? Geen idee waar je op doelt..quote:Op maandag 5 augustus 2019 00:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nicolai had zijn nek bijna gebroken toch? Of was dat een ander?
Ja Marlboro en camel zijn ook wel een stukje duurder dan de Russische merken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 00:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
BijzonderZal ook wel met importkosten te maken hebben.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 00:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
? Geen idee waar je op doelt..
Wat is dat voor raar ding?quote:Op maandag 5 augustus 2019 00:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja Marlboro en camel zijn ook wel een stukje duurder dan de Russische merken.
Ken je onderstaand apparaat? Word hier best wel veel gebruikt. Zag het in Polen ook veel maar heb het in Nederland eigenlijk nog niet gezien.
[ afbeelding ]
Trilt wel lekker zo te zien niet voor de poes zekerquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ken je onderstaand apparaat? Word hier best wel veel gebruikt. Zag het in Polen ook veel maar heb het in Nederland eigenlijk nog niet gezien.
[ afbeelding ]
waarom beweegt die zo? kan het als mastrubator gebruiken ofzo?quote:Op maandag 5 augustus 2019 00:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die pennen waren eerst ook gezond toch lolquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:35 schreef eNGine10 het volgende:
Lol nee trilt niet, gewoon een kut gifje
Steek je dan een soort sigaret in die de tabak verhit maar niet verbrand ofzoiets... Kei gezond!! Als ik het moet geloven
[ afbeelding ]
Allemaal wanhopige marketing van de tabaksindustriequote:Op maandag 5 augustus 2019 00:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die pennen waren eerst ook gezond toch lol
Jep, herkenbaar. Al 100 keer gezegd dat ik ga stoppen. Misschien ooit een extreem programma doen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 00:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Allemaal wanhopige marketing van de tabaksindustrie
Best treurig dat ik nog rook eigenlijk
Ik verbrand nu vast een beetjequote:Op maandag 5 augustus 2019 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
Moge de hele tabaksindustrie branden in de hel
Wat voor iets bedoel je dan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 00:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jep, herkenbaar. Al 100 keer gezegd dat ik ga stoppen. Misschien ooit een extreem programma doen.
Een week opsluiten ergens zonder tabak ofzoquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat voor iets bedoel je dan?
Heb het eigenlijk ook nog nooit echt serieus geprobeerd. M'n moeder stelde een keer voor om iets met hypnose te proberen, zou wel ideaal zijn als dat werkt
Geloof niet dat een week genoeg is. Half jaartje opsluiten een optie?quote:Op maandag 5 augustus 2019 00:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Een week opsluiten ergens zonder tabak ofzoBeetje next level gaan zegmaar.
En ja hypnose zou wel tof zijn, ben je er gelijk vanaf
Heel dat opsluiten is niet echt een optie, als heb je afkickklinieken voor rokenquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geloof niet dat een week genoeg is. Half jaartje opsluiten een optie?
Of teksten misschienquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:46 schreef SoS87 het volgende:
Waarschuwende plaatjes op de verpakking zou wel kunnen werken denk ik
Misschien de tabaksindustrie verbieden om reclame te maken?quote:Op maandag 5 augustus 2019 00:46 schreef SoS87 het volgende:
Waarschuwende plaatjes op de verpakking zou wel kunnen werken denk ik
Ik vind het toch wel fijn om te weten welk merk mijn dokter rooktquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Misschien de tabaksindustrie verbieden om reclame te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |