abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188280611
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 13:57 schreef Geerd het volgende:
Maar kan het echt wel merken..broeken zakken gewoon af, werk kleren passen eigenlijk niet meer...kop stuk minder dik..en je piemol lijkt groter :+
Ik heb het andersom, ik scheur uit shirts _O-
Had dat met m'n oude werkshirt, die kon ik bijna niet meer aan :') Alleen voor een nieuwe moest je 7,50 betalen :') :')
pi_188280623
GA EENS WERKEN
Zonder wrijving geen glans
pi_188280630
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 13:59 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik ben 1.96 en was 115kg.. :+
Aaah, ja dat is even wat anders dan ja :P Ik 1,82 en 75, maar damn, met die lengte kan je wel echt een beest worden. Heb een vriend van 2,01, dat is echt een monster gewoon. Maar die eet ook als een motherfucker :+
pi_188280635
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 13:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ik heb het andersom, ik scheur uit shirts _O-
Had dat met m'n oude werkshirt, die kon ik bijna niet meer aan :') Alleen voor een nieuwe moest je 7,50 betalen :') :')
Naja hier hebben ze niet echt lengtematen zegmaar...dus bestel je broeken en shirts..allemaal net te kort enzo..dus bestelde altijd 2 maten groter maja nu worden ze wel heel groot :7
Ik zwaai naar dieren.
pi_188280661
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 14:01 schreef Geerd het volgende:

[..]

Naja hier hebben ze niet echt lengtematen zegmaar...dus bestel je broeken en shirts..allemaal net te kort enzo..dus bestelde altijd 2 maten groter maja nu worden ze wel heel groot :7
Ja dat is een beetje naar. Ze gaan altijd uit van een normaal postuur, maar mijn schouders zijn best groot waardoor ik qua lengte goed in een S/M(hihi) pas, maar schouders drukken hem dan gewoon zo strak. Mja, hoort erbij. Ook wel leuk ergens.
pi_188280680
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 14:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Aaah, ja dat is even wat anders dan ja :P Ik 1,82 en 75, maar damn, met die lengte kan je wel echt een beest worden. Heb een vriend van 2,01, dat is echt een monster gewoon. Maar die eet ook als een motherfucker :+
Mijn bouw is sws al niet maat splinter zegmaar.. dus er zit wel potentie in.echt dat 6 maaltijden per dag en preppen allemaal nee dat gaat mij te ver.. gewoon groente en fruit en af en toe bbq en zuipen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_188280692
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 14:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja dat is een beetje naar. Ze gaan altijd uit van een normaal postuur, maar mijn schouders zijn best groot waardoor ik qua lengte goed in een S/M(hihi) pas, maar schouders drukken hem dan gewoon zo strak. Mja, hoort erbij. Ook wel leuk ergens.
Lekker man ..kun je lekker laten branden altijd die schouders net als de triceps...beuken met die zooi _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_188280702
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 14:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

Mijn bouw is sws al niet maat splinter zegmaar.. dus er zit wel potentie in.echt dat 6 maaltijden per dag en preppen allemaal nee dat gaat mij te ver.. gewoon groente en fruit en af en toe bbq en zuipen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ja je moet het ook niet te serieus nemen als je dat niet wil joh :P Je levert zoveel in. Ik heb ook geen tijd om te chillen ofzo, het is werken, school, trainen, vrije tijd zit er niet meer bij. Maar uiteindelijk is het het wel waard (hoop ik)

quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 14:06 schreef Geerd het volgende:

[..]

Lekker man ..kun je lekker laten branden altijd die schouders net als de triceps...beuken met die zooi _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Triceps zijn wel machtig ja :D Al overtrain ik ze soms wel

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2019 14:08:01 ]
pi_188280724
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 14:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja je moet het ook niet te serieus nemen als je dat niet wil joh :P Je levert zoveel in. Ik heb ook geen tijd om te chillen ofzo, het is werken, school, trainen, vrije tijd zit er niet meer bij. Maar uiteindelijk is het het wel waard (hoop ik)
[..]

Triceps zijn wel machtig ja :D Al overtrain ik ze soms wel
Hoeveel zit je in de sportschool dan ? Heb je echt een planning 1 dag schouders 2e dag borst 3e dag bene et c?
Ik zwaai naar dieren.
pi_188280760
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 14:08 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hoeveel zit je in de sportschool dan ? Heb je echt een planning 1 dag schouders 2e dag borst 3e dag bene et c?
2/3 uur per dag wel. En ja, wel elke dag eigenlijk. Soms 1 rustdag, maar ik wissel het wel af. Meestal doe ik biceps/triceps 3 keer per week en verder buik/benen en borst. En sowieso ook een hoop op de boksbal, al is dat meer om frustratie eruit te gooien. Is ook een soort graadmeter, kan nu al veel harder slaan dan paar maanden geleden. Maar ik neem het allemaal heel serieus, alleen nu even ziektebed omdat ik ogen gelaserd heb en geen inspanning mag. Maar zit er gelijk mee in m'n maag, word er echt chagerijnig van :D
pi_188280845
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 14:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

2/3 uur per dag wel. En ja, wel elke dag eigenlijk. Soms 1 rustdag, maar ik wissel het wel af. Meestal doe ik biceps/triceps 3 keer per week en verder buik/benen en borst. En sowieso ook een hoop op de boksbal, al is dat meer om frustratie eruit te gooien. Is ook een soort graadmeter, kan nu al veel harder slaan dan paar maanden geleden. Maar ik neem het allemaal heel serieus, alleen nu even ziektebed omdat ik ogen gelaserd heb en geen inspanning mag. Maar zit er gelijk mee in m'n maag, word er echt chagerijnig van :D
2 3 uur per dag?? Whoo..doe eens je trainingsschema dan..ga vaak met een collega als we dan ff aan het bankdrukken zijn ff opwarmen met 50kg 5x dan 70kg 5 x keer en dan 100 of je max daarna de biceps nog ff 3 x 10 setjes 14kg.. dan de triceps/borst/biceps met dat touw apparaat.. benen nog even zijn we 1.5 uur bezig maar dan ben ik echt wel naar de klote :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_188280920
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 14:16 schreef Geerd het volgende:

[..]

2 3 uur per dag?? Whoo..doe eens je trainingsschema dan..ga vaak met een collega als we dan ff aan het bankdrukken zijn ff opwarmen met 50kg 5x dan 70kg 5 x keer en dan 100 of je max daarna de biceps nog ff 3 x 10 setjes 14kg.. dan de triceps/borst/biceps met dat touw apparaat.. benen nog even zijn we 1.5 uur bezig maar dan ben ik echt wel naar de klote :') :')
Was laatste week bezig met dit schema:
https://www.bodybuilding.com/content/6-weeks-to-sick-arms.html
Zou je in 45 min kunnen doen, maar ik doe hoop extra. Herhaal oefeningen ook veel. Dus bijvoorbeeld eerst lat, dan curls, preacher curl en dan weer lat, ga gewoon echt door tot ik m'n armen niet meer omhoog krijg zegmaar :+ Al zitten er soms dagen bij dat ik even snel een uurtje train en weg ga :@ Maar wil die motivatie ook voor buik hebben, die valt tegen.
Dat schema raad ik trouwens aan. Alleen met 115 kilo moet je wel 6325 kcal per dag eten, dat kan lastig zijn. Vooral als het allemaal gezond is.
pi_188280933
Bagger :W
pi_188280950
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 14:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Zou je in 45 min kunnen doen, maar ik doe hoop extra. Herhaal oefeningen ook veel. Dus bijvoorbeeld eerst lat, dan curls, preacher curl en dan weer lat, ga gewoon echt door tot ik m'n armen niet meer omhoog krijg zegmaar :+ Al zitten er soms dagen bij dat ik even snel een uurtje train en weg ga :@ Maar wil die motivatie ook voor buik hebben, die valt tegen.
Dat schema raad ik trouwens aan. Alleen met 115 kilo moet je wel 6325 kcal per dag eten, dat kan lastig zijn. Vooral als het allemaal gezond is.
Maak je niet teveel reps dan ? vaak doen we ook maar setjes van 5 of zelfs 3 maar...
Ik zwaai naar dieren.
pi_188280988
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 14:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

6300 kcal doe ff normaal man dat krijgt een normaal persoon nooit naar binnen...
Ik zwaai naar dieren.
pi_188281009
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 14:26 schreef Geerd het volgende:

[..]

6300 kcal doe ff normaal man dat krijgt een normaal persoon nooit naar binnen...
Is ongeveer een half paard toch?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_188281017
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2019 14:27 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Is ongeveer een half paard toch?
Ja zoiets _O- _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_188281021
Zak hooi als ontbijt _O_
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_188281033
Is de formule 1 al gestart?
pi_188281034
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2019 14:28 schreef eNGine10 het volgende:
Zak hooi als ontbijt _O_
100 gekookte eieren perdag :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_188281066
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 14:29 schreef Geerd het volgende:

[..]

100 gekookte eieren perdag :') :')
2 is genoeg
pi_188281107
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 14:30 schreef aloa het volgende:

[..]

2 is genoeg
Eet er toch wel stuk of 4, bak kwark met pitloze druiven, 350gram kip 400 gram groente halve mok rijst...en nog 2 stukken fruit en veeeel water en koffie...
Ik zwaai naar dieren.
pi_188281199
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 14:33 schreef Geerd het volgende:

[..]

Eet er toch wel stuk of 4, bak kwark met pitloze druiven, 350gram kip 400 gram groente halve mok rijst...en nog 2 stukken fruit en veeeel water en koffie...
Klinkt goed :P
pi_188281269
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 14:39 schreef aloa het volgende:

[..]

Klinkt goed :P
Jij traint ook ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_188281361
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 14:45 schreef Geerd het volgende:

[..]