BRONquote:A shooting took place at an El Paso Walmart Saturday morning, police said.
The El Paso Police Department on Saturday tweeted an alert about an "active shooter" in the area of Hawkins and Gateway East boulevards, which are the two roads flanking a Walmart store. A police department official confirmed the shooting was at the Walmart.
Later, the police department tweeted to stay away from the Cielo Vista Mall area and said the "scene is still active." The police also said people should avoid the area from Airway Boulevard to Hawkins Boulevard to north of Interstate 10, near the Walmart.
Police reported via radio around midday that they had a suspect in custody.
The first alert from police came at 11:03 a.m. Mountain Time.
A family who was near Walmart during the shooting fled to a nearby Landry’s Seafood, hostess Sofia Cervantes told USA TODAY.
“They are in shock right now,” Cervantes said. “They were barely able to talk to us.”
Cervantes said the restaurant is on lockdown.
The shooting comes just days after two people were shot and killed in a Walmart store in Southhaven, Mississippi, south of Memphis, and the same week three people were killed at a shooting at the Gilroy Garlic Festival in California.
Oh ik zat verkeerd. Sorry.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We hebben het over Murica..het is niet mijn mening hoor. Wat mij betreft zoeken ze het daar lekker uit met hun NRA en hun pistooltjes.
Dit had hij ook wel gedaan zonder Trump hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:49 schreef MMaRsu het volgende:
en kneuzen die roepen dat trump hier niks mee te maken heeft
Prcs.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:49 schreef MMaRsu het volgende:
Leuk man al die wapens
en kneuzen die roepen dat trump hier niks mee te maken heeft
Wie was ook alweer de president die zei dat alle mexicanen verkrachters en criminelen waren? Hij zaait continue haat en verdeeldheid
En dan ook nog.over vidyagames beginnen mijn god
Hi ha hoquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit had hij ook wel gedaan zonder Trump hoor.
Wel wat kortzichtig om alleen Trump te benoemen. Het lijkt me veel breder dan dat. Er is een heel republikeins media-apparaat wat deze haat aanwakkert. Niet voor niets was er plots "een karavaan" enge, "ziekteverspreidende", migranten onderweg naar de grens in aanloop van de midterms om wat te noemen.quote:
Dom links gelul. Is al een topic vol, dit is 2de deel.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:07 schreef Slayage het volgende:
De aanslag heeft overigens iets van 20 uur terug plaatsgevonden en fok heeft het gepresteerd om pas 30 minuten terug er een topic over te openen.
Moet je je voorstellen dat de aanslagpleger de actie deed in naam van Isis. Dan hadden de fokkers al 10 topics volgeluld over de duivelse moslims en hun verwerpelijke ideologie genaamd de islam.
Correct me if I'm wrong
You're wrong: NWS / Schietpartij bij Walmart El Paso, 20 dodenquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:07 schreef Slayage het volgende:
De aanslag heeft overigens iets van 20 uur terug plaatsgevonden en fok heeft het gepresteerd om pas 30 minuten terug er een topic over te openen.
Moet je je voorstellen dat de aanslagpleger de actie deed in naam van Isis. Dan hadden de fokkers al 10 topics volgeluld over de duivelse moslims en hun verwerpelijke ideologie genaamd de islam.
Correct me if I'm wrong
Trump is de hoogste boom natuurlijk die zich schuldig maakt aan het demoniseren van migranten. Niet verwonderlijk dat er naar hem wordt gerefereerd, maar je hebt gelijk, helaas lijkt het mainstream te worden binnen de republikeinse kringen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wel wat kortzichtig om alleen Trump te benoemen. Het lijkt me veel breder dan dat. Er is een heel republikeins media-apparaat wat deze haat aanwakkert. Niet voor niets was er plots "een karavaan" enge, "ziekteverspreidende", migranten onderweg naar de grens in aanloop van de midterms om wat te noemen.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, want dit is het tweede deel...
Trump is gewoon een held en zal ook in 2020 weer lekker 4 jaar doorgaan. De Trump haters willen dit natuurlijk als maar graag dat het een Trump lover is. Die kans is natuurlijk erg groot in een land waar miljoenen mensen op Trump hebben gestemd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
Trump is de hoogste boom natuurlijk die zich schuldig maakt aan het demoniseren van migranten. Niet verwonderlijk dat er naar hem wordt gerefereerd, maar je hebt gelijk, helaas lijkt het mainstream te worden binnen de republikeinse kringen.
Iets wat feitelijk "unamericam", omdat het land gebouwd is door migrantengroepen.
Hoe deden ze dat in Australie dan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:24 schreef LXIV het volgende:
Al zou je vuurwapens verbieden in Amerika, er zijn zoveel wapens in omloop dat het 100 jaar duurt voordat ze wat lastiger verkrijgbaar zijn.
Ik weet niet of daar ook zo extreem veel vuurwapens in omloop waren en of die nu allemaal ingeleverd zijn.quote:
Waarschijnlijk weer een AR-15. Die zijn gewoon legaal.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Welke wapens werden er gebruikt?
In bijna alle gevallen van de mass shootings zijn het namelijk wapens die al verboden zijn, en dus zou het roepen om een verbod nogal raar zijn.
Geen 100 jaar.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:24 schreef LXIV het volgende:
Al zou je vuurwapens verbieden in Amerika, er zijn zoveel wapens in omloop dat het 100 jaar duurt voordat ze wat lastiger verkrijgbaar zijn.
Ging om een AK-47 toch?quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:36 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer een AR-15. Die zijn gewoon legaal.
De wapens ook vooralquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:47 schreef Logic91 het volgende:
Het recht op het bezit van vuurwapens is sterk gedateerd. Bij het introduceren van dit recht in 1776 was de context geheel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |