Welk bos ben je geweest?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah chill. Dat heb ik gisteren gedaan.
Zij begint over billenkoekquote:
Degene hier op loopafstand. Kleine man wilde dat gisteren dus even rondje gedaan tussen de buien door.quote:
Het hadden ook choco chip cookies kunnen zijnquote:
Kwam zo snel niet in mij opquote:[quote]
Op zaterdag 3 augustus 2019 18:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het hadden ook choco chip cookies kunnen zijn
Dat billenkoek als eerste bij je op komt zegt wel watquote:
Nee. Jij wel?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je bij de bakker weleens naar moederkoek gevraagd?![]()
![]()
Toch wel hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:13 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Verliefd ben je nog nooit echt, zo te horen
Ja dat doe ik dus nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op jacht klinkt ook wel alsof je iemand met een knuppel op het hoofd slaat en aan het haar je grot in trekt
Wat dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat billenkoek als eerste bij je op komt zegt wel wat
Maar maakte toch geen jacht op haar?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Toch wel hoor
[..]
Ja dat doe ik dus niet
Players gonna playquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij laat echt geen kans onbenut
Niet? Je bent in Rusland, daar zijn dat soort taferelen wel gebruikelijk tochquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Toch wel hoor
[..]
Ja dat doe ik dus niet
Kinky mindquote:
Het enige dat ik versier is de kerstboomquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:25 schreef eNGine10 het volgende:
Prinsesje als ik ben laat ik me liever versieren
Geen jacht nee.. Gewoon gebeurd. Niet dat ik totaal geen moeite ofzo doe maar als iemand daar niet op reageert, dan laat maar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:24 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Maar maakte toch geen jacht op haar?![]()
OMG! Whaahaha! Wat een uitdaging.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:25 schreef eNGine10 het volgende:
Wat zie je er leuk uit vandaag, heb je je olie bijgevuldquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:25 schreef eNGine10 het volgende:
Laat dat maar uit je hoofd idd, schatquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:26 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
OMG! Whaahaha! Wat een uitdaging.
Het is dat ik al dolverliefd ben, anders maakte ik echt jacht op jou.
Ik héb een dirty mindquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Players gonna play
[..]
Niet? Je bent in Rusland, daar zijn dat soort taferelen wel gebruikelijk toch
[..]
Kinky mind
Is dat in de buurt van het winkelcentrum?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Degene hier op loopafstand. Kleine man wilde dat gisteren dus even rondje gedaan tussen de buien door.
Dirty mind is a joy foreverquote:
Ah ja. Niet geïnteresseerd kun je ook beter niet verder gaan. Maar heel, heel soms....quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen jacht nee.. Gewoon gebeurd. Niet dat ik totaal geen moeite ofzo doe maar als iemand daar niet op reageert, dan laat maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |