Snelle opgever, de andere uiterstequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee als ik 1x afgewezen wordt ga ik het echt geen tweede keer proberen.
Sommige dingen zijn het waard om voor te vechten. Maar een nee blijft natuurlijk altijd een nee en dan is verder proberen ook niet de moeite waard.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen interesse als de ander niet geïnteresseerd is
Als een prinsesje?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn het waard om voor te vechten. Maar een nee blijft natuurlijk altijd een nee en dan is verder proberen ook niet de moeite waard.
Maar goed, ik ga even op mijn renschoenen door het bos huppelen
Zeg Roodkapje waar ga je heen, zo alleenquote:
Naar grootmoederquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zeg Roodkapje waar ga je heen, zo alleen
Nja ga sowieso niet echt op jacht ofzoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:05 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Snelle opgever, de andere uiterste
Ga je daar doen dan!?quote:
Verliefd ben je nog nooit echt, zo te horenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nja ga sowieso niet echt op jacht ofzogebeurd gewoon toevallig en dan heb je sowieso wel een klik met iemand in eerste instantie.
Op jacht klinkt ook wel alsof je iemand met een knuppel op het hoofd slaat en aan het haar je grot in trektquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nja ga sowieso niet echt op jacht ofzogebeurd gewoon toevallig en dan heb je sowieso wel een klik met iemand in eerste instantie.
Wat voor koekjes!?quote:
quote:
Goed hoor. Beetje moe zoals altijd maar verder prima. Met jou dan sexy?quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:16 schreef dud0r het volgende:
[..]Pas je op voor de grote geile wolf dan
[..]
Goed hoor. Beetje moe zoals altijd maar verder prima. Met jou dan sexy?
Ben niet bangquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer te miepen?quote:
quote:
Grote geile wolfquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer te miepen?
[..]veel plezier dan bij grootmoeder
Ah chill. Dat heb ik gisteren gedaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Goedlekker naar het bos geweest vanmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |