Ja dat is wel beter, vind dat nooit echt mooi persoonlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gelukkig sws niet echt een sprietje van mijzelf dat scheelt ....
Het is dat je een man bent...quote:
Waarheid als een koequote:Op zondag 4 augustus 2019 17:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
WHOOOOHOOO wacht pooh, bedankt voor dit compliment![]()
![]()
![]()
23 en u?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoe oud bent u als ik vragen mag
Trek je tong weer naar binnen JIJquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
21, dus alleen ik mag u zeggen
HOU JE BEK EN BEF MEquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wil niet. Jij hebt mijn hart gebroken
OP NAAR FEEDBACKquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja gerappoteerd, ik vind dit geen nette opmerking voor een moderator
Lolquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jammer dat daar geen gifje van is
Ik eet wat, drink wat. Af en toe slaap ik.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En wat doet u zoal in het leven?
Ja beetje hetzelfde, alleen nog werken en sporten en studeren en dan staan we weer gelijkquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:25 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik eet wat, drink wat. Af en toe slaap ik.
En jij?
Wat studeer jequote:Op zondag 4 augustus 2019 17:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beetje hetzelfde, alleen nog werken en sporten en studeren en dan staan we weer gelijk
Werk en schoolquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie
Jij nog op school?
Waar? Amsterdamse Uni?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie
Jij nog op school?
Hahah nee op een miezerig MBO schooltje, al ga ik wel naar het HBO volgend jaar.quote:
Nektasje, upskeer ?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hahah nee op een miezerig MBO schooltje, al ga ik wel naar het HBO volgend jaar.
Paar fouten gemaakt in het verleden
Zou wel uniek zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar dat Utrecht wordt kampioen he haha die hebben zo goed ingekocht dit jaar abnormaal
Management. Heel totaal anders dan mijn studie toen. Haha.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik wou het net ninja-editen naar u, maar helaas![]()
Welke opleiding?
Tijd genoeg om die foutjes goed te maken tochquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hahah nee op een miezerig MBO schooltje, al ga ik wel naar het HBO volgend jaar.
Paar fouten gemaakt in het verleden
Welke aflevering was dat ook alweer. volgens mij dat die uit zijn boek ging voorlezen tochquote:
Zo zo, pittig meisje dus?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:32 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Management. Heel totaal anders dan mijn studie toen. Haha.
Waar ik werk kan ik niets met talen, maar ik wil er wel blijven. Dus wil ik hogerop komen moet ik me wel omscholen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |