Een bril misstaat me niet, maar ik baal er van als het steeds smerig is of zo, en de baby grijpt er ook steeds naar en ik por hem er ook soms mee met knuffelen als ik even niet oplet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja lenzen heb ik altijd een eng idee gevonden, sowieso al, dus sclerale lijkt me dan nog erger
Eerst had ik alleen een bril nodig bij het autorijden maar na een tijdje ook op school etc, dus toen toch maar over gegaan op laseren. Maar als een bril je goed staat dan zou ik het lekker daarbij laten
Neequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vis is dus eventjes geen optie meer
Hier sowieso niet; vandaag in een all you can eat restaurant geweest met vis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vis is dus eventjes geen optie meer
Je zusje bleef wat langer hierquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sterkte man!
Ik hoop dat je iemand vind die je door deze zware periode heen kan helpen!
Goede vlees en vis behoort niet gefrituurd te worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier sowieso niet; vandaag in een all you can eat restaurant geweest met vis.
WAT een vette gefrituurde meuk zeg!!! ::r
Oh, die was voor @hemarookworst bedoeldquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
GVD @:devzero waarom moet je me die DM weer doorsturen![]()
Het is hier fantastischquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je een beetje lekker weer?
Haha ja, herkenbaar. Had persoonlijk ook een lijstje gemaakt, met voordelen en nadelen voor het laseren. Vond de operatie zelf echt doodeng. Normaal ervaar ik geen angst, want ja, zit op kantoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Een bril misstaat me niet, maar ik baal er van als het steeds smerig is of zo, en de baby grijpt er ook steeds naar en ik por hem er ook soms mee met knuffelen als ik even niet oplet.
Daarbij zie ik met lenzen echt VEEL beter.
Enig lichtpuntje is dat muis hier komende maand geen anticonceptie hoeft te slikkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, die was voor @:hemarookworst bedoeld
Zwitserland aan de kust.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:25 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
zit je in hongarije aan de kust?
Precies.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goede vlees en vis behoort niet gefrituurd te worden.
Als je iets in een frituur flikkert maakt de kwaliteit van het voedsel vrij weinig meer uit, dan word het per definitie veel te vettig van
Altijd he.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zozo, diep in de buidel getast?
Samen met Noorwegen wel ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zwitserland is toch wel 1 van de duurdere landen, wel mooie bergen en dorpjes daar.
Ik gebruik nu zachte lenzen!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haha ja, herkenbaar. Had persoonlijk ook een lijstje gemaakt, met voordelen en nadelen voor het laseren. Vond de operatie zelf echt doodeng. Normaal ervaar ik geen angst, want ja, zit op kantoormaar toen ik daar lag was het toch wel even doorzetten, vond het echt geen fijn idee. Gelukkig voel je er niks van.
Bij mij was het:
Babys/peuters die hem van je gezicht aftrekken
Sport
Viesheid
Constant omhoog duwen![]()
Niks zien in de regen
Zoeken in de ochtend
Toen ging ik toch maar voor de laserMaar zachte lenzen zijn geen optie bij jou?
Noorwegen ook zo duur ja? Finland is ook echt duur, de vlucht zelf niet maar het eten daar etc.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Samen met Noorwegen wel ja.
Wijn uit een glas drinkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Denk daar nog maar eens aan als je weer een glas franse wijn drinkt
Precies. Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat gaat waarschijnlijk ook gebeuren. Als op donderdag middag iedereen een biertje open trekt doet zij gewoon mee en boeit het haar 's avonds niet meer dat ze in een tentje moet gaan slapen
Strijderquote:
Noorwegen is niet goedkoop nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Noorwegen ook zo duur ja? Finland is ook echt duur, de vlucht zelf niet maar het eten daar etc.
Anders ook kunsttranen overwegen, die moet ik nu om het halfuur doen. Houdt ze wel nat. Maar is denk ik ook gewenning, wat je zegt, het wordt steeds minder rottig. Het is ook wel jammer dat je die balans houdt he, je ziet goed maar lezen dan weer minder, ik hoop dat als ik 100% genezen ben alles in proportie is. En ja zonnebril draag ik nu ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik gebruik nu zachte lenzen!
Mijn ogen worden er wel steeds droog van en het is kut om ze uit te doen (hoewel het heel langzaam maar zeker minder rottig wordt) en ik kan er verrot slecht mee lezen, maar ik zie er verder echt loepzuiver mee, veel beter dan normaal. En het is heerlijk om zonnebrillen te kunnen dragen (wat voor mij met lenzen wel een must is, want mijn ogen zijn met lenzen wel gevoeliger voor zonlicht.)
Nee ik niet hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:31 schreef Already_in_use het volgende:
Wie is vouwfiets? Een kloon? Of?
Haha nee elk half uur druppelen begin ik echt niet aan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Anders ook kunsttranen overwegen, die moet ik nu om het halfuur doen. Houdt ze wel nat. Maar is denk ik ook gewenning, wat je zegt, het wordt steeds minder rottig. Het is ook wel jammer dat je die balans houdt he, je ziet goed maar lezen dan weer minder, ik hoop dat als ik 100% genezen ben alles in proportie is. En ja zonnebril draag ik nu ookDie moet ik de komende 2 weken dragen+ slapen met een soort duikbril
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |