abonnement Unibet Coolblue
pi_188275927
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 00:52 schreef Bramenstruik het volgende:
Je mag Adje vervelend vinden in zijn overtuigingen, maar doet op dat gebied geen stiekeme dingen, is ook flauw om dat iedere keer maar weer te suggereren
Ik vraag het toch gewoon? Wat is dat bruine dan, vegankaas?
  zondag 4 augustus 2019 @ 00:57:49 #202
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188275929


Een held van wereldklasse (in z'n dromen)
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  zondag 4 augustus 2019 @ 01:00:48 #203
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188275943


Shelley's paint removal
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  zondag 4 augustus 2019 @ 01:08:42 #204
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188275979
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 00:57 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Ik vraag het toch gewoon? Wat is dat bruine dan, vegankaas?
Hij vond de pizza op aluminiumfolie op de aanrecht. Nam een flinke hand met rucola stopte die er tussen terwijl hij pizza vouwde. Dat heb ik gezien.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_188275982
quote:
3s.gif Op zondag 4 augustus 2019 01:08 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Hij vond de pizza op aluminiumfolie op de aanrecht. Nam een flinke hand met rucola stopte die er tussen terwijl hij pizza vouwde. Dat heb ik gezien.
Dankjewel, dat had ik net gemist.
  zondag 4 augustus 2019 @ 01:13:12 #206
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188275989
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 01:10 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Dankjewel, dat had ik net gemist.
Graag gedaan. Ik kijk niet naar Utopia vanwege de culinaire hoogstandjes. Ben meer een algemene kijker. Altijd op zoek naar menselijke interactie.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_188276003
Nou dat was me het feestje wel he ? -O-
  † In Memoriam † zondag 4 augustus 2019 @ 01:22:56 #208
425473 Straatverlichting
pi_188276026
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 01:17 schreef sjampoeh het volgende:
Nou dat was me het feestje wel he ? -O-
Niet veel van meegekregen, wat is er gebeurd?
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
  zondag 4 augustus 2019 @ 01:23:14 #209
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188276027
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 01:17 schreef sjampoeh het volgende:
Nou dat was me het feestje wel he ? -O-
Viel toch behoorlijk tegen voor ¤100 drank. Had nog wel een zwaar jankende Lexy verwacht of bonje tussen Shelley, Jessy of Merel. Alles te beschaafd voor mijn smaak.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  zondag 4 augustus 2019 @ 01:24:59 #210
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188276033
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 01:22 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Niet veel van meegekregen, wat is er gebeurd?
Uren spelen van: Wie ben ik. Het was een party van niks. Geen jankpartijen geen bonjes. Alles koek en ei.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_188276036
quote:
3s.gif Op zondag 4 augustus 2019 01:23 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Viel toch behoorlijk tegen voor ¤100 drank. Had nog wel een zwaar jankende Lexy verwacht of bonje tussen Shelley, Jessy of Merel. Alles te beschaafd voor mijn smaak.
heb m uitgezet. fake ass bitches en jongens. dylan is zo onzichtbaar zonder z'n jankwijf
  † In Memoriam † zondag 4 augustus 2019 @ 01:25:57 #212
425473 Straatverlichting
pi_188276037
quote:
3s.gif Op zondag 4 augustus 2019 01:24 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Uren spelen van: Wie ben ik. Het was een party van niks. Geen jankpartijen geen bonjes. Alles koek en ei.
Kee perfecte straatbbq of zo iets, tja
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
  zondag 4 augustus 2019 @ 01:27:58 #213
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188276046


