quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als het niet goed ging, hadden we bovenstaande posts ook niet gehad..
Kan je ook nog als erg twijfelachtig omschrijvenquote:
is ook lastig. Wij hebben al wel vast uitgesproken dat we ergens tussen ons in gaan wonen, omdat in 1 vd huizen gaan wonen geen optie is en dat voelt altijd alsof het niet je eigen huis is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:33 schreef Cue_ het volgende:
Vind dat wel een lastig ding.
We wonen praktisch samen, maar het moet (vooral voor hem momenteel) nog wel wat voelen als 'op bezoek bij'.
Wat ik ergens ook wel begrijp
Al vind ik het ergens ook onlogisch en onpraktisch. (niet dat hij z'n huis al moet opzeggen ofzo, daar is het nog veeeeeeeeeeeeeel te vroeg voor)
Ik had qua leeftijd ook mijn eerste al op de wereld willen zetten, dus voor mij voelt het ook al als 'laat'. Maar de levensfase waar ik in zit loopt nog een beetje achterquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
ik was 31 toen Jelle werd geboren, mijn vriendin 32. dat vonden we beide al wat "laat". als in, op jongere leeftijd ouders worden was wellicht idealer geweest.
maar we hebben elkaar pas een aantal jaren geleden (goed) leren kennen e.d.
dat telt uiteraard ook mee, het 'moment' moet ook wel daar zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had qua leeftijd ook mijn eerste al op de wereld willen zetten, dus voor mij voelt het ook al als 'laat'. Maar de levensfase waar ik in zit loopt nog een beetje achter
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat telt uiteraard ook mee, het 'moment' moet ook wel daar zijn
Hier precies zo, ik 31, zij 32.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
ik was 31 toen Jelle werd geboren, mijn vriendin 32. dat vonden we beide al wat "laat". als in, op jongere leeftijd ouders worden was wellicht idealer geweest.
maar we hebben elkaar pas een aantal jaren geleden (goed) leren kennen e.d.
onze familie-app is gelukkig aardig tam, af en toe uitnodiging, felicitaties of (grappige) fotoquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Ben onlangs toegevoegd in de familieapp van m'n vriend. Enige waar het zowat voor gebruikt wordt is om foto's van of over het kind van z'n zus te delen (door opa/oma/zus)![]()
![]()
Die grappige foto's zijn dus foto's van "de kleine".quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
onze familie-app is gelukkig aardig tam, af en toe uitnodiging, felicitaties of (grappige) foto
Dat soort appgroepen zijn helsquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die grappige foto's zijn dus foto's van "de kleine".
Helaas...
Kleine Henkie voor het eerst op het potje! #grotevent #trots #poepquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat soort appgroepen zijn hels
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb vorig jaar iemand van mn facebook verwijderd die het nodig vond om de volgescheten luier van haar zoon op facebook te zetten![]()
Zulke mensen.. brrr
lekker hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb vorig jaar iemand van mn facebook verwijderd die het nodig vond om de volgescheten luier van haar zoon op facebook te zetten![]()
Zulke mensen.. brrr
Letterlijk inderdaadquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
lekker hoor
sommigen zetten elke poep en scheet op FB
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
een Neef (en zijn vriendin) van mijn vriendin zet ook alles op facebook. Dat ze bijvoorbeeld met de hand moeten afwassen omdat de vaatwasser stuk is. En dat er een van de 2 (weer) zonder werk zit
Dat is af en toe gewoon een soap.
Daarom, geen FB meerquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
lekker hoor
sommigen zetten elke poep en scheet op FB
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |