Nee dat bedoel ik niet. Ik zeg dat ik geen leuke avond ga hebben.quote:
Zo ben ikquote:
Ik ook niet.quote:
quote:
Nee als ik 1x afgewezen wordt ga ik het echt geen tweede keer proberen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Denk niet dat jij zo'n persoon bent.
Snap ik, ben zelf ook niet zo meerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:34 schreef eNGine10 het volgende:
Nee als ik 1x afgewezen wordt ga ik het echt geen tweede keer proberen.
Eerst wel dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap ik, ben zelf ook niet zo meer
Ja, behoorlijk ook zelfs. Nu laat ik me niet meer aan het lijntje houden.quote:
Maar als je echt iemand wilt en de afwijzing is meer een nu even nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee als ik 1x afgewezen wordt ga ik het echt geen tweede keer proberen.
Dan nog. Als je moet twijfelen dan ga lekker. Ben het beste wat je ooit zal krijgen, wil je dat niet is dat jouw probleem.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:42 schreef devzero het volgende:
Maar als je echt iemand wilt en de afwijzing is meer een nu even nietipv een NEE!
Wat dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij krijg ik de griep
Haha homo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij krijg ik de griep
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Ik zeg dat ik geen leuke avond ga hebben.
Kloptquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haha homo.
[..]![]()
* dud0r knuffelt kopje
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haha homo.
[..]![]()
* dud0r knuffelt kopje
Misschien ben ik soms te koppigquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan nog. Als je moet twijfelen dan ga lekker. Ben het beste wat je ooit zal krijgen, wil je dat niet is dat jouw probleem.
Ooh ik ben mega koppig hoor, en eigenwijsquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:50 schreef devzero het volgende:
Misschien ben ik soms te koppigHeel soms
Geen interesse als de ander niet geïnteresseerd isquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar als je echt iemand wilt en de afwijzing is meer een nu even nietipv een NEE!
Word er zelf ooit moe vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ooh ik ben mega koppig hoor, en eigenwijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |