quote:
quote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat koelkast
Nee geen ideeheb eigenlijk weinig te klagen
Heb wel een ideetjequote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben echt strontverkouden![]()
Maar dat krijg je als je gaat dansen in de regen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Ja, op de verkoudheid na gaat het top!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel hč
Daar gaat het zo te zien ook prima
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb wel een ideetjeJamaar het was LowlandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Was je met M en S?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, op de verkoudheid na gaat het top!
[..]
Jamaar het was Lowlands![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was je met M en S?
Zag wat van haar op Instagram voorbijkomen
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meh, mijn kiwi is nog wat zuur
Huh?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig?
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig?
Ik snapte dat het een grapje moest zijn, maar zelfs dan snap ik 'm nietquote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Poging tot een matig grapje
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snapte dat het een grapje moest zijn, maar zelfs dan snap ik 'm niet
Hij zo te zien welquote:
;iquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, ben je er weer, kleine meid?
Bruce Almightyquote:
quote:
Heujquote:Op maandag 26 augustus 2019 08:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weer een nieuwe werkweek vol goede tegenzin
quote:Op maandag 26 augustus 2019 08:42 schreef ReMcOrE het volgende:
eerste werkdag na de vakantie, altijd leuk![]()
Uhu, ze gaan de boel hier renoveren (badkamer, wc, keuken), en omdat ik die herrie echt niet kan verdragen heb ik voor 2,5 week een ander appartement om te wonen. 10 deuren verderop op de galerijquote:
Oh chillquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, ze gaan de boel hier renoveren (badkamer, wc, keuken), en omdat ik die herrie echt niet kan verdragen heb ik voor 2,5 week een ander appartement om te wonen. 10 deuren verderop op de galerij
Uhuquote:
Schijten op een nieuwe potquote:Op maandag 26 augustus 2019 12:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
UhuNieuwe tegels op de muren en vloeren, nieuwe douchekop en -mengkraan, nieuwe wasbak met grote spiegel en betere verlichting, nieuwe plee, nieuwe wandtegels en nieuwe kraan in de keuken, genot.
En 2,5 week in een ander appartement wonen. Is volledig gemeubileerd, maar weet natuurlijk nog totaal niet hoe het er daar nu uit ziet. Zul je zien dat alles roze en fluffy is enzoquote:Op maandag 26 augustus 2019 12:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Schijten op een nieuwe pot
Waarom linkt 'ie het woord vogels danquote:Op maandag 26 augustus 2019 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En 2,5 week in een ander appartement wonen. Is volledig gemeubileerd, maar weet natuurlijk nog totaal niet hoe het er daar nu uit ziet. Zul je zien dat alles roze en fluffy is enzoMaar ik verwacht een saai ingerichte plek, wat ook wel best is, zolang ik er m'n computer, vogels en vreten maar kwijt kan, en er fatsoenlijk kan koken.
edit: die groene link komt niet van mij, is iets nieuws op de foks, net zoals de oude links naar coolblue, ziggo, en bol
Ja kwitniequote:Op maandag 26 augustus 2019 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom linkt 'ie het woord vogels dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |