Ik wist dit al.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik word het nog
In November, that is
haha ja ook al op gekeken inderdaad, vanavond nog maar eens kijkenquote:
Jezusquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, over dingen die je als (heel) klein kind hebt gedaan waar je ouders minder blij mee waren: ik was een jaar of 3 en moest rond tien uur 's avonds naar de wc, maar durfde niet naar beneden te gaan omdat ik vreemde stemmen vanuit de woonkamer hoorde komen, en dat vond ik maar eng, dus ging ik terug naar mijn slaapkamer, deed de deur van mijn kledingkast open en piste alles onder, om vervolgens met een schoon geweten weer in bed te kruipen.
True! Ja echt een van mijquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, omdat je vriendin er al twee heeft, had ik ergens het idee dat het daarbij zou blijvenMaar dat was dus een foutieve aanname van mijn kant
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
gefeliciteerd, dus als ik het goed begrijp nu 1 van eigen makelij?![]()
mooi man, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik word het nog
In November, that is
Nicequote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True! Ja echt een van mij
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weet je al of het een jongen of meisje is? En wil je dat met ons delen?
Een jongetjequote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice![]()
Een eckte mini-David.
Weet je al of het een jongen of meisje is? En wil je dat met ons delen?
quote:
Je gaat hem wel Justin noemen he?quote:
Neequote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je gaat hem wel Justin noemen he?
;iquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch een beetje naar jou vernoemd
#hvjwjnmkquote:
Ghehe, moet ineens denken aan een opmerking of post van Hen of Nath. Het idee was een dubbeldate (jij en Hen, ik en Nath), maar er zou niks van terechtkomen aangezien wij alleen maar aandacht voor elkaar zouden hebbenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jonge, je maakt me zo gelukkig![]()
#4evah
Ja, daar staat me ook iets van bij. Maar da's wel lang geledenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ghehe, moet ineens denken aan een opmerking of post van Hen of Nath. Het idee was een dubbeldate (jij en Hen, ik en Nath), maar er zou niks van terechtkomen aangezien wij alleen maar aandacht voor elkaar zouden hebben![]()
Leuk man. Gefeliciteerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |