service zou ik hooguit overwegen van Schiphol zelf, lijkt wel goed geregeld te zijn. Kan er echt met m'n hoofd niet bij waarom je je auto zou meegeven aan zo'n shady bedrijf |:(
Ben ook nooit zo'n fan van valet service. Enige keer dat ik het wel gedaan heb was bij Harrods in Londen, maar toen stond ik ook tussen McLarens en Bentley's dus m'n Tesla was wel het triestste wat ze die dag tegen zijn gekomen denk ik. Wel netjes volgeladen :) (maar dat mag ook wel voor 10 pond per uur).
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 09:37:29 #60
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_188356937
Niemand in je omgeving die je kan brengen en halen?

Ik laat mijn familie en vrienden niet meer vliegen zonder dat aan te bieden.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 09:59:40 #61
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_188357205
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 09:29 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ben ook nooit zo'n fan van valet service. Enige keer dat ik het wel gedaan heb was bij Harrods in Londen, maar toen stond ik ook tussen McLarens en Bentley's dus m'n Tesla was wel het triestste wat ze die dag tegen zijn gekomen denk ik. Wel netjes volgeladen :) (maar dat mag ook wel voor 10 pond per uur).
Heb m'n sleutels wel een keer afgegeven hoor, hotel in Brussel waar ze een parking hadden achter het hotel. Auto voor de deur zetten, koffers eruit en inchecken terwijl ze de auto voor je achter zetten. Maar m'n sleutel afgeven en dan een week weg gaan? Moet er niet aan denken :+
Life's like music, get the rhythm..
pi_188357311
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 09:59 schreef NoComment het volgende:

[..]

Heb m'n sleutels wel een keer afgegeven hoor, hotel in Brussel waar ze een parking hadden achter het hotel. Auto voor de deur zetten, koffers eruit en inchecken terwijl ze de auto voor je achter zetten. Maar m'n sleutel afgeven en dan een week weg gaan? Moet er niet aan denken :+
Ja no way dat ik m'n BMW achterlaat bij een stel mocro's.
Facts don't care about your feelings
pi_188377273
https://speld.nl/2019/08/(...)kantie-van-eigenaar/

Chauffeur valet-parking zo aardig om veiligheid auto te testen tijdens vakantie van eigenaar
De familie van Deutekom uit Lelystad is vandaag teruggekomen van hun vakantie naar Tenerife. Ze hadden hun auto bij de valet-parking op Schiphol afgegeven. Bij thuiskomst werden ze door de medewerker verrast. Die was zo aardig om de veiligheid van auto uitgebreid te testen tijdens hun vakantie.

“Nou de mevrouw, de airbags werkten nog prima hoor”, zegt de chauffeur terwijl hij de sleutels overhandigt. “Je merkt wel dat ie snel beschadigt. Je hebt binnen no-time krassen en deuken. En bij het inparkeren gaat de parkeerhulp niet af als er kleine kinderen achter de auto spelen. Dus dat daar is geen rode verf.”
pi_188377483
je hebt al wegenbelasting betaald. waarom betalen voor het parkeren van je auto.
ze drijven de prijs continu op, die ze er blijkbaar ook nog voor krijgen.
vandaar al die louche Valet-parkeerdiensten.

laat je gewoon even wegbrengen en ophalen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_188379629
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:07 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ja no way dat ik m'n BMW achterlaat bij een stel mocro's.
dat zeker niet, ik laat nog geen cent achter bij die lui.

compleet onbetrouwbaar.
pi_188379820
De parkeerprijzen voor P3 op Schiphol vind ik best wel schappelijk, meestal kies ik voor de garage daar. Als ik voor mijn werk vlieg dan heb ik meestal de P6 Valet parking.

Voor iemand die praktisch nooit vliegt is het ook wel lastig; als je online gaat kijken zijn er bijzonder veel web sites die diensten aanbieden en in sommige gevallen lijkt het ook alsof ze bij Schiphol horen en daarmee betrouwbaar zijn.
pi_188380707
Of parkeer je auto gratis in Amsterdam Nieuw-West/Osdorp en pak bus 69 naar Schiphol. :7
It's funny
But not ha-ha funny.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')