abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:21:25 #201
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188603211
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 14:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Van welke claim ben ik overtuigt volgens jou? You really should try and word your questions more clearly, then we don't have to waste time guessing what the fck you are on about. It would also help the flow of the discussion. It wouldn't surprise me if you are being deliberately vague.

Anyhoos - voetbal kijken veel leuker is.
Fijn weekend allemaal!
Ja of je leest gewoon wat ik quote...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_188606256
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 14:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Van welke claim ben ik overtuigt volgens jou? You really should try and word your questions more clearly, then we don't have to waste time guessing what the fck you are on about. It would also help the flow of the discussion. It wouldn't surprise me if you are being deliberately vague.

Anyhoos - voetbal kijken veel leuker is.
Fijn weekend allemaal!
Je zegt zelf overtuigd te zijn van de claim dat er geen slachtoffers waren in de ziekenhuizen, maar je geeft aan geen tijd te hebben om te onderzoeken welke ziekenhuizen dat waren.
pi_188606355
Trouwens, wordt wel heel gek zo. Geen slachtoffers, geen vliegtuigen, is er überhaupt wel iets gebeurd? :?
pi_188606986
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:33 schreef illusions het volgende:
Trouwens, wordt wel heel gek zo. Geen slachtoffers, geen vliegtuigen, is er überhaupt wel iets gebeurd? :?
Ze staan er nog gewoon :+
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 21:21:50 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188608694
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 13:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb ik geen tijd voor, dus kan je dat beter zelf uitzoeken van die namen van die 20 ziekenhuizen je had 't over.
Google even 'reports/interviews from hospitals/medical staff on September 11th,2001' of zo.
Misschien kan je iets interessants vinden over wat precies met die 6000+ gewonden is gebeuren.

You're welcome.
…...
Generoh (RN-ICU/Registered Nurse, Intensive Care Unit)

“All my co-workers that worked 9/11 says most of NYC did a mass discharge because of the anticipated influx of patients that never came.”

https://www.reddit.com/r/(...)was_it_like/dmovrmd/
Of te wel je lult maar weer wat, het enige wat in de links naar voren komt is ziekenhuis in westen van New York, dus enige conclusie die je dan kan trekken is dan buiten Manhattan op Manhattan zelf zijn 20 ziekenhuizen.

Je geeft het op als bewijs...

Bewijs van wat??? Helemaal niks..
Je weet het zelf niet eens anders had je het wel gepost.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 21:23:51 #206
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188608730
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 13:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb ik geen tijd voor, dus kan je dat beter zelf uitzoeken van die namen van die 20 ziekenhuizen je had 't over.
Google even 'reports/interviews from hospitals/medical staff on September 11th,2001' of zo.
Misschien kan je iets interessants vinden over wat precies met die 6000+ gewonden is gebeuren.

You're welcome.
…...
Generoh (RN-ICU/Registered Nurse, Intensive Care Unit)

“All my co-workers that worked 9/11 says most of NYC did a mass discharge because of the anticipated influx of patients that never came.”

https://www.reddit.com/r/(...)was_it_like/dmovrmd/
Of te wel je lult maar weer wat, het enige wat in de links naar voren komt is ziekenhuis in westen van New York, dus enige conclusie die je dan kan trekken is dan buiten Manhattan op Manhattan zelf zijn 20 ziekenhuizen.

Je geeft het op als bewijs...

Bewijs van wat??? Helemaal niks..
Je weet het zelf niet eens anders had je het wel gepost.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 13:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat Saudi Arabia en the PTB in de rest van 't moslim wereld weten heel goed dat de hele 9/11 event BS is. Maar kunnen ze ook 't publiek van 't moslim wereld ook voor de gek blijven houden. Ze hebben toch geneog ervaringen in 't bouwen van wolkenkrabbers om te weten dat zulke structuren niet zomaar naar beneden zou komen, en dat 'n holle alu tube niet door stalen balken kan schieten natuurlijk. Ze hebben ook wat kennis over 't gedrag van kinetisch energie en dat zulke vliegtuigen kunnen niet zo snel op zo'n low altitude vliegen.
Er bestaan dus geen mensen die een ander kwaad wil doen.

Ik wil je best een mep geven om het tegendeel te bewijzen hoor.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_188612079
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 21:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

Of te wel je lult maar weer wat, het enige wat in de links naar voren komt is ziekenhuis in westen van New York, dus enige conclusie die je dan kan trekken is dan buiten Manhattan op Manhattan zelf zijn 20 ziekenhuizen.