Deze rooie stuiptrekker slaapt de slaap der onschuldigen lijkt het
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  zondag 4 augustus 2019 @ 01:28:52 #214
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188276050
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 01:25 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

heb m uitgezet. fake ass bitches en jongens. dylan is zo onzichtbaar zonder z'n jankwijf
Hij verdwijnt in de schaduw van Brandon.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  zondag 4 augustus 2019 @ 01:30:30 #215
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188276054
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 01:25 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Kee perfecte straatbbq of zo iets, tja
Bij een straat BBQ is er altijd meer diversiteit in het spelletjes gebeuren. De hele avond hetzelfde spelletje is strontvervelend.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_188276067
quote:
3s.gif Op zondag 4 augustus 2019 01:30 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Bij een straat BBQ is er altijd meer diversiteit in het spelletjes gebeuren. De hele avond hetzelfde spelletje is strontvervelend.
dat wordt een kneiter van een dagafsluiter _O-
  † In Memoriam † zondag 4 augustus 2019 @ 01:34:55 #217
425473 Straatverlichting
pi_188276075
quote:
3s.gif Op zondag 4 augustus 2019 01:30 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Bij een straat BBQ is er altijd meer diversiteit in het spelletjes gebeuren. De hele avond hetzelfde spelletje is strontvervelend.
Bij een straat bbq vloeit bij "ons " vooral bier en veel gesprek... heb geen kennis aan spelletjes. ;)
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
  zondag 4 augustus 2019 @ 01:35:38 #218
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188276078
quote:
6s.gif Op zondag 4 augustus 2019 01:33 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

dat wordt een kneiter van een dagafsluiter _O-
Vandaag liep het weer wat beter voor me. Sommige dagen is het moeilijk en andere dagen schrijft het wat lekkerder weg. Hij staat klaar.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  † In Memoriam † zondag 4 augustus 2019 @ 01:37:12 #219
425473 Straatverlichting
pi_188276085
quote:
3s.gif Op zondag 4 augustus 2019 01:35 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Vandaag liep het weer wat beter voor me. Sommige dagen is het moeilijk en andere dagen schrijft het wat lekkerder weg. Hij staat klaar.
Voel t niet als verplichting maatje... je kan ook wel wel s een dagje overslaan. Respect O+
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
  zondag 4 augustus 2019 @ 01:38:04 #220
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188276088
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 01:34 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Bij een straat bbq vloeit bij "ons " vooral bier en veel gesprek... heb geen kennis aan spelletjes. ;)
Hier wordt er meestal wat voor de kinderen georganiseerd. Ik loop altijd met Duvels te sjouwen.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  † In Memoriam † zondag 4 augustus 2019 @ 01:40:12 #221
425473 Straatverlichting
pi_188276097
quote:
3s.gif Op zondag 4 augustus 2019 01:38 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Hier wordt er meestal wat voor de kinderen georganiseerd. Ik loop altijd met Duvels te sjouwen.
Die zijn iig minder zwaar dan kinderspelletjes.. * plop*, cheers B:)B
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
  zondag 4 augustus 2019 @ 01:40:46 #222
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188276099
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 01:37 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Voel t niet als verplichting maatje... je kan ook wel wel s een dagje overslaan. Respect O+
Dat doe ik alleen als ik andere verplichtingen heb. Ik probeer verplichtingen zoveel mogelijk te ontlopen. Ik wil gewoon lekker bezig zijn met de dagsluiting. Zo maar overslaan doe ik niet alleen met een goeie reden.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  † In Memoriam † zondag 4 augustus 2019 @ 01:42:54 #223
425473 Straatverlichting
pi_188276109
quote:
3s.gif Op zondag 4 augustus 2019 01:40 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Dat doe ik alleen als ik andere verplichtingen heb. Ik probeer verplichtingen zoveel mogelijk te ontlopen. Ik wil gewoon lekker bezig zijn met de dagsluiting. Zo maar overslaan doe ik niet alleen met een goeie reden.
Wordt gewaardeerd!
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
  zondag 4 augustus 2019 @ 01:44:29 #224
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188276115
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 01:42 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Wordt gewaardeerd!
Voordat we naar SC worden verwezen door deze of gene. Gooi ik hem er nu maar uit.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  zondag 4 augustus 2019 @ 01:44:46 #225
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188276118
Dagsluiting. De titel voor vandaag: Bezoek en bezoeking.

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.


Drie uur.

FreshFruit72 schreef het volgende belangrijke bericht:
Vita Brevis.



Merel's column dankzij FF.

Hier de tekst voor mensen met slechte oogjes.
Einde bericht.


Half een. Net mijn nest uit. Frenkie en familiebezoek van Lexy gemist. Frenkie is niet verschenen. Frenkie heeft een terugval of zo iets. De verkering is dus uit. Maar Lexy is ook nog steeds gek op haar ex.

Kwart over een. De muziek gasten zijn er. Maar de SL zenuwlijer zit weer achter de knoppen dus we zien meer bomen dan mensen. Wat een stream ellende met die ellendeling daar. Ze gaan de clip van Jessie en Gerrit opnemen.

Half twee. Angel is weer binnen met haar moeder om te dansen met Franny. Krijg hier niks van te zien. Balen want ik hou er van naar dans kijken.

Kwart voor twee. Shelley organiseert een meidenparty omdat Lexy er door heen zit. Shell wil koken zodat ze vroeg eten, rond een uur of vijf, en aansluitend gezellig zitten zuipen op de fundering. Dit alles om Lexy een steuntje te geven. Dat wordt dus een feestje met op het eind een jankende Lexy die haar verdriet om haar verloren Frenkie er uit schreeuwt.

Kwart over twee. Er komt een lading fruit en groenten binnen. Dyl en Ikbal helpen even de bezorger. Shelley gaat even bellen met Patricia. Patricia is er niet. Dus nu moet Ikbal de boodschappen gaan doen op zijn fiets.

Half drie. Ikbal is door een wesp gestoken. Dwars door zijn broek.

Drie uur. Jens komt weer goed uit de hoek. Hij denkt dat dit gezuip niet de oplossing is voor Lexy en haar liefdesverdriet. Dus hij doet niet mee aan het drank gebeuren want dat is gewoon waar de bewoners zelf zin in hebben en niet voor Lexy. Boodschappen voor het eten gaat gewoon via de BV. Jens is de enige verstandige die er wat van zegt.

Vier uur. Boven wordt gewerkt door Jens, Shelley en Jordy. Plotteren, shirtjes printen en dat soort werk. En weer die verdomde SL's.

Kwart over. Hiske en Merel gaan voor een batterijwissel. Op tientallen meters volgt Maris die strompelend er achter aan. Ze draagt weer een van haar mantelpakjes en hoge laarzen. Je ziet haar reet flubberen onder haar rokje als ze loopt. Dat wijf is echt niet goed in haar hoofd. Eigenlijk moet ik er medelijden mee hebben maar ik kan dat in het geheel niet opbrengen voor haar.
In Franterpalace zitten Merel, Franny en Hiske. Ze bespreken onder andere de visworkshop . Merel gaat het vissen verdedigen omdat haar opa Nederlands Kampioen was. Ook wil ze weten wat voor effect het bootje van Adriaan heeft op vissen. Kortom ze zoekt problemen. En SL.
In het opname huisje zijn ze nog steeds bezig met het Ikbal nummer. Mylene zingt ook mee. De studiogasten nemen afscheid.

Half vijf. Adriaan zingt voor Katie. Het anti vis duo komt binnen. Adriaan geeft een rondleiding over het terrein. Typische geitewollen sokken types aktievoerders, ook veganisten, op sandalen. Kortom een zweefteef en een dierenethicus. Een hoop geouwehoer over het lijden van de vissen. Haring, gerookte zalmforel, makreel of een lekkere geep gaan er bij mij goed in. Heb nog een pot met haring in het zuur staan. Die halen het eind van de dag niet. Ze kunnen en mogen lullen wat ze willen maar ik blijf lekker vis eten.
Jessie stelt vragen en dat wijf onderbreekt hem keer op keer.

ThunderBitch reageerde op puzziepie:
"You know I Can"

Op zaterdag 3 augustus 2019 19:47 schreef puzziepie het volgende:

[..]

nee dat zeg ik , maar daar en hier ging het daar wel om : dat ze zichzelf voor schut hadden gezet. al;sof het daar om ging
Zijn niet mijn woorden maar wat in de cos en daar werd gezegd
O, okay. Ben het er niet mee eens. Zoals ik het zie (was bestemd voor FF).

Jessie lult weer maar wat.

• 1. Hij was erop voorbereid om vragen te gaan stellen

• 2. Hij wil onder geen voorwaarde dat Adriaan gelijk krijgt vooral. m.b.t. tot de ruzie van toen, want Jessie heeft natuurlijk altijd gelijk.

• 3. Zit constant vragen te stellen (geeft anderen daardoor nauwelijks de gelegenheid daartoe).

• 4. Probeert alleen maar aan te tonen dat de sprekers niet kunnen bewijzen dat iets onomstotelijk vaststaat.

• 5. Hij krijgt niet de gelegenheid om de slimme betweter te zijn die denkt iedereen plat te lullen, zelfs op terreinen waar hij geen kaas van gegeten heeft (dan kan je alleen uitgaan van wat een ander beweert, maar niet door eigen kennis een solide conclusie kan trekken, dus maar boos wegloopt, wat zo asociaal is.

• 6. Vervolgens iedereen proberen te overtuigen dat hij toch wel gelijk heeft omdat hij benadeeld was omdat hij niet 'gewonnen' heeft. Voor Jessie gaat het altijd om het winnen. Ze stonden overeind.
Einde bericht.


Conclusie Jessie: hij vindt gelijk te hebben, kon niet uitpraten en zij zijn charlatans, en hij gaat gewoon vissen. Eigenlijk is hij asociaal geweest en staat hij niet open voor andere meningen.

Half zeven. In de keuken worden pizza's gemaakt. Hiske, Andrea, Maris zijn druk bezig met het beleggen van de pizza. Maris wil een beplotterd kookschort voor bij *haar* pizzaoven. Ze heeft aan die oven nog niks gedaan op het het bekritiseren van de werkers na. Stoephoer met haar flubberreet en enge jurkjes.

Kwart over zeven. Ze zitten nog steeds in de keuken te schranzen van de pizza's. Jessie weer ouwehoeren over het boodschappen geld maar wel nadat hij zchzelf heeft volgevreten met die pizza's. Krijg er genoeg van om naar de vreters te kijken. Het wordt tijd dat ze buiten gaan zuipen. Komt er misschien nog aktie van.

Acht uur. Gerrit zit weer bij Franny in het Franterpalace te klooien. Ze zien er uit alsof ze allebei geil zijn. Maar gelukkig komt Andrea op het juiste moment binnen en onderbreekt het feestje. Franny zegt: goed, ik wil niks doen of zo met hem, ik wil alleen vrienden zijn, dus gaat het heel goed. Andrea neemt Franny mee naar de fundering voor een drankje.

De Jumbo komt met de boodschappen. ¤157 voor een paar kratten worden door Jessie afgerekend.

Half negen. Ze zitten met z'n allen op de fundering. Gerrit en Adriaan ontbreken. Maar Ikbal zit er wel gezellig bij. Maris zondert zich af in de rookcel. En Jens is boven gewoon aan het werk. Blij om met eigen gedachten te zijn. Gerrit ligt in zijn bed met z'n ogen dicht. En Maris scharrelt ook rond. Ze komt met een doosje binnen en stopt dat onder haar bed en ze maakt aantekeningen op een stuk papier op het kastje wat daar staat. Franny wandelt naar haar huisje om wat warmers aan te trekken.

Negen uur. Maris is terug op de fundering en is naast Merel gaan zitten. Ze spelen: Wie ben ik. Gewoon een tape met een papiertje op het voorhoofd en raden maar.

Kwart over negen.
An_0_Niem schreef deze hilarische oneliner aan Sjampoeh:
(><) error

Merel ziet eruit alsof ze die verouderingsapp heeft gebruikt :')
Einde bericht.


Tien uur. Ze spelen nog steeds dat spelletje. En lekker door drinken. Rooie stuiptrekker Hiske, kreupele Maris en hersenloze Gerrit liggen al in bed. Andrea moet het ontgelden. Gerrit heeft echt een bloedhekel aan haar. Nu gaat het over Shelley en Jessie en hoe die met elkaar flirten. Gerrit vindt het allemaal prima zegt hij. Maris ziet het niet gebeuren dat die twee iets krijgen. Maar zij heeft het geflirt niet gezien zegt ze.

Half elf. Op de fundering wordt nog steeds gelachen en gedronken. Ze spelen nog steeds: Wie ben ik. Merel en Jessie zitten om de beurt te schateren. Vooral om hun eigen grappen uiteraard.

Ondertussen in de tent nam Sambalbaai het volgende waar:

Gerrit: wie waren ze allemaal aan het zuipen?
Hiske: iedereen die daar zat was een drankje aan het doen, behalve Jessie die zat aan de energiedrank, he Maris?
Mariska: ja en ik ook.
Gerrit: energiedrank?
Mariska: ja, die was gehaald door Ikbal.
Gerrit: door Ikbal? Ik snap er geen reet meer van.
Hiske: dat mag ook eigenlijk niet. Dat was de afspraak.
Einde bericht.


Eindelijk effe rust voor mijn oren door een SL van dat geschater wordt ik helemaal gestoord. Maar het geschater begint weer.

Kwart over elf. De gehoopte aktie is er niet van gekomen. Ik zag Brandon zijn tanden al poetsen. Op de fundering gaat het spelletje maar door. Boring! Van om de haverklap een SL wordt ik ook niet altijd blij. Als het ergens net even interessant wordt pleuren ze er weer zo'n SL in.

Half twaalf. Jens ligt in bed te slapen. Andrea is ook in bed.Hiske, Maris en Gerrit al een tijd niet gezien. Die liggen in de tent. Adriaan heeft een vreetkick die eet een halve pizza met veel rucola.

Twaalf uur. Lexy, Jordy, Merel en Franny zijn in het badhuis.

Half een. Shelley, Dylan en Mylene zitten nog op de fundering te praten.

Een uur. Denk dat iedereen tussen de klamme lappen is gekropen na een vermoeide dag. Morgen weer een dag.

Agenda.Maandag komt er weer een wensambulance met een terminale Brandon fan.

Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristiese bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristiese bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  zondag 4 augustus 2019 @ 01:57:47 #226
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188276157


Waar is Mylene? Zag haar het laatst met Dyl
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  zondag 4 augustus 2019 @ 02:24:34 #227
464488 Maria.
life is life
pi_188276250
ja... weer heel bijzonder....ze houden weer mylene buiten beeld.
En inderdaad...dylan wordt ook steeds meer een nacht mens.
pi_188276260
Kwart over negen.
An_0_Niem schreef deze hilarische oneliner aan Sjampoeh:
(><) error

Merel ziet eruit alsof ze die verouderingsapp heeft gebruikt :')
Einde bericht.


oh sorry, gemist _O-

thnx @Paco55
  zondag 4 augustus 2019 @ 02:31:42 #229
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188276264
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 02:29 schreef sjampoeh het volgende:
Kwart over negen.
An_0_Niem schreef deze hilarische oneliner aan Sjampoeh:
(><) error

Merel ziet eruit alsof ze die verouderingsapp heeft gebruikt :')
Einde bericht.


oh sorry, gemist _O-

thnx @:paco55
Ik heb hier keihard zitten lachen. Waseengoeie voor dedagsluiting.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  zondag 4 augustus 2019 @ 02:32:47 #230
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188276266
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 02:24 schreef Maria. het volgende:
ja... weer heel bijzonder....ze houden weer mylene buiten beeld.
En inderdaad...dylan wordt ook steeds meer een nacht mens.
Ik zei het weken geleden al. Dyl en Mylene trekken naar elkaar op de een of andere manier.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  zondag 4 augustus 2019 @ 03:03:01 #231
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188276313


Dyl ligt in zijn eigen bed in de caravan
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  zondag 4 augustus 2019 @ 03:14:55 #232
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188276331
Waar is Mylene?
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  † In Memoriam † zondag 4 augustus 2019 @ 04:19:10 #233
425473 Straatverlichting
pi_188276372
quote:
3s.gif Op zondag 4 augustus 2019 03:14 schreef Paco55 het volgende:
Waar is Mylene?
Wtf maakt jou dat uit?? Ow wacht tis laat... doei. :*
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
  † In Memoriam † zondag 4 augustus 2019 @ 04:25:01 #234
425473 Straatverlichting
pi_188276374
Trust en zo.. ^O^ O-)
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
  † In Memoriam † zondag 4 augustus 2019 @ 04:33:32 #235
425473 Straatverlichting
pi_188276384
Hm... nog ff nagedacht over die Myléne... Als ik een een jong mokkel wil moet ik iig niet in de cos zijn. Goedemorgen voor de early birds. ;)
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
  Moderator zondag 4 augustus 2019 @ 04:38:26 #236
388664 crew  Dotteke
pi_188276386
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 04:33 schreef Straatverlichting het volgende:
Hm... nog ff nagedacht over die Myléne... Als ik een een jong mokkel wil moet ik iig niet in de cos zijn. Goedemorgen voor de early birds. ;)
Op terrasjes zitten er zat.
Streams maar weer uit, slapende Utopianen is niet boeiend
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zondag 4 augustus 2019 @ 06:47:03 #237
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188276426
Goedemorgen. c_/
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 4 augustus 2019 @ 06:56:41 #238
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_188276444
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 06:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Goedemorgen. c_/
c_/ GM
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
pi_188276447
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 06:56 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

c_/ GM
Hoi, hoi, en gelijk sorry, ik erger me zo aan dat hoi, hoi en poes gedoe :7
  Moderator zondag 4 augustus 2019 @ 07:12:49 #240
388664 crew  Dotteke
pi_188276457
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 06:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Goedemorgen. c_/
Morguh. Het Utopia spul slaapt nog
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zondag 4 augustus 2019 @ 07:13:30 #241
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188276458
Wakker worden slaapkop...
  zondag 4 augustus 2019 @ 07:19:28 #242
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188276459
Staat er nog iets op het programma voor vandaag?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_188276465
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 07:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Morguh. Het Utopia spul slaapt nog
Wat had je dan verwacht op zondagmorgen om half acht, alle Utopianen druk aan het werk?

_O- _O- Goedemorgen Cos c_/
  zondag 4 augustus 2019 @ 07:26:39 #244
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188276466
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 07:19 schreef chufi het volgende:
Staat er nog iets op het programma voor vandaag?
Wachten tot ze uitgeslapen zijn om 11h, daarna 3½u opmaken, de hele middag konkelen over de bezopenen, uren repp&roke en grasveldje sproeien denk ik
  zondag 4 augustus 2019 @ 07:30:26 #245
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188276468
Geen bezoek voor Adje of zo?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 4 augustus 2019 @ 07:35:19 #246
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188276479
Stream3 voor de afwisseling

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 4 augustus 2019 @ 07:37:15 #247
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188276481
  zondag 4 augustus 2019 @ 07:40:00 #248
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188276487
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 4 augustus 2019 @ 07:40:31 #249
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188276488
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 4 augustus 2019 @ 07:40:38 #250
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188276489
Vuurwants.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')