Apart? Idioot stomquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die ken ik niet veel eigenlijk. Apart gedrag.
Heb wel een vriend die alles als flirten ziet maar dat vind ik toch wat anders. Moet er wel om lachen.
Ego.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:51 schreef eNGine10 het volgende:
@:Fancy2 snap sowieso niet waarom iemand interesse heeft in iemand die kortaf is
Maar echt dit dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ego.
Ze zijn zo overtuigd van hun charmes en het feit dat ze veel vrouwen kunnen krijgen dat ze het niet kunnen geloven dat er een vrouw is die geen interesse heeft in hen![]()
Sommigen denken echt dat een nee een ja betekent.
Omdat nee eigenlijk ja betekent. Toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:51 schreef eNGine10 het volgende:
@:Fancy2 snap sowieso niet waarom iemand interesse heeft in iemand die kortaf is
Jij snapt het. Denken dat er vrouwen zijn die niet met mij naar bed willenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat nee eigenlijk ja betekent. Toch?
Ik heb Intenso gedronken van de Lidl, 70 mg/100 ml. Flesje is 330ml. Ben wel goed wakkerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:38 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Net DE Ice Coffee gedronken van de Jumbo. Heb nu diarree gevoel
Kopje thee graagquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:03 schreef dud0r het volgende:
Hoe is het nu kopje? Nog je vrienden kunnen spreken?
Jij was onderweg naar Utrecht om te neuken. Jij krijgt niksquote:
Rustig maar. Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij was onderweg naar Utrecht om te neuken. Jij krijgt niks
Ze hebben die licht geroosterde, ben ik wel nieuwsgierig naar. Hier in de supermarkt heb je vooral donker geroosterde koffiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Hebben ze hier ook in de supermarkt, nooit geprobeerd. Net als die smerige koffiesiroop flesjes
Nee, ze zijn niet op voice. Ik weet me even geen raad meer. Heb het net wel met mijn ouders erover gehad, maar ik ben echt even radeloos gewoon.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:03 schreef dud0r het volgende:
Hoe is het nu kopje? Nog je vrienden kunnen spreken?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ego.
Ze zijn zo overtuigd van hun charmes en het feit dat ze veel vrouwen kunnen krijgen dat ze het niet kunnen geloven dat er een vrouw is die geen interesse heeft in hen![]()
Sommigen denken echt dat een nee een ja betekent.
Nee heb ik nietquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ze zijn niet op voice. Ik weet me even geen raad meer. Heb het net wel met mijn ouders erover gehad, maar ik ben echt even radeloos gewoon.
Nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:22 schreef dud0r het volgende:
Hoop dat je toch nog een leuke avond kan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |