abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188269927
WTF!!!!

Zoals jullie bekend vertrek ik 1 oktober naar India, avontuur, spanning, sensatie etc...

Er zijn dus inentingen nodig.

Mijn vader gaat eerst nog naar het warme Suriname over 1,5 week. Dus wij dachten als hij terugkomt eind augustus maken we afspraak bij GGD rotterdam.

Kluun was zo wijs, dat hij vandaag al het afspraak systeem via ggdreisvaccinaties ging bekijken. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eerst mogelijke datum is 5 september! 5 SEPTEMBER PAS! Hoe kan dat?! Dus als ik eind augustus pas had gekeken zou ik zonder inentingen gaan?

Ik dacht we hebben voldoende tijd! Komende woensdag wou ik alvast consult afspraak maken, en daarna aparte afspraak in september voor prikjes.

Nu gaat het dus consult + direct prikken worden (als dat uberhaupt kan! en dat 25 dagen voor de reis!) BELACHELIJK!

Moet toch andere manier zijn om afspraak eerder te plannen?
Niet doen
pi_188270053
GGD is niet de enige instantie waar je inentingen kan halen. Consult + direct prikken is geen probleem, vraag me eerder af of ze uberhaupt alleen consult eerst doen en op een later tijdstip de prikken. Normale gang van zaken is gewoon tegelijk.

Als je geen inentingen bij je zorgverzekering hebt kun je volgens mij geld besparen door met meerderen (je ouders bijv.) tegelijk te gaan. Dan betaal je maar 1x consult.

Verder: :')!
pi_188270121
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 19:17 schreef KolonelBroodje het volgende:
GGD is niet de enige instantie waar je inentingen kan halen. Consult + direct prikken is geen probleem, vraag me eerder af of ze uberhaupt alleen consult eerst doen en op een later tijdstip de prikken. Normale gang van zaken is gewoon tegelijk.

Als je geen inentingen bij je zorgverzekering hebt kun je volgens mij geld besparen door met meerderen (je ouders bijv.) tegelijk te gaan. Dan betaal je maar 1x consult.

Verder: :')!

Op welke andere manier kan je inentingen krijgen?
Niet doen
pi_188270132
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 19:22 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Op welke andere manier kan je inentingen krijgen?
Heb je geen google ofzo? Google even reisvaccinatie + de plaats waar je woont.
  Spellchecker zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:24:06 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188270229
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 19:10 schreef Kluun1985 het volgende:
Zoals jullie bekend vertrek ik 1 oktober naar India, avontuur, spanning, sensatie etc...
Dat wist ik helemaal niet joh! Wat leuk! Misschien kun je daar een keer een topic over openen?
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
pi_188270429
Y up
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:54:19 #8
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_188270747
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 19:10 schreef Kluun1985 het volgende:
WTF!!!!

Er zijn dus inentingen nodig.

Mijn vader gaat eerst nog naar het warme Suriname over 1,5 week. Dus wij dachten als hij terugkomt eind augustus maken we afspraak bij GGD rotterdam.

Kluun was zo wijs, dat hij vandaag al het afspraak systeem via ggdreisvaccinaties ging bekijken. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eerst mogelijke datum is 5 september! 5 SEPTEMBER PAS! Hoe kan dat?! Dus als ik eind augustus pas had gekeken zou ik zonder inentingen gaan?

Ik dacht we hebben voldoende tijd! Komende woensdag wou ik alvast consult afspraak maken, en daarna aparte afspraak in september voor prikjes.

Nu gaat het dus consult + direct prikken worden (als dat uberhaupt kan! en dat 25 dagen voor de reis!) BELACHELIJK!

Moet toch andere manier zijn om afspraak eerder te plannen?
Consult en prikken is tegelijk. Verder kun je ook gewoon bij andere instanties terecht zoals Thuisvaccinatie.nl, Vaccinaties Op Reis en nog wel andere bedrijven.

Derhalve onterechte klacht.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_188275563
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 19:54 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Derhalve onterechte klacht.
Het is hier dan ook geen KLB.
Somebody that I used to know
pi_188275697
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 19:10 schreef Kluun1985 het volgende: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eerst mogelijke datum is 5 september! 5 SEPTEMBER PAS! Hoe kan dat?! Dus als ik eind augustus pas had gekeken zou ik zonder inentingen gaan?
Nee dan zou je thuisblijven.

Oh wacht dat was als je zelf een kwart seconde nagedacht zou hebben. Nee inderdaad dan zou je zonder inentingen gegaan zijn. En al of niet aan boord van het vliegtuig toegelaten zijn of direct na aankomst teruggestuurd zijn. Whatever. :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  One tough cookie zondag 4 augustus 2019 @ 00:33:30 #11
169210 liesje1979
pi_188275755
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2019 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee dan zou je thuisblijven.

Oh wacht dat was als je zelf een kwart seconde nagedacht zou hebben. Nee inderdaad dan zou je zonder inentingen gegaan zijn. En al of niet aan boord van het vliegtuig toegelaten zijn of direct na aankomst teruggestuurd zijn. Whatever. :D
Ik probeer me te herinneren of er bij mij ooit gecontroleerd is op inentingen, Volgens mij is het toch ook gewoon eigen risico.
Kluun je hebt ook van die KLM "winkels" waar het kan, volgens mij zelfs nog op Schiphol al is dat waarschijnlijk niet verstandig omdat je sommigen een paar weken van te voren moet halen voor het beste resultaat.
pi_188275816
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2019 00:33 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik probeer me te herinneren of er bij mij ooit gecontroleerd is op inentingen, Volgens mij is het toch ook gewoon eigen risico.
Kluun je hebt ook van die KLM "winkels" waar het kan, volgens mij zelfs nog op Schiphol al is dat waarschijnlijk niet verstandig omdat je sommigen een paar weken van te voren moet halen voor het beste resultaat.
Prrecies. Daarom is dit gewoon een draak van een plan. Maar het kan niet waar zijn dat TS dat nu net van ons moet horen. Dus ja mooie kans op een lachegierebrulletopic, maar helaas niet erg kansrijk of geloofwaardig. Jammer wel, gemiste kans. Kudo's voor de intentie wel ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  One tough cookie zondag 4 augustus 2019 @ 00:43:17 #13
169210 liesje1979
pi_188275830
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2019 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Prrecies. Daarom is dit gewoon een draak van een plan. Maar het kan niet waar zijn dat TS dat nu net van ons moet horen. Dus ja mooie kans op een lachegierebrulletopic, maar helaas niet erg kansrijk of geloofwaardig. Jammer wel, gemiste kans. Kudo's voor de intentie wel ^O^
Maar hij wordt wel gewoon toegelaten tot het vliegtuig en wordt bij aankomst ook niet teruggestuurd. Tenminste als hij afgelopen zoveel maanden gewoon in NL is geweest en niet in bijvoorbeeld gele koortsgebied. ;)
En het is Kluun dus ik verwacht niet dat zoiets ons ontgaan kan zijn. :D
pi_188275835
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2019 00:33 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Voor( veel) gele koorts landen is een gele koorts vaccinatie verplicht. Je moet dan ook aantonen d.m.v. je gele boekje dat je die hebt gehad.
  zondag 4 augustus 2019 @ 00:44:28 #15
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_188275839
Kluun _O_
  One tough cookie zondag 4 augustus 2019 @ 00:45:24 #16
169210 liesje1979
pi_188275848
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 00:44 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Voor( veel) gele koorts landen is een gele koorts vaccinatie verplicht. Je moet dan ook aantonen d.m.v. je gele boekje dat je die hebt gehad.
Zie mijn post boven je. ;) Gele koorts is vaak wel verplicht inderdaad.
  One tough cookie zondag 4 augustus 2019 @ 00:47:11 #17
169210 liesje1979
pi_188275860
Of is India gele koorts land? Dacht meer Afrika en Zuid Amerika ofzo?
pi_188275869
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2019 00:45 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Zie mijn post boven je. ;) Gele koorts is vaak wel verplicht inderdaad.
Ja je was te snel, of ik te langzaam. En zie nu ook dat India geen gele koorts land is. ^O^
  One tough cookie zondag 4 augustus 2019 @ 00:51:37 #19
169210 liesje1979
pi_188275886
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 00:48 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Ja je was te snel, of ik te langzaam. En zie nu ook dat India geen gele koorts land is. ^O^
Kluun kan ook voor het avontuur gaan en zich niet laten inenten. ;)

Maar Kluun komt wel goed joh, je bent er ruim op tijd bij.
Ga je ook reisverslagen posten, daar verheug ik me erg op!!
  Moderator zondag 4 augustus 2019 @ 00:57:04 #20
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_188275923
Onnodig om hier 3 topics over te hebben.

Gelieve hier verder te posten: TRV / Kosten inenting!

Deze gaat dicht.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')