Ja anders een PT overwegen als je echt serieus wil sportenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben nog geen half jaar bezig...ff kijken hoe dit gaat zo, dan maar eens advies inwinnen ..
PT gaat me stap te ver. dan mag je 1 jaar geen drank dit dat ALLES VERBOTEN!!!!!quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja anders een PT overwegen als je echt serieus wil sporten
Ja true, maar het werkt wel echtquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
PT gaat me stap te ver. dan mag je 1 jaar geen drank dit dat ALLES VERBOTEN!!!!!
EN dat moet je ook rest van je leven zo houden..dat wil ik niet en gaat mij ook niet lukken...
Dat geloof ik meteen !!! Nu pas 4 maand bezig maar wat een verschil in spierkracht alleen al..quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja true, maar het werkt wel echt
Wen er maar niet aanquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen !!! Nu pas 4 maand bezig maar wat een verschil in spierkracht alleen al..
Ja geloof ik, vechten voor elke kilo om zwaarder te drukken..quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wen er maar niet aannu heb je nog noobgains, dan gaat het heel snel, maar als je eenmaal op niveau zit gaat het traaaag
Jep, en je komt ook nog op een doodpunt. Dat overwinnen vergt enorme disciplinequote:Op zondag 4 augustus 2019 16:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja geloof ik, vechten voor elke kilo om zwaarder te drukken..
Doe eens pics ?quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jep, en je komt ook nog op een doodpunt. Dat overwinnen vergt enorme discipline
Wat dan ?quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh, die deel ik beter niet.
Vraag maar aan Haags, die weet het wel
Mwah.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Veel haters hier lol
[..]
Jij weet hoe ik eruit zie toch lol
In klb zeker ?quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Veel haters hier lol
[..]
Jij weet hoe ik eruit zie toch lol
Ik ken jou niet ...doe dan via pm ofzoquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee, in ONZNiet iedereen vindt mij even vriendelijk helaas
Sorry, ben daar beetje discreet mee. Wie weet ooit in de toekomst, maar probeer het beetje gescheiden te houden, sorryquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ken jou niet ...doe dan via pm ofzo
gaaaaayquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sorry, ben daar beetje discreet mee. Wie weet ooit in de toekomst, maar probeer het beetje gescheiden te houden, sorry
Ik zeg vaak waar het op staat he, ben gewoon eerlijk.quote:
LOL zat je in, userfotostopic te trollenquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik zeg vaak waar het op staat he, ben gewoon eerlijk.
Dus als iemand onrechtvaardig is dan zeg ik het, of lelijk ofzo, dan zeg ik het![]()
Daar maak je geen vrienden mee op een autistenforum
Haha nee, zo gemeen ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
LOL zat je in, userfotostopic te trollen![]()
![]()
O ohw nu is mevr tot aan de beurt...neem je haar weleens op de schouder mee naar de bank ofzo of bed terwijl je haar broek uittrekt en keihard op der kont slaat en dan je tong in der anus drukt ?quote:
ZO lelijk is Haags toch vast niet?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haha nee, zo gemeen ben ik nou ook weer niet![]()
Nee er is iemand die nogal geliefd is hier maar er uitziet als een zak stront en dat zei ik, hele ruzie ontstaan enz enz
quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haha nee, zo gemeen ben ik nou ook weer niet![]()
Nee er is iemand die nogal geliefd is hier maar er uitziet als een zak stront en dat zei ik, hele ruzie ontstaan enz enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |