Mijn broertje heeft een keer z'n hele slaapkamer ondergesmeerd met verse poep toen hij een jaar of twee jaar oud was. Pa en oom hadden net een paar dagen daarvoor de boel opnieuw behangen of geschilderd.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit de gehele bovenverdieping, inclusief lades en kledingkasten voorzien van een laagje babypoeder. Mijn moeder was niet blij.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:57 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik was ben altijd gek op knopjes. Zo was ook ineens in de hele supermarkt het licht uit
zoals?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik was echt een voorbeeldkind, maar ook dat had zn nadelen
Ik was volgens de kinderen in de buurt niet leuk om mee te spelen, bijvoorbeeldquote:
In zo'n huis wil je inderdaad liever niet je kind laten opgroeien.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom![]()
Bij mijn huidige buren wil ik geen kinderen in de buurt in elk gevalMaar ook het huis zelf is niet geschikt. Veel te tochtig en te klein.
Dat duurt voor de één langer dan de ander, de ware vinden, maar ik vertrouw erop dat iedereen uiteindelijk wel de zijne/hare tegenkomt
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een keer z'n hele slaapkamer ondergesmeerd met verse poep toen hij een jaar of twee jaar oud was. Pa en oom hadden net een paar dagen daarvoor de boel opnieuw behangen of geschilderd.
Jullie misten mij gewoonquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
Verder is het heir in weken niet zo druk geweest op het forum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want dat waren nog eens tijden toen we nog een topic per dag zo'n beetje vol kregen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jullie misten mij gewoon
Normaal gesproken ben ik absoluut niet de persoon die de gang in een gesprek kan houden. Ik voel me daar altijd te ongemakkelijk voor. Maar blijkbaar doe ik dat hier primaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:03 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]![]()
![]()
hihihi soms heb je goed gespreks partner ofzo nodig, die de gang er beetje in houdt.![]()
soort van buurvrouw waar je goed mee kan praten![]()
![]()
tot nu toe nog wel jaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik absoluut niet de persoon die de gang in een gesprek kan houden. Ik voel me daar altijd te ongemakkelijk voor. Maar blijkbaar doe ik dat hier prima
vakantie vieren 3 weken lang vanaf vanmiddag 17:00quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus, leuke plannen voor het weekend?
Kijk, dat zijn de betere plannenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:16 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
vakantie vieren 3 weken lang vanaf vanmiddag 17:00![]()
![]()
morgenmiddag voor lang weekend naar brielle.
verdere vakantie wel een idee, maar nu de uitwerking nog.
Ik word het nogquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier zijn allemaal mensen ineens vader geworden enzo he?
Zelfs jijquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik word het nog
In November, that is
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zelfs jij![]()
Gefeliciteerd!
Ja, omdat je vriendin er al twee heeft, had ik ergens het idee dat het daarbij zou blijvenquote:
paar dagen hotel in aken of zo en keer een bezoek brengen aan the three country pointquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de betere plannenLekker vooruitzicht
![]()
Wat voor een idee heb je voor je vakantie?
gefeliciteerd, dus als ik het goed begrijp nu 1 van eigen makelij?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik word het nog
In November, that is
Klinkt goedquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
paar dagen hotel in aken of zo en keer een bezoek brengen aan the three country point![]()
![]()
moet nog een leuk hotel zien te vinden daar ergens voor een leuk prijsje natuurlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Hopen dat het lukt
Trivago?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
moet nog een leuk hotel zien te vinden daar ergens voor een leuk prijsje natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |