Den Haag is al ver buitenland johquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]volgens sommigen hoort den haag bij de randstad, maar dat moeten we ook maar weer terug geven aan zeeland
Daar wonen sowieso alleen maar marginalen, gewoon terug geven aan de zee die handel!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]volgens sommigen hoort den haag bij de randstad, maar dat moeten we ook maar weer terug geven aan zeeland
True..quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles buiten de randstad is een pot nat joh
RUSTAAAAAAAAAGquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Den Haag is al ver buitenland joh
Snap ik ook wel. Ik woon buiten de randstad en menig vrouw word zeiken nat als ze mij zienquote:
Rotterdam behoort tegenwoordig ook tot het kalifaatquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja sorry Haags, mijn mening. Je hebt Rotterdam zegmaar en dan houdt het op.
Van tranen en zweet van de inspanning van het van je wegrennen ja..quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Ik woon buiten de randstad en menig vrouw word zeiken nat als ze mij zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Van tranen en zweet van de inspanning van het van je wegrennen ja..Waarom denk je dat ik zo veel aan het fietsen benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ja, bedankt he Mark Rutte!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rotterdam behoort tegenwoordig ook tot het kalifaat
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo veel aan het fietsen ben
Omdat er hier nog steeds een pilsje koud staat voor jequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo veel aan het fietsen ben
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat er hier nog steeds een pilsje koud staat voor je
Kiek 'm gaan danquote:
Dacht trouwens dat je zoveel fietste zodat je zo snel mogelijk bij de echte Fok! Milfs ( @Already_in_use & ikquote:
Gelukkig hoef ik daar minder ver voor te fietsenquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dacht trouwens dat je zoveel fietste zodat je zo snel mogelijk bij de echte Fok! Milfs ( @:Already_In_Use & ik) kon komen..
Om bij jullie twee langs te komen behoort tegenwoordig al tot mijn recovery ritjesquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dacht trouwens dat je zoveel fietste zodat je zo snel mogelijk bij de echte Fok! Milfs ( @:Already_In_Use & ik) kon komen..
Ben jij alsnog de enige met een piem0l in huis.quote:
Wat lul jijquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben jij alsnog de enige met een piem0l in huis.
Dat dit nog kan in Nederland
Heequote:
soort dts zonder puntenquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb begrepen dat dit momenteel het hardst lopende topic van FOK! is, dus hoi
quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik daar minder ver voor te fietsen
Goed bezigquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om bij jullie twee langs te komen behoort tegenwoordig al tot mijn recovery ritjes
Zeker even de hand tot jezelf slaan na al dat gelul over mannelijke geslachtsdelenquote:
quote:
Wat doe je hier dan?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |