Niet waar. Ik heb vanmorgen met je gedanst en gejuichtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word weer eens volledig genegeerd door fancy
Ja was maar 1xquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:29 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb vanmorgen met je gedanst en gejuicht
Daar zit ook een ingang ja. Loopt door tot aan van der valkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Is dat in de buurt van het winkelcentrum?
Send nudes danquote:
Ja precies, dan weet ik waar je bent geweestquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar zit ook een ingang ja. Loopt door tot aan van der valk
seksistischquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar zit ook een ingang ja. Loopt door tot aan van der valk
Klopt. Anders kijken mensen je heel raar aan weet ik uit ervaringquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Moet je je wel in de juiste groep begeven
Dat weet ik nog niet. Dat gaan we ontdekken. Dus stuur ze maar gaan we kijken of je je daarna minder verveeltquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:38 schreef madam-april het volgende:
[..]hoe ga ik me daar minder door vervelen?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:26 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
OMG! Whaahaha! Wat een uitdaging.
Het is dat ik al dolverliefd ben, anders maakte ik echt jacht op jou.
Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat zie je er leuk uit vandaag, heb je je olie bijgevuld
dan ben je iig met iets bezigquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:38 schreef madam-april het volgende:
[..]hoe ga ik me daar minder door vervelen?
Smoothquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Dat gaan we ontdekken. Dus stuur ze maar gaan we kijken of je je daarna minder verveelt
M'n broekje gaat er spontaan strakker van staan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
De juiste instelling
[..]
Speciaal voor jou
Ben je anders gewend van me?quote:
JELLYquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
stelletje geile kikkers ouwe vogelzoekers
Neuhquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
M'n broekje gaat er spontaan strakker van staan.![]()
![]()
[..]
Ben je anders gewend van me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |