abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188279062
quote:
A shooting took place at an El Paso Walmart Saturday morning, police said.

The El Paso Police Department on Saturday tweeted an alert about an "active shooter" in the area of Hawkins and Gateway East boulevards, which are the two roads flanking a Walmart store. A police department official confirmed the shooting was at the Walmart.

Later, the police department tweeted to stay away from the Cielo Vista Mall area and said the "scene is still active." The police also said people should avoid the area from Airway Boulevard to Hawkins Boulevard to north of Interstate 10, near the Walmart.

Police reported via radio around midday that they had a suspect in custody.

The first alert from police came at 11:03 a.m. Mountain Time.

A family who was near Walmart during the shooting fled to a nearby Landry’s Seafood, hostess Sofia Cervantes told USA TODAY.

“They are in shock right now,” Cervantes said. “They were barely able to talk to us.”

Cervantes said the restaurant is on lockdown.

The shooting comes just days after two people were shot and killed in a Walmart store in Southhaven, Mississippi, south of Memphis, and the same week three people were killed at a shooting at the Gilroy Garlic Festival in California.
BRON

Andere bronnen hebben het over 1 dode en 18 gewonden
pi_188279065
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 12:20 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

We hebben het over Murica..het is niet mijn mening hoor. Wat mij betreft zoeken ze het daar lekker uit met hun NRA en hun pistooltjes.
Oh ik zat verkeerd. Sorry.
  zondag 4 augustus 2019 @ 12:31:18 #3
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_188279128
Zeker boze PSV fan dat Lozano gisteren de hele wedstrijd op de bank zat
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  zondag 4 augustus 2019 @ 12:49:13 #4
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188279433
Leuk man al die wapens

en kneuzen die roepen dat trump hier niks mee te maken heeft _O-

Wie was ook alweer de president die zei dat alle mexicanen verkrachters en criminelen waren? Hij zaait continue haat en verdeeldheid

En dan ook nog.over vidyagames beginnen mijn god _O-
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 4 augustus 2019 @ 12:51:55 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188279491
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2019 12:49 schreef MMaRsu het volgende:
en kneuzen die roepen dat trump hier niks mee te maken heeft

Dit had hij ook wel gedaan zonder Trump hoor.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_188279539
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2019 12:49 schreef MMaRsu het volgende:
Leuk man al die wapens

en kneuzen die roepen dat trump hier niks mee te maken heeft _O-

Wie was ook alweer de president die zei dat alle mexicanen verkrachters en criminelen waren? Hij zaait continue haat en verdeeldheid

En dan ook nog.over vidyagames beginnen mijn god _O-
Prcs.

In zijn manifesto heeft hij het ook over “Hispanic invasion of Texas.” en de vervanging van de Amerikanen ( iets waar vele fokkers ook over huilen, maar dan zijn het Afrikanen en moslims, die de Nederlanders vervangen) tevens refereert hij naar Christchurch, “In general, I support the Christchurch shooter and his manifesto. This attack is a response to the Hispanic invasion of Texas.”

https://www.nytimes.com/2(...)ooter-manifesto.html
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_188279586
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 12:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dit had hij ook wel gedaan zonder Trump hoor.
Hi ha ho
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 4 augustus 2019 @ 12:59:38 #8
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188279648
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2019 12:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hi ha ho
Wel wat kortzichtig om alleen Trump te benoemen. Het lijkt me veel breder dan dat. Er is een heel republikeins media-apparaat wat deze haat aanwakkert. Niet voor niets was er plots "een karavaan" enge, "ziekteverspreidende", migranten onderweg naar de grens in aanloop van de midterms om wat te noemen.
pi_188279776
De aanslag heeft overigens iets van 20 uur terug plaatsgevonden en fok heeft het gepresteerd om pas 30 minuten terug er een topic over te openen.
Moet je je voorstellen dat de aanslagpleger de actie deed in naam van Isis. Dan hadden de fokkers al 10 topics volgeluld over de duivelse moslims en hun verwerpelijke ideologie genaamd de islam.

Correct me if I'm wrong :s)
-Rabia Al-Basri
pi_188279782
Trump krijgt tegenwoordig overal de schuld van. Dit soort dingen.

Stel je voor dat hij kanker zou genezen dan zullen de haters nog iets gaan roepen in de richting van "Trump zorgt voor overpopulatie, daardoor krijgen we global warming en massale voedseltekorten"

quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2019 13:07 schreef Slayage het volgende:
De aanslag heeft overigens iets van 20 uur terug plaatsgevonden en fok heeft het gepresteerd om pas 30 minuten terug er een topic over te openen.
Moet je je voorstellen dat de aanslagpleger de actie deed in naam van Isis. Dan hadden de fokkers al 10 topics volgeluld over de duivelse moslims en hun verwerpelijke ideologie genaamd de islam.

Dom links gelul. Is al een topic vol, dit is 2de deel.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_188279795
quote:

Ja, want dit is het tweede deel...
  zondag 4 augustus 2019 @ 13:09:03 #12
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188279796
quote:

You're wrong: NWS / Schietpartij bij Walmart El Paso, 20 doden
pi_188279814
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 12:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wel wat kortzichtig om alleen Trump te benoemen. Het lijkt me veel breder dan dat. Er is een heel republikeins media-apparaat wat deze haat aanwakkert. Niet voor niets was er plots "een karavaan" enge, "ziekteverspreidende", migranten onderweg naar de grens in aanloop van de midterms om wat te noemen.
Trump is de hoogste boom natuurlijk die zich schuldig maakt aan het demoniseren van migranten. Niet verwonderlijk dat er naar hem wordt gerefereerd, maar je hebt gelijk, helaas lijkt het mainstream te worden binnen de republikeinse kringen.

Iets wat feitelijk "unamericam", omdat het land gebouwd is door migrantengroepen.
-Rabia Al-Basri
pi_188279826
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 13:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ja, want dit is het tweede deel...
_O- :P
-Rabia Al-Basri
pi_188280003
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2019 13:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

Trump is de hoogste boom natuurlijk die zich schuldig maakt aan het demoniseren van migranten. Niet verwonderlijk dat er naar hem wordt gerefereerd, maar je hebt gelijk, helaas lijkt het mainstream te worden binnen de republikeinse kringen.

Iets wat feitelijk "unamericam", omdat het land gebouwd is door migrantengroepen.
Trump is gewoon een held en zal ook in 2020 weer lekker 4 jaar doorgaan. De Trump haters willen dit natuurlijk als maar graag dat het een Trump lover is. Die kans is natuurlijk erg groot in een land waar miljoenen mensen op Trump hebben gestemd.

Denk je dat Trump stemmers nu na dit niet meer gaan stemmen? Iedereen kan wel een hetze tegen Trump opzetten maar het heeft toch geen baat. Bespaar de moeite.

Dat is net zoals tegen de Islam strijden omdat moslims uit de naam van Islam aanslagen plegen. Maar orangeman bad.mkay.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zondag 4 augustus 2019 @ 13:23:03 #16
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_188280033
Its mah right to bear arms god bless amurica hurrdurrr
  zondag 4 augustus 2019 @ 13:24:20 #17
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_188280060
Al zou je vuurwapens verbieden in Amerika, er zijn zoveel wapens in omloop dat het 100 jaar duurt voordat ze wat lastiger verkrijgbaar zijn.
The End Times are wild
  zondag 4 augustus 2019 @ 13:27:52 #18
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188280117
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 13:24 schreef LXIV het volgende:
Al zou je vuurwapens verbieden in Amerika, er zijn zoveel wapens in omloop dat het 100 jaar duurt voordat ze wat lastiger verkrijgbaar zijn.
Hoe deden ze dat in Australie dan?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_188280123
Welke wapens werden er gebruikt?

In bijna alle gevallen van de mass shootings zijn het namelijk wapens die al verboden zijn, en dus zou het roepen om een verbod nogal raar zijn.
  zondag 4 augustus 2019 @ 13:30:49 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_188280174
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 13:27 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Hoe deden ze dat in Australie dan?
Ik weet niet of daar ook zo extreem veel vuurwapens in omloop waren en of die nu allemaal ingeleverd zijn.
The End Times are wild
pi_188280275
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 13:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Welke wapens werden er gebruikt?

In bijna alle gevallen van de mass shootings zijn het namelijk wapens die al verboden zijn, en dus zou het roepen om een verbod nogal raar zijn.
Waarschijnlijk weer een AR-15. Die zijn gewoon legaal.
pi_188280307
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 13:24 schreef LXIV het volgende:
Geen 100 jaar.
Bezit verbieden = verplicht wapens inleveren, Bij weigering hoge boetes.
Maar te veel Amerikanen zijn niet te porren voor deze strenge wetten.
  zondag 4 augustus 2019 @ 13:47:08 #23
455560 Logic91
Always stay rational
pi_188280435
Het recht op het bezit van vuurwapens is sterk gedateerd. Bij het introduceren van dit recht in 1776 was de context geheel anders.
De pluriforme en multiculturele samenleving zoals de VS nu is was het dus totaal niet afgezien van de culturele invloeden die Afrikaanse slaven met zich meebrachten. Een meerderheid van het huidige Amerika was niet eens bewoond door de Europese immigranten. Je kunt wel zeggen dat de overige liberale rechten ook destijds zijn gecodificeerd maar het grote verschil is dat deze rechten universeler zijn van toepassing en daarmee makkelijker aan te passen aan de veranderende omstandigheden. Rechten zoals vrijheid van meningsuiting en gelijkheid tussen man en vrouw zijn van alle tijden.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_188280669
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 13:36 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk weer een AR-15. Die zijn gewoon legaal.
Ging om een AK-47 toch?
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  zondag 4 augustus 2019 @ 14:05:27 #25
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_188280674
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 13:47 schreef Logic91 het volgende:
Het recht op het bezit van vuurwapens is sterk gedateerd. Bij het introduceren van dit recht in 1776 was de context geheel anders.
De wapens ook vooral :)
Schieten, herladen. Ipv weet ik hoeveel kogels per seconde.
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')