quote:
In ieder geval Remco en Wouterquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier zijn allemaal mensen ineens vader geworden enzo he?
Wouter? Vader?quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In ieder geval Remco en Wouter
quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In ieder geval Remco en Wouter
Ja, postte hij ineens vanuit het niets, á la "zo, ik ben sinds vanochtend vader"quote:
Jelle, zo'n leuke naam vind ik datquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]over een maandje wordt Jelle al 2
![]()
Wel echt 'Wouters' zullen we maar zeggenquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, postte hij ineens vanuit het niets, á la "zo, ik ben sinds vanochtend vader"
Menneke heet Olivier als ik het me goed kan herinneren.
Pfoeeee... jaartje ofzo?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jelle, zo'n leuke naam vind ik datStaat ook op mijn jongensnamenlijstje voor ooit
![]()
Alles goed met Jelle?
[..]
Wel echt 'Wouters' zullen we maar zeggen
Hoe oud is Olivier dan ongeveer?
Nicequote:
zeker, slaapt sinds kort in z'n peuterbed en dat vind hij superquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jelle, zo'n leuke naam vind ik datStaat ook op mijn jongensnamenlijstje voor ooit
![]()
Alles goed met Jelle?
niet echt, topic gaat (zeer) langzaamquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pohh, heb ik nog meer gemist hier?
Gaat goedquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice
Pohh, heb ik nog meer gemist hier?
Hoe is het eigenlijk met jouw vogeltjes?
Fijn! Beetje een makkelijk kind?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker, slaapt sinds kort in z'n peuterbed en dat vind hij superen de woordenschat groeit met de minuut, zegt alles na wat je zegt
Ja, gaat allemaal lekkerquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet echt, topic gaat (zeer) langzaam
hoe is het met jou dan, qua werk, school, relatie e.d.?
Taliquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat goedTali is nog steeds m'n schatje (al knaagt ze tegenwoordig erg veel aan de rand van m'n bureau
), Lyam en Morty zijn nog steeds niet tam, gaan ze niet meer worden ook, maar ze durven al veel vaker heel dicht bij me te zitten
bij vlagenquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn! Beetje een makkelijk kind?
kijk aan, mooi om te horenquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, gaat allemaal lekker![]()
Afgestudeerd in juli 2017, nu tijdelijk werk bij een gemeente en al bijna 4 jaar samenVolgend jaar ga ik het mooie Twente verlaten en weer in (het stiekem, naar mijn mening, net iets mooiere) Amersfoort wonen.
Ik heb eens filmpjes gezien van ouders die dat gedrag van hun kinderen kopieeren, en dat de kinderen dat zo raar vinden dat ze direct stoppen. Misschien helpt dat? Ga het ooit bij mijn kinderen wel proberen in ieder gevalquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij vlagenhij zit nu beetje in peuter-puberteit, dus als iets hem niet zint gelijk drama. keihard huilen, op de grond gaan liggen, gooien met dingen. maar ja, dat is een fase
[..]
kijk aan, mooi om te horenen volgend jaar samenwonen?
Daar zag ik een filmpje vanquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb eens filmpjes gezien van ouders die dat gedrag van hun kinderen kopieeren, en dat de kinderen dat zo raar vinden dat ze direct stoppen. Misschien helpt dat? Ga het ooit bij mijn kinderen wel proberen in ieder geval
We wonen al samen, ook al bijna 4 jaar
Ze wordt dit jaar 7, kan 10-15 jaar oud wordenquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
TaliIs die niet inmiddels bejaard voor vogelbegrippen?
Leuk wel, met zn viertjes dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |