Ik heb voorlopig nog groei, als ik het niet doe heb ik minder groei.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maak je niet teveel reps dan ? vaak doen we ook maar setjes van 5 of zelfs 3 maar...
Gewoon een xxl bbc droog je reet in jassenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Piemol in de hand duim in de reet en gaan !!
Hoe merk je die groei dan ? Dat is toch maanden werk ?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig nog groei, als ik het niet doe heb ik minder groei.
Ik eet er nu 4100 per dag
Als jij ver boven je normale kcal zit voel je het wel soortvan, en je wordt sterker.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe merk je die groei dan ? Dat is toch maanden werk ?
Krijg je dan geen dikke pens gewoon ??quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als jij ver boven je normale kcal zit voel je het wel soortvan, en je wordt sterker.
Dus zolang ik sterker word en zwaarder dan is het goed, maar is idd maanden. Is niet dat ik na een dag trainen ineens 4cm breder ben
Meh, daarom train je ook extra. Dat is het hele idee achter dat schemaquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Krijg je dan geen dikke pens gewoon ??
Ja oke...quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Meh, daarom train je ook extra. Dat is het hele idee achter dat schema
Je vetpercentage gaat wel omhoog, dat is wel zo. Maar je wordt wel breder, wat compenseert.quote:
Ik ben nog geen half jaar bezig...ff kijken hoe dit gaat zo, dan maar eens advies inwinnen ..quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je vetpercentage gaat wel omhoog, dat is wel zo. Maar je wordt wel breder, wat compenseert.
Maar het is vooral met kwark enz, niet de bedoeling dat je kapsalons oid naar binnen werkt
Klopt...alleen die massa wil ik eerst eigenlijk kwijt.....en misschien wordt die al wel omgezet...quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:36 schreef ToT het volgende:
Ja je hebt wel massa nodig om in spierweefsel om te kunnen zetten.
Ja was een paar jaar geleden ook op de Frontpage hier. Ging over een extreme body-builder die politie-agent wilde worden. Zijn vetpercentage was bizar laag, was één en al spieren, had allerlei wedstrijden gewonnen met van die muscle-boys enzo, maar hij werd bij de politie afgewezen omdat zijn BMI te hoog was. Hij moest eerst maar gewicht verliezen voor hij agent kon worden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:38 schreef Geerd het volgende:
Daarom niet teveel letten op gewicht maar op vetpercentage, bmi is ook zoiets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijkquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was een paar jaar geleden ook op de Frontpage hier. Ging over een extreme body-builder die politie-agent wilde worden. Zijn vetpercentage was bizar laag, was één en al spieren, had allerlei wedstrijden gewonnen met van die muscle-boys enzo, maar hij werd bij de politie afgewezen omdat zijn BMI te hoog was. Hij moest eerst maar gewicht verliezen voor hij agent kon worden.
Zijn antwoord toen: "Moet ik soms een been laten amputeren of zo om gewicht te verliezen? Zo makkelijk kom ik niet van mijn spieren af!"quote:
En is die alsnog aangenomen ?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn antwoord toen: "Moet ik soms een been laten amputeren of zo om gewicht te verliezen? Zo makkelijk kom ik niet van mijn spieren af!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |