quote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ghehe, moet ineens denken aan een opmerking of post van Hen of Nath. Het idee was een dubbeldate (jij en Hen, ik en Nath), maar er zou niks van terechtkomen aangezien wij alleen maar aandacht voor elkaar zouden hebben![]()
Wat leuk.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik word het nog
In November, that is
Ja hč!quote:
Halfbloedje dan, ik ben nog steeds geen Tukkerquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 10:47 schreef Jojoortje het volgende:
Sowieso goed nieuws als er meer Tukkers bij komen.
Hoe is het met jou dan? Jij hebt nu toch ook een kleintje?quote:
Ze heeft er zelfs tweequote:Op maandag 12 augustus 2019 16:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan? Jij hebt nu toch ook een kleintje?
Ow bliksemsquote:
Ik ook (nog)!quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:51 schreef Cue_ het volgende:
Ben ik straks 1 van de weinige kinderloze hier
Yup, hier komen geen kinderenquote:Op maandag 12 augustus 2019 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook (nog)!
Of ben jij van plan kinderloos te blijven? Dan denk ik dat jij en Justin de hand kunnen schudden
;iquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kinderen willen jou ook niet
Ik wel though
Geile papzak vammequote:
Gaat dat geen problemen tussen jullie brengen? Dat zij nog wel wil?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 07:52 schreef Kreator het volgende:
Veel oefenen.
Wellicht nog, de wederhelft wil graag. Ik vind mezelf eigenlijk te oud.
hoe oud ben je dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 07:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Veel oefenen.
Wellicht nog, de wederhelft wil graag. Ik vind mezelf eigenlijk te oud.
Dat zou het alleen zijn als ik het echt niet wil. Mijn vriendin is wat jonger dan ik (quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat dat geen problemen tussen jullie brengen? Dat zij nog wel wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |