Jawel, maar wel later klaar. Ik had nu feitelijk op de universiteit kunnen zitten, maar we houden het hoofd omhoogquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:33 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Tijd genoeg om die foutjes goed te maken toch
Ik weet het echt nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat ook alweer. volgens mij dat die uit zijn boek ging voorlezen toch
Komt goedquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jawel, maar wel later klaar. Ik had nu feitelijk op de universiteit kunnen zitten, maar we houden het hoofd omhoog
Huh?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zo zo, pittig meisje dus?Of dominant
![]()
Wel goede instelling hoor, omscholen is opzich ook niks mis mee, als jij je fijn voelt binnen je huidige baan. Misschien kan je een beetje vertaalwerk her en der doen voor een zakcentje als je goed met talen bent, als is dat ook niet meer wat het ooit was.
Ik heb al zoiets gekregenquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je een keer echt een kwak foto of video krijgt
Ben je dat niet danquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Huh?
Hoezo opeens pittig en dominant
Management, dan moet je toch wel een beetje sterk in je schoenen staan.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Huh?
Hoezo opeens pittig en dominant
Haha ja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Management, dan moet je toch wel een beetje sterk in je schoenen staan.
Mensen bevelen geven enzo
Wel dapper van hemquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:42 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haha ja.
Vorige week de verantwoordelijkheid gekregen over een eigenwijze vakantiewerker. Dus als ik iets gedaan wil hebben MOET ik wel sterk zijn, want vragen komt niet aan.
Zei hij: Je moet mij niet bevelen, fancy.
Hahaha! Hij beveelt mij om hem niet te bevelen!
Ja dat lol, daar moet je tegen kunnen. Bij mijn oude baan had je ook alleen maar vrouwelijke managers, maar dat was wel slecht gesteldquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:42 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haha ja.
Vorige week de verantwoordelijkheid gekregen over een eigenwijze vakantiewerker. Dus als ik iets gedaan wil hebben MOET ik wel sterk zijn, want vragen komt niet aan.
Zei hij: Je moet mij niet bevelen, fancy.
Hahaha! Hij beveelt mij om hem niet te bevelen!
Meteen onder de duim houden hoor.......quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja en we moesten er toen wel om lachen.
\Maja laten we eerlijk zijn...management vliegt er toch als eerste uit bij een reorganisatie..quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat lol, daar moet je tegen kunnen. Bij mijn oude baan had je ook alleen maar vrouwelijke managers, maar dat was wel slecht gesteldWas vaak van 'wat zou jij doen' ipv doe dit
![]()
Maar goed zo doorgaan, keihard aanpakken die eigenwijze snotapen
Nou, ik heb niet gezegd "doe dit".quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat lol, daar moet je tegen kunnen. Bij mijn oude baan had je ook alleen maar vrouwelijke managers, maar dat was wel slecht gesteldWas vaak van 'wat zou jij doen' ipv doe dit
![]()
Maar goed zo doorgaan, keihard aanpakken die eigenwijze snotapen
Klinkt wel geilquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:46 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet gezegd "doe dit".
Ik zei "ga eens"![]()
Als ik zei "wil je" zei hij "eigenlijk niet". Haha!
Ik ik moet wel optreden hè
Ja, laten zien wie baas isquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meteen onder de duim houden hoor.......
Vaak wel idd, maar niet altijd. Als de manager goed zijn werk doet wordt dat vaak wel gezien.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
\Maja laten we eerlijk zijn...management vliegt er toch als eerste uit bij een reorganisatie..
quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:46 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet gezegd "doe dit".
Ik zei "ga eens"![]()
Als ik zei "wil je" zei hij "eigenlijk niet". Haha!
Dus ik moet wel optreden hè
Ja, als je wil managen moet je wel je mannetje kunnen staan hè. Anders loopt het niet op rolletjesquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vaak wel idd, maar niet altijd. Als de manager goed zijn werk doet wordt dat vaak wel gezien.
[..]Zo hoort het ook wel.
Grote mond wel voor een 23-jarige hoor
Hier gaat dat toch wel iets anders...quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:49 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, als je wil managen moet je wel je mannetje kunnen staan hè. Anders loopt het niet op rolletjes
Nee klopt, je hebt ook van die eppo's erbij die dan tegen het management gaan schoppen om te testen, moet je wel tegen kunnen idd. Lekker bezigquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:49 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, als je wil managen moet je wel je mannetje kunnen staan hè. Anders loopt het niet op rolletjes
Vertelquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hier gaat dat toch wel iets anders...
Speelt er vaak wel meer denk ik ...quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee klopt, je hebt ook van die eppo's erbij die dan tegen het management gaan schoppen om te testen, moet je wel tegen kunnen idd. Lekker bezig
Ben niet altijd zo bevelend hoor. Meestal vraag ik "wil je" of "zou je". Maar bij deze is iets resoluter aanpak nodigquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee klopt, je hebt ook van die eppo's erbij die dan tegen het management gaan schoppen om te testen, moet je wel tegen kunnen idd. Lekker bezig
Ja is denk ook wel beter, vaak waarderen mensen die toon niet. Maar soms moet het idd ook wel.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:53 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ben niet altijd zo bevelend hoor. Meestal vraag ik "wil je" of "zou je". Maar bij deze is iets resoluter aanpak nodig
Nee? Waarom is dat?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja is denk ook wel beter, vaak waarderen mensen die toon niet. Maar soms moet het idd ook wel.
Interessant wel, zou het niet zo 1 2 3 zeggen van je eig, al ken ik je nog geen uur
Als je hier met zo een instelling komt ik ga het hier wel even veranderen, en mensen zeggen hoe het moet...quote:
Misschien stiekem toch wel een beetje genderdiscriminatiequote:
Nou ja, ik begon ook niet met met doe dit of doe dat.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je hier met zo een instelling komt ik ga het hier wel even veranderen, en mensen zeggen hoe het moet...
Of op zo een manier aanspreken als een 23 jarige tegen iemand die 30/40 dienstjaren heeft....
Je moet dit of dat...
Dan word je wel compleet uitgelachen of een stomp op je neus![]()
Oh op die manier. Ik heb talen gestudeerdquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien stiekem toch wel een beetje genderdiscriminatie![]()
Bij een dame verwacht ik eerder psychologie of iets in die richting.
Dan moet je wel zorgen als bedrijf, dat je de dingen geeft etc en ict ook kloptquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:02 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nou ja, ik begon ook niet met met doe dit of doe dat.
Ik begon met "Wil je?" Hij zei: Eigenlijk niet. En deed het ook niet.
Dus toen zei ik: "Ga eens even kijken of?"
Maar weet je ook wat een probleem is?
Mensen die 40 of meer dienstjaren hebben en die denken dat ze alles al weten. En dus geen management van een jongere persoon aanvaarden. Die denken dat ze het tegenwoordig wel zonder computer kunnen want in hún dagen... Die niet mee met de tijd willen omdat zij al 40 jaar met de pen en papier doen.
Ah, ik zat niet helemaal mis dusquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:02 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ik heb talen gestudeerd![]()
Ben gewoon hier per ongeluk in gerold en vind het leuk
z\eis al bezet...quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ah, ik zat niet helemaal mis dus![]()
Bedoelde het verder helemaal niet beledigend ofzo he, voordat je denkt dat ik er zo eentje ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |