abonnement Unibet Coolblue
pi_188703913
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 10:12 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

In het begin vond ik haar nog wel leuk maar ze begint nu echt irritant te worden. Die Thomas is echt nog een kind. Hij is blijkbaar een influencer. Wie kijken er in godsnaam naar zijn vlogs? Daarnaast "Lord Buffel" :') Dat dat soort mensen geld kunnen verdienen met die onzin. Man man man wat is het toch slecht gesteld met onze samenleving.
Niet gaan voor goud :')
Geen scoopie v2 nemen voor iedere post :')
pi_188704619
Deze aflevering:

- ik begin me zwaar te irriteren aan die Liessinde, die denkt dat ze als een soort koningin/ almachtige is neergedaald tussen het gepeupel. Is super arrogant en denkt dat ze super lekker is terwijl dat reuze mee valt. Ik zou dr straal voorbij lopen als ik dr zag.
- dit seizoen vind ik het leukste seizoen ooit, ontzettend goed gecast en ook het stoken van kaj en Yolanthe tijdens de kampvuren is ontzettend goed uitgedacht en de beelden die ze laten zien werken heerlijk triggerend. Afgelopen aflevering was ook super mooi gemonteerd en de muziek zeer goed bij de beelden. Ook de drone beelden zijn erg goed gedaan dit seizoen, en het loopt sowieso veel vlotter voor mijn gevoel, maar dat zal komen omdat ze gewoon veel meer materiaal krijgen van deze kandidaten dan in afgelopen jaren.
- Shirley en Damian zijn het tokkie stel dit jaar, maar by far de leuksten en gemaakt voor een show als deze.

Complimenten voor RTL/Videoland dit seizoen, alles helemaal top dit seizoen en de beste value voor money die ik dit jaar met 8.99 per maand heb gedaan :)
pi_188704861
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 11:34 schreef Eagles89 het volgende:
. Is super arrogant en denkt dat ze super lekker is terwijl dat reuze mee valt.
Ze heeft anders een prachtig figuur hoor. :9~ :9
pi_188705495
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 11:34 schreef Eagles89 het volgende:
- dit seizoen vind ik het leukste seizoen ooit, ontzettend goed gecast en ook het stoken van kaj en Yolanthe tijdens de kampvuren is ontzettend goed uitgedacht en de beelden die ze laten zien werken heerlijk triggerend.
Mee eens. Heb normaal altijd dat het programma een beetje saai wordt richting het einde, omdat het dan meestal wel duidelijk is dat er bij sommige stellen niets meer gaat gebeuren. Elk jaar zitten er wel één of twee stellen bij die heel erg op safe spelen.

Nu gaat iedereen de temptation gewoon aan en blijft het voor mijn gevoel tot het einde spannend. Denk dat het ook wel helpt dat het "vips" zijn die beter weten hoe ze zich moeten gedragen voor de camera.
pi_188705594
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 10:59 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Nee Thomas is vooral bezig de onschuld zelf te spelen, in dat Yasmin volgens hem als eerst de fout in ging. Uhuh
Thomas is redelijk onbetrouwbaar :+
SOONY
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 30 augustus 2019 @ 12:34:53 #281
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_188705989
Latisya is leuk
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_188706084
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Latisya is leuk
Djamiah>allen
pi_188707216
Dit seizoen is zeker leuk :Y er gebeurt genoeg, al twijfel ik toch wel aan de echtheid van bepaalde relaties (vooral Thomas en Yasmin). Maar de TI Vips editie mogen ze wel erin houden. Dit jaar en vorig jaar was de Vips editie iig beter dan de "gewone" editie (als Tim er vorig jaar bij de "gewone" editie niet had ingezeten dan was dat seizoen namelijk een stuk saaier geworden).

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 11:34 schreef Eagles89 het volgende:
- Is super arrogant en denkt dat ze super lekker is terwijl dat reuze mee valt. Ik zou dr straal voorbij lopen als ik dr zag.
Ik vind het eerder naïviteit dan arrogantie. Lichaam (met name haar kont) niks mis mee verder imo.

quote:
17s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:

Djamiah>allen
Echt, hoe die zich profileert dit hele seizoen. :') _O- Constant haar gedans, ondersteboven hangen, lapdances geven... Maar oké, ze is sowieso danseres van beroep. Het is snollengedrag, maar van de andere kant: voor het kijkamusement liever zo'n verleidster die alles uit de kast haalt ipv al die verleidsters dit jaar in de "gewone" editie die al vroeg gingen slapen zodat Sidney in zijn eentje altijd stond te zingen en te dansen. :+ Ze zorgt iig wel voor genoeg "vermaak", al vind ik haar niet de knapste verleidster. Maar oké, smaak is persoonlijk uiteraard.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_188707866
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Djamiah>allen
:') minste van allemaal wmb. Zo goedkoop en er komt niets leuks uit.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_188707918
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 14:37 schreef Fascination het volgende:

[..]

:') minste van allemaal wmb. Zo goedkoop en er komt niets leuks uit.
Dansmoves. Bam!
pi_188708126
Djamiah is ordinair maar voor de rest best een leuke meid. Volgens mij vindt ze Damian ook wel oprecht leuk. Ze is in ieder geval leuker dan die Shirley :+
SOONY
pi_188708136
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 14:55 schreef DKUp het volgende:
Djamiah is ordinair maar voor de rest best een leuke meid. Volgens mij vindt ze Damian ook wel oprecht leuk. Ze is in ieder geval leuker dan die Shirley :+
Die twee lijken wel verdacht goed bij elkaar te passen..
pi_188713702
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 11:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ze heeft anders een prachtig figuur hoor. :9~ :9
Ja heeft ze wel, maar als er dan geen persoonlijkheid bij zit / leuk karakter dan ben je daar heel snel klaar mee... hoe zij sommige dingen op TV durft te zeggen...dat kan je echt niet maken, en in elk geval bij mij werkt dat echt zwaar irriterend. Wel goed gecast weer overigens, want zij die zichzelf moeder Theresa en Kate Upton in 1 lichaam vindt en die dan uitgerekend een relatie heeft met een sneaky wanna be PIMP als die Orpheo...dat is echt bizar en geeft spektakel gegarandeerd.
pi_188713708
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 14:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Die twee lijken wel verdacht goed bij elkaar te passen..
Ja, ik vind ze wel leuk samen juist.
SOONY
pi_188714039
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:50 schreef Eagles89 het volgende:

[..]

Ja heeft ze wel, maar als er dan geen persoonlijkheid bij zit / leuk karakter dan ben je daar heel snel klaar mee... hoe zij sommige dingen op TV durft te zeggen...dat kan je echt niet maken, en in elk geval bij mij werkt dat echt zwaar irriterend. Wel goed gecast weer overigens, want zij die zichzelf moeder Theresa en Kate Upton in 1 lichaam vindt en die dan uitgerekend een relatie heeft met een sneaky wanna be PIMP als die Orpheo...dat is echt bizar en geeft spektakel gegarandeerd.
Wat zei ze dan wat ze niet kon maken?

Ik vind haar wel de mooiste meid van de koppels. Samen met Yasmin. Naturel ook!
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:16:31 #291
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_188714117
Die Orpheo, kan die eigenlijk wel tot drie tellen :?

Die heeft echt zo'n "the light is on, but there is no one home" uitdrukking...
Don't let my username fool you...
pi_188714161
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 22:16 schreef Metalfreak het volgende:
Die Orpheo, kan die eigenlijk wel tot drie tellen :?

Die heeft echt zo'n "the light is on, but there is no one home" uitdrukking...
Ja dat vind ik ook wel. Maar volgens mij probeert hij gewoon extra zwoel te kijken.
pi_188714267
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 22:20 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Maar volgens mij probeert hij gewoon extra zwoel te kijken.
Is dit ook jouw manier van dat doen?
  Miss 200.000.000! zaterdag 31 augustus 2019 @ 08:54:57 #294
367000 roos94
pi_188717785
Berichtje van Yasmin.



"Danielle heeft geen zure kut" :D _O_
pi_188717950
Wat was dat trouwens met Shirley die zei dat Damian bepaalt waar zij werkt? :?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator zaterdag 31 augustus 2019 @ 10:06:02 #296
382129 crew  Donna
pi_188718284
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 09:26 schreef Fascination het volgende:
Wat was dat trouwens met Shirley die zei dat Damian bepaalt waar zij werkt? :?
Als ze een leuke baan heeft en Damian ziet iets anders leuks dan moet ze daar gaan werken, ongeacht of ze dat wil of niet. En ze doen ook nooit iets leuks wat zij kiest, hij beslist alles. Zo wil ze al jaren naar de Apenheul, maar hij niet, dus dan gebeurt het niet.

Zoiets was het ongeveer.
pi_188718297
Ze heeft niet veel leuke dingen over Damian te vertellen..
pi_188718426
Ik vind Djamiah best een geinige meid. Ze komt in ieder geval natuurlijk over, dat ze in het normale leven ook zo is.

Ik vind trouwens dat Damian weinig verkeerde dingen doet, ik geloof niet dat hij zich in het dagelijkse leven anders gedraagt, dus dat Shirley nu nieuwe dingen ziet.
pi_188718539
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 22:11 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Wat zei ze dan wat ze niet kon maken?

Ik vind haar wel de mooiste meid van de koppels. Samen met Yasmin. Naturel ook!
“Ik voel geen bedreiging van anderen, want ik ben veel knapper en ik zorg tenminste voor mijn man, er is niemand beter voor Orpheo dan ik”

“Ik voel me nog niet helemaal thuis in de villa want ik heb het gevoel dat ik op een heel ander niveau sta”

“Ik ben beter in dit en beter in dat”

En dan vooral dat enorm irritante belegerige toontje waarmee ze alles zegt, om te kotsen zulke wijven. Die moet je echt mijden als de malle hoor, die gaan je later zoveel drama geven...
pi_188718591
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:35 schreef Eagles89 het volgende:

[..]

“Ik voel geen bedreiging van anderen, want ik ben veel knapper en ik zorg tenminste voor mijn man, er is niemand beter voor Orpheo dan ik”

“Ik voel me nog niet helemaal thuis in de villa want ik heb het gevoel dat ik op een heel ander niveau sta”

“Ik ben beter in dit en beter in dat”

En dan vooral dat enorm irritante belegerige toontje waarmee ze alles zegt, om te kotsen zulke wijven. Die moet je echt mijden als de malle hoor, die gaan je later zoveel drama geven...
Verwaande vrouw, toen zag ze de beelden van Orpheo en leek ze meteen onzeker.
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')