Je geeft het op als bewijs...

Bewijs van wat??? Helemaal niks..
Je weet het zelf niet eens anders had je het wel gepost.
[..]

Er bestaan dus geen mensen die een ander kwaad wil doen.

Ik wil je best een mep geven om het tegendeel te bewijzen hoor.
Ja, van die pagina die hij aandraagt - 2e is uit California, beetje ver, 3e New Jersey - 2 uur van NY vandaan, de 4e is een LTC (Long Term Care) unit, de 6e is in Georgia, en ga zo maar door. Beetje raar artikel.
  zondag 25 augustus 2019 @ 10:48:06 #208
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188614857
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 00:24 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, van die pagina die hij aandraagt - 2e is uit California, beetje ver, 3e New Jersey - 2 uur van NY vandaan, de 4e is een LTC (Long Term Care) unit, de 6e is in Georgia, en ga zo maar door. Beetje raar artikel.
ja ik werd er ook niet wijzer van, ook het filmpje geeft niet duidelijk aan waar die griet staat.
ze kan net zo goed op hawai staan -O-
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_188617647
Nog steeds geen informatie over wat precies met die 6000+ gewonden is gebeuren.

If there were really 6000+ injured people, you could expect quite a high percentage of them to die of those injuries. We don't see any information about any fatalities in the hours, days, weeks following the 9/11 event. Miraculous!

Hier wat meer over de empty hospitals:
https://www.thedailybeast(...)-nyc-hospital-on-911

“There in that trauma bay I waited, as did all those other doctors and nurses. I don’t recall a single patient arriving during that time.”

“Any minute the patients would be arriving and our work would begin. So we heard.
But they never did.”

“The massive wave of casualties we were braced for never arrived at our hospital.”

“We all said the same thing—all of us were yearning to do something with the resources we had to help, to be of any sort of service during this time of unspeakable trauma to the city. And we were left with nothing to do at all.”
...................
This is a guest post written by Michael's wife about her experience working as a doctor at Columbia Presbyterian Hospital on September 11, 2001. They cleared the hospital and waited all day for injured victims to show up, but nobody did.
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
“We keep waiting for people, keep asking if anyone has shown up yet in the emergency room, if ambulances have brought up any survivors. The answer is always no.”
“The ER is like a ghost town. Eerily silent, yet full of doctors, nurses, social workers, many of whom just showed up at the hospital that morning to see if they were needed. The surgery interns are sitting on empty gurneys, swinging their legs over the side and waiting for patients who aren't coming. Occasionally someone will say "I can't believe it." Or "its like a movie."

Let's not forget Marlene Cruz:
Carpenter Marlene Cruz Survives Explosions in WTC Basement
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_188618505
Nog steeds geen informatie over waarom duizenden mensen gewoon vliegtuigen hebben gezien.

Still ignoring the elephant in the room. :+
  zondag 25 augustus 2019 @ 16:08:03 #211
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188618665
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 15:57 schreef illusions het volgende:
Nog steeds geen informatie over waarom duizenden mensen gewoon vliegtuigen hebben gezien.
Dit is natuurlijk ook gewoon gelul in de ruimte van jou hè. Waar zijn al die duizenden mensen dan? En heb je bewijs dat ze het ook daadwerkelijk gezien hebben? Of lullen ze elkaar maar wat na? Ik heb ook beelden gezien van mensen die zweerden dat ze GEEN vliegtuig gezien hadden. Maar dat zijn acteurs?
pi_188619052
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:08 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk ook gewoon gelul in de ruimte van jou hè. Waar zijn al die duizenden mensen dan? En heb je bewijs dat ze het ook daadwerkelijk gezien hebben? Of lullen ze elkaar maar wat na? Ik heb ook beelden gezien van mensen die zweerden dat ze GEEN vliegtuig gezien hadden. Maar dat zijn acteurs?
Tuurlijk, jij hebt nog nooit een witness account gelezen of gezien van iemand die zijn ervaringen vertelt? Laten die elkaar nou net allemaal napraten zeker. 8)7

Dat je geen vliegtuig hebt gezien is ook prima mogelijk, niet iedereen keek omhoog, maar dat verklaart natuurlijk niet de #noplanes theory.
  zondag 25 augustus 2019 @ 16:35:36 #213
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188619200
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Tuurlijk, jij hebt nog nooit een witness account gelezen of gezien van iemand die zijn ervaringen vertelt? Laten die elkaar nou net allemaal napraten zeker. 8)7
Ik heb ze gezien ja, een aantal (1-10 max.)
Maar geen duizenden nee, dus hoe jij bij duizenden mensen komt die daadwerkelijk de vliegtuigen naar binnen hebben zien vliegen?


quote:
Dat je geen vliegtuig hebt gezien is ook prima mogelijk, niet iedereen keek omhoog, maar dat verklaart natuurlijk niet de #noplanes theory.
Ik heb ook nergens gezegd dat er noplanes waren.
Maar er wordt hier te makkelijk geroepen “en al die duizenden ooggetuigen dan”?
Terwijl in de hectiek van de ochtendspits in een drukke stad, het gros van de mensen NIET naar de lucht staat te staren. Daarnaast volgt het geluid later dan het beeld. Dus op het moment dat je iets raars hoorde, hing het vliegtuig al in de gevel waarschijnlijk.
pi_188619721
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:35 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik heb ze gezien ja, een aantal (1-10 max.)
Maar geen duizenden nee, dus hoe jij bij duizenden mensen komt die daadwerkelijk de vliegtuigen naar binnen hebben zien vliegen?

Ik heb ook nergens gezegd dat er noplanes waren.
Maar er wordt hier te makkelijk geroepen “en al die duizenden ooggetuigen dan”?
Terwijl in de hectiek van de ochtendspits in een drukke stad, het gros van de mensen NIET naar de lucht staat te staren. Daarnaast volgt het geluid later dan het beeld. Dus op het moment dat je iets raars hoorde, hing het vliegtuig al in de gevel waarschijnlijk.
Je vergeet misschien even dat er 2 vliegtuigen waren. Na de 1e waren alle ogen op de Twin Towers gericht natuurlijk.
  zondag 25 augustus 2019 @ 17:10:31 #215
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188619799
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Je vergeet misschien even dat er 2 vliegtuigen waren. Na de 1e waren alle ogen op de Twin Towers gericht natuurlijk.
Ik heb het duidelijk over vliegtuigen.
Dus hoezo vergeet ik dat?
Juist bij het 2e vliegtuig waren er opvallend veel ooggetuigen die zeker wisten dat het geen vliegtuig was, maar een explosie.
pi_188619898
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:10 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik heb het duidelijk over vliegtuigen.
Dus hoezo vergeet ik dat?
Juist bij het 2e vliegtuig waren er opvallend veel ooggetuigen die zeker wisten dat het geen vliegtuig was, maar een explosie.
Een explosie sluit een vliegtuig niet uit natuurlijk, dus die conclusie lijkt me duidelijk.
  zondag 25 augustus 2019 @ 17:17:54 #217
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188619932
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:15 schreef illusions het volgende:

[..]

Een explosie sluit een vliegtuig niet uit natuurlijk, dus die conclusie lijkt me duidelijk.
En als ze zeggen, there was no plane, just an explosion? En die waren er bij het 2e vliegtuig opvallend veel die dat riepen. En dat terwijl alle blikken omhoog zouden moeten zijn gericht.
pi_188619951
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:17 schreef tja77 het volgende:

[..]

En als ze zeggen, there was no plane, just an explosion? En die waren er bij het 2e vliegtuig opvallend veel die dat riepen. En dat terwijl alle blikken omhoog zouden moeten zijn gericht.
Dan lijkt mij dat de vele ooggetuigen die wel een vliegtuig hebben gezien de "noplanes" theorie aardig overboord gooien. :P
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 11:57:15 #219
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_188719435

Christopher Bollyn is an investigative journalist and the author of the Solving 9-11 set of books. He has a degree in history from the University of California at Santa Cruz focusing on the Israeli occupation of Palestine.

He has written in-depth articles about the Middle East, electronic vote fraud, the dangers of depleted uranium, and the historic and geo-political background leading to the September 11 terror attacks, 2001.

Of this he has spoken at numerous seminars in America and Europe.

www.openmindconference.com
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_188721531
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:57 schreef DeMolay het volgende:

Christopher Bollyn is an investigative journalist and the author of the Solving 9-11 set of books. He has a degree in history from the University of California at Santa Cruz focusing on the Israeli occupation of Palestine.

He has written in-depth articles about the Middle East, electronic vote fraud, the dangers of depleted uranium, and the historic and geo-political background leading to the September 11 terror attacks, 2001.

Of this he has spoken at numerous seminars in America and Europe.

www.openmindconference.com
Must listen idd.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 17:05:47 #221
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_188723147
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:57 schreef DeMolay het volgende:

Christopher Bollyn is an investigative journalist and the author of the Solving 9-11 set of books. He has a degree in history from the University of California at Santa Cruz focusing on the Israeli occupation of Palestine.

He has written in-depth articles about the Middle East, electronic vote fraud, the dangers of depleted uranium, and the historic and geo-political background leading to the September 11 terror attacks, 2001.

Of this he has spoken at numerous seminars in America and Europe.

www.openmindconference.com
Dit zou eens een keer uitgezonden moeten worden als we weer tegen de tijd van 9.11-memorial aanlopen. Prachtig hoe SITE IG al een beheading uitzond voordat ISIS het deed. Net zoals de man zegt war on terror is a criminal fraud. Dank ik heb een dik uur erop zitten, ik ga zeker de rest afkijken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 1 september 2019 @ 18:30:05 #222
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188740702
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 00:24 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, van die pagina die hij aandraagt - 2e is uit California, beetje ver, 3e New Jersey - 2 uur van NY vandaan, de 4e is een LTC (Long Term Care) unit, de 6e is in Georgia, en ga zo maar door. Beetje raar artikel.
New Jersey kan ik nog heel klein beetje inkomen..

Maar niks over een van de 20 in New York zelf dus..

Dan kan je net zo goed foto plaatsten van lokaal ziekenhuis hier in de buurt in de week van 9/11 goh der was niemand..

Of te wel... Helemaal niks.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 1 september 2019 @ 18:33:49 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188740773
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 14:49 schreef Tingo het volgende:
Nog steeds geen informatie over wat precies met die 6000+ gewonden is gebeuren.

En nog steeds niet duidelijk over welk ziekenhuis je het hebt.

Waar staat die Miep uit je grootste video?

Heb je al een bekentenis van een new yorker hulpverlener of een van de andere mogelijkheden.

Keuze uit duizenden tot misschien wel miljoenen mensen, die niks van het no Plane kunnen bevestigen.

[ Bericht 1% gewijzigd door SuperHartje op 04-09-2019 12:25:41 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_188753792
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:35 schreef tja77 het volgende:
Daarnaast volgt het geluid later dan het beeld. Dus op het moment dat je iets raars hoorde, hing het vliegtuig al in de gevel waarschijnlijk.
Heeft misschien heel eenvoudig te maken met simpele natuurkunde en wordt veroorzaakt door de afstand. Geluidsgolven hebben een snelheid van 1194 km/h. Lichtgolven hebben een snelheid van 300.000 km/s
Zelfde effect als dat je bliksem ziet, maar het gerommel pas veel later hoort
Het is wat.......
pi_188753822
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:17 schreef tja77 het volgende:

[..]

En als ze zeggen, there was no plane, just an explosion? En die waren er bij het 2e vliegtuig opvallend veel die dat riepen. En dat terwijl alle blikken omhoog zouden moeten zijn gericht.
Kan me voorstellen dat wanneer deze mensen niet aan de inslag kant van het gebouw stonden het vliegtuig helemaal niet hebben zien aankomen en dus alleen maar een explosie gezien hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door gooddaddy op 02-09-2019 15:10:55 ]
Het is wat.......
pi_188754713
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 18:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

New Jersey kan ik nog heel klein beetje inkomen..

Maar niks over een van de 20 in New York zelf dus..

Dan kan je net zo goed foto plaatsten van lokaal ziekenhuis hier in de buurt in de week van 9/11 goh der was niemand..

Of te wel... Helemaal niks.
New Jersey ligt ook nog even 2 uur rijden weg hè. Daarnaast worden er zelfs ziekenhuizen genoemd in California en Georgia, ja logisch dat die leeg blijven - die in Amsterdam ook. :')
pi_188769776
Vandaag, ik weet niet hoe laat, release van de study... maar;

Architects & Engineers for 9/11 Truth will host a public presentation on the findings of a four-year study into the collapse of World Trade Center Building 7 (WTC 7) at 5 p.m. Thursday, Sept. 5, in the Heyns Room of the Faculty Club at UC Berkeley.

University of Alaska Fairbanks researcher Leroy Hulsey was the study’s principal investigator. He will present the findings outlined in his team’s draft report for public comment, which will be released two days earlier. The release of the draft report will be followed by a six-week public comment period, with a final report scheduled for release later this fall.

Ik hoop dat het zullen streamen op https://www.youtube.com/user/ae911truth

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2019 13:22:45 ]
pi_188776396
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 18:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maar niks over een van de 20 in New York zelf dus..

Heb ik geen tijd voor, dus kan je dat beter zelf uitzoeken. Maak 'n lijstje van de namen van die 20 ziekenhuizen je heb 't over.
Google even 'reports/interviews from hospitals/medical staff on September 11th,2001' of zo.
Misschien kan je iets interessants vinden over wat precies (in de korte tijd naar de events) met die 6000+ gewonden is gebeuren.

Misschien kan je 'n leuke collectieve soort project van maken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_188779727
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 20:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb ik geen tijd voor, dus kan je dat beter zelf uitzoeken. Maak 'n lijstje van de namen van die 20 ziekenhuizen je heb 't over.
Google even 'reports/interviews from hospitals/medical staff on September 11th,2001' of zo.
Misschien kan je iets interessants vinden over wat precies (in de korte tijd naar de events) met die 6000+ gewonden is gebeuren.

Misschien kan je 'n leuke collectieve soort project van maken.
Ok, maar je had wel tijd om getuigenverklaringen op te zoeken van verpleegsters in ziekenhuizen in California en Georgia enzo? Komt een beetje raar over. Geheel in jouw straatje, maar wel een beetje apart, want dat slaat natuurlijk nergens op.
  woensdag 4 september 2019 @ 08:58:47 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188781733
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 20:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb ik geen tijd voor, dus kan je dat beter zelf uitzoeken. Maak 'n lijstje van de namen van die 20 ziekenhuizen je heb 't over.
Google even 'reports/interviews from hospitals/medical staff on September 11th,2001' of zo.
Misschien kan je iets interessants vinden over wat precies (in de korte tijd naar de events) met die 6000+ gewonden is gebeuren.

Misschien kan je 'n leuke collectieve soort project van maken.
Nee ik stel gewoon een simpele vraag waarmee jij aan komt zetten.
Ik vraag gewoon heel simpel welk ziekenhuis het is.

Waarom moet je dat uitzoeken? Jij geeft het aan als bewijs dat het niet klopt, maar je weet zelf niet eens om welk ziekenhuis het gaat.

Zo iets simpels ondermijnt compleet jou eigen claim.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_188785601
Helaas is gisteren alleen het draft report beschikbaar gemaakt:

http://ine.uaf.edu/media/(...)eport_09-03-2019.pdf


quote:
Project Summary

This is a study of the collapse of the 47-story World Trade Center Building 7 (WTC7) at 5:20 P.M. on September 11, 2001.

The objective of the study was threefold: (1) Examine the structural response of WTC 7 to fire loads that may have occurred on September 11, 2001; (2) Rule out scenarios that could not have caused the observed collapse; and (3) Identify types of failures and their locations that may have caused the total collapse to occur as observed.

The UAF research team utilized three approaches for examining the structural response of WTC 7 to the conditions that may have occurred on September 11, 2001. First, we simulated the local structural response to fire loading that may have occurred below Floor 13, where most of the fires in WTC 7 are reported to have occurred. Second, we supplemented our own simulation by examining the collapse initiation hypothesis developed by the National Institute of Standards and Technology (NIST). Third, we simulated a number of scenarios within the overall structural system in order to determine what types of local failures and their locations may have caused the total collapse to occur as observed.

The principal conclusion of our study is that fire did not cause the collapse of WTC 7 on 9/11, contrary to the conclusions of NIST and private engineering firms that studied the collapse. The secondary conclusion of our study is that the collapse of WTC 7 was a global failure involving the near-simultaneous failure of every column in the building.


The research team is currently organizing and uploading all of its data into a format that can be readily downloaded and used. We expect to post the data sometime between September 16 and September 30, 2019.

There will be a two-month public comment period from September 3 to November 1, 2019, with the final report will be released later this year. During this period, we welcome any and all members of the public to submit constructive comments intended to further the analyses and presentation of findings contained in the report.

http://ine.uaf.edu/wtc7
Hoofd van het onderzoek: https://www.researchgate.net/profile/J_Hulsey

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2019 14:49:12 ]
pi_188786313
I thought I'd try to make clear what this report has said after reading the updated site. Basically they did multiple full scale computer simulations with every column for different situations.

If the NIST report is correct that a few columns failed due to local fires, the collapse should've looked like this;
If somehow all the core (middle) columns failed in some freak coincidence, the collapse should've looked like this;
And finally they did a simulation if all columns everywhere collapsed at the same time, it would've looked like this;
Feel free to compare with actual footage;

En deze kan je allemaal vergelijken met het model van NIST;

Samenvatting van een R-user;

quote:
1.Columns 79, 80, and 81 did not fail at the lower floors of the building. Instead, they needed to have failed at the upper floors of the building all the way to the penthouse. Yet there were no documented fires above Floor 30. Therefore, fire did not cause the collapse of Columns 79, 80, and 81 nor the collapse of the east penthouse. 2.The hypothetical failure of Columns 79, 80, and 81 -- the three easternmost core columns -- would not trigger a horizontal progression of core column failures. Therefore, the hypotheses of NIST, Arup/Nordenson, and Weidlinger that the buckling of Column 79 would trigger a progressive collapse of the entire building are invalid, and the collapse of Columns 79, 80, and 81 high in the building was a separate and distinct event. 3.Even if we assume the failure of Columns 79, 80, and 81 could lead to the failure of the next row of core columns, the hypothetical failure of Columns 76 to 81 would overload the exterior columns around the southeast corner of the building, rather than overloading the next row of core columns to the west, which would result in the building tipping to the southeast and not in a straight-down collapse. 4.The hypothetical simultaneous failure of all core columns would cause the building to tip to the southwest and would not cause a straight-down collapse. 5.The simultaneous failure of all core columns over 8 stories followed 1.3 seconds later by the simultaneous failure of all exterior columns over 8 stories produces almost exactly the behavior observed in videos of the collapse. The collapse could have started at various floors starting at Floor 16 and below and produced the same behavior.It is our conclusion that the collapse of WTC 7 was a global failure involving the near-simultaneous failure of all columns in the building and not a progressive collapse involving the sequential failure of columns throughout the building. Despite simulating a number of hypothetical scenarios, we were unable to identify any progressive sequence of failures that could have taken place on September 11, 2001, and caused 112a total collapse of the building, let alone the observed straight-down collapse with approximately 2.5 seconds of free fall and minimal differential movement of the exterior.


[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2019 15:35:05 ]
pi_188786344
Let's not forget that in August 2016, Peter Michael Ketcham, a former employee of the National Institute of Standards and Technology (NIST), began looking into the reports his agency had released years earlier on the collapse of the World Trade Center. What he found shook him to the core:

Stand for the Truth: A Government Researcher Speaks Out | 9/11 Evidence and NIST:


NIST 'whistleblower' speaks out on 9/11:

pi_188786404
Stappenplan:

quote:
Science, Truth, and Justice 18 Years Later: September 2019 Schedule of Events

In the first week of September, AE911Truth will participate in releasing the draft report of the groundbreaking World Trade Center Building 7 Study by researchers at the University of Alaska Fairbanks (UAF).

The release of this report will include a livestreamed presentation by the study’s principal investigator, Dr. Leroy Hulsey, at UAF’s Schaible Auditorium on September 3, 2019, followed by a second presentation from Dr. Hulsey at the UC Berkeley Faculty Club on September 5, 2019. The draft report will be published that same week at http://ine.uaf.edu/wtc7 — as well as at AE911Truth.org — and will be open for public comment for a two-month period ending November 1, 2019.

Then it’s onward to our events in New York and Washington, D.C. On September 7, 2019, AE911Truth founder Richard Gage will speak at an event hosted by the Lawyers’ Committee for 9/11 Inquiry at the All Souls Church in New York City. Gage will be joined by 9/11 family member Bob McIlvaine, Franklin Square Fire Commissioner Christopher Gioia, NSA whistleblower William Binney, media critic Mark Crispin Miller, members of the Lawyers’ Committee for 9/11 Inquiry, and other invited speakers.

Four days later, on September 11, 2019, AE911Truth will hold a livestreamed news conference at the National Press Club, featuring Franklin Square Fire Commissioners Christopher Gioia and Joseph Torregrossa as well as Bob and Helen McIlvaine (parents of 9/11 victim Bobby McIlvaine), Lawyers’ Committee for 9/11 Inquiry President David Meiswinkle, and Mr. Gage.

After the news conference, we will head to Capitol Hill for meetings with several U.S. representatives and their staffs. We will also deliver to every member of Congress a packet containing a letter from the Franklin Square fire commissioners, our educational materials, and a copy of the Bobby McIlvaine World Trade Center Investigation Act.

Please join us online or in person for this series of significant events and political action activities. Help is especially needed at the U.S. Capitol delivering our materials to all 535 members of Congress in one afternoon!

We look forward to seeing you and making this 9/11 anniversary a major turning point in the pursuit of truth and justice.

Schedule of Events

A Structural Reevaluation of the Collapse of World Trade Center 7 (Fairbanks) A Presentation by Civil Engineering Professor J. Leroy Hulsey, Ph.D., P.E.

September 3, 2019 6:00 PM Alaska Time / 10:00 PM Eastern Schaible Auditorium University of Alaska Fairbanks

Livestream: https://media.uaf.edu/

https://www.ae911truth.org/images/PDFs/UAF-Event-Poster.pdf
Eerstvolgende:

quote:
A Presentation by Civil Engineering Professor J. Leroy Hulsey, Ph.D., P.E.

September 5, 2019 5:00 PM Pacific The Faculty Club at UC Berkeley *Seating priority given to UC Berkeley students and faculty as well as AE911Truth petition signers.

https://www.ae911truth.org/images/PDFs/Berkeley-UAF-poster.pdf



[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2019 14:53:09 ]
pi_188786610
Voor de geïnteresseerde, los van de studie:

9/11 Organized Archive - Rare, High Quality Pictures Sorted by Subject! (Torrent)
https://concen.org/content/911-organized-image-archive

Nog geen klachten over het bestand gelezen: https://www.reddit.com/r/(...)gh_quality_pictures/

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2019 15:05:49 ]
  woensdag 4 september 2019 @ 15:19:14 #237
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_188786811
Kijk Finite elements method FTW ^O^

dank voor de info
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_188786840
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:19 schreef DeMolay het volgende:
Finite elements method
Twijfel om een nws-topic te maken. Heb weinig zin om tegen een muur van collectieve dissonantie te vechten.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2019 15:26:09 ]
  woensdag 4 september 2019 @ 15:29:04 #239
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_188786928
Ja , bij hoog water zitten vele geo-engineers in nederland met dit programma te stoeien om dijk scenario's na te rekenen...en ja ook gebruikt bij de toren van Pisa

[ Bericht 0% gewijzigd door DeMolay op 04-09-2019 15:55:54 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_188787013
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:29 schreef DeMolay het volgende:
Ja , bij hoog water zitten vele geo-enginears in nederland met dit programma te stoeien om dijk scenario's na te rekenen...en ja ook gebruikt bij de toren van Pisa
Ja, NIST gebruikte het zelf ook. Zal ik nog even toevoegen aan die post met de andere modellen.

Ik dacht dat je met 'kijk' bedoelde dat ik een filmpje moest opzoeken met 'Finite elements method FTW' :+ dus die heb ik weer verwijderd uit de reactie

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2019 15:36:24 ]
pi_188793677
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 08:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee ik stel gewoon een simpele vraag waarmee jij aan komt zetten.
Ik vraag gewoon heel simpel welk ziekenhuis het is.

Waarom moet je dat uitzoeken? Jij geeft het aan als bewijs dat het niet klopt, maar je weet zelf niet eens om welk ziekenhuis het gaat.

Zo iets simpels ondermijnt compleet jou eigen claim.
Jij hebt over de 20 NY ziekenhuizen begonnen.
Post gewoon 'n lijstje.
Jij denkt dat er 6000+ gewonden waren. In de minuten,dagen,weken naar the 9/11 event geen doden in de 20 ziekenhuizen gevallen zijn? Fijn hoor, then you believe in miracles.

The emergency services would have been massively overworked. Go on - prove me wrong. Make a collective effort. It should be easy. Go and waste your own time instead of somebody elses.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_188793764
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 13:58 schreef LelijKnap het volgende:
Helaas is gisteren alleen het draft report beschikbaar gemaakt:

http://ine.uaf.edu/media/(...)eport_09-03-2019.pdf
[..]

Hoofd van het onderzoek: https://www.researchgate.net/profile/J_Hulsey
Helaas is 't totaal tijdverspillende BS - zelfde verhaal als die van 9/11 half truth van 10 jaar of zo terug. Sorry.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_188793821
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Helaas is 't totaal tijdverspillende BS - zelfde verhaal als die van 9/11 half truth van 10 jaar of zo terug. Sorry.
Wat is bs? Dat wtc7 niet door lokale brandjes is ingestort?
pi_188794040
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jij hebt over de 20 NY ziekenhuizen begonnen.
Post gewoon 'n lijstje.
Jij denkt dat er 6000+ gewonden waren. In de minuten,dagen,weken naar the 9/11 event geen doden in de 20 ziekenhuizen gevallen zijn? Fijn hoor, then you believe in miracles.

The emergency services would have been massively overworked. Go on - prove me wrong. Make a collective effort. It should be easy. Go and waste your own time instead of somebody elses.
Euh, jij begon met een link waarin allemaal verplegers aan 't woord waren over het feit dat er geen patiënten binnen kwamen. Die bleken toen allemaal ver buiten New York werkzaam te zijn, en nu ga je de bewijslast omdraaien? Zo werkt het niet echt. :P
  woensdag 4 september 2019 @ 23:56:23 #245
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188794909
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jij hebt over de 20 NY ziekenhuizen begonnen.
Post gewoon 'n lijstje.
Jij denkt dat er 6000+ gewonden waren. In de minuten,dagen,weken naar the 9/11 event geen doden in de 20 ziekenhuizen gevallen zijn? Fijn hoor, then you believe in miracles.

The emergency services would have been massively overworked. Go on - prove me wrong. Make a collective effort. It should be easy. Go and waste your own time instead of somebody elses.
Face it, je bent hier gewoon hard door de mand gevallen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_188794959
Het zou fijn zijn als die non-discussie over Tingo's z'n onzin nu gewoon klaar is ja. Hetgeen besproken dient te worden is de verkrachting van het NIST-fabeltje :Y

[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2019 00:00:57 ]
  donderdag 5 september 2019 @ 10:06:49 #247
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188797334
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jij hebt over de 20 NY ziekenhuizen begonnen.
Post gewoon 'n lijstje.
Jij denkt dat er 6000+ gewonden waren. In de minuten,dagen,weken naar the 9/11 event geen doden in de 20 ziekenhuizen gevallen zijn? Fijn hoor, then you believe in miracles.

The emergency services would have been massively overworked. Go on - prove me wrong. Make a collective effort. It should be easy. Go and waste your own time instead of somebody elses.
hoezo een lijstje.
https://www.yelp.nl/search?cflt=hospitals&find_loc=New+York%2C+NY
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 5 september 2019 @ 10:08:59 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188797362
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Helaas is 't totaal tijdverspillende BS - zelfde verhaal als die van 9/11 half truth van 10 jaar of zo terug. Sorry.
waar jij zelf in verleden heilig in geloofde.
Jammer van jou toenmalige 10 jaar tijdverspilling.
even aangeven welk ziekenhuis is te veel moeite maar 10 jaar verneuken met een ander verhaal is geen probleem.

de ironie.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_188804198
quote:
Newly Released FBI Docs Shed Light on Apparent Mossad Foreknowledge of 9/11 Attacks
May 17th, 2019

New information released by the FBI has brought fresh scrutiny to the possibility that the “Dancing Israelis,” at least two of whom were known Mossad operatives, had prior knowledge of the attacks on the World Trade Center.

https://www.mintpressnews(...)9-11-attacks/258581/
For years, the official story has been that these individuals, while they had engaged in "immature" behavior by celebrating and being "visibly happy" in their documenting of the attacks, had no prior knowledge of the attack. However, newly released FBI copies of the photos taken by the five Israelis strongly suggest that these individuals had prior knowledge of the attacks on the World Trade Center. The copies of the photos were obtained via a FOIA request made by a private citizen.;


https://www.scribd.com/do(...)sraelis-thru-the-FBI

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2019 18:29:23 ]
pi_188806273
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Face it, je bent hier gewoon hard door de mand gevallen.
Ik vraag gewoon over wat er met 6000+ gewonden van 9/11 gebeuren is.
Hebben ze 't allemaal overleeft? Ga maar ff zelf onderzoeken. Ben benieuwd.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')