quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:07 schreef Hyaenidae het volgende:
accepteerd![]()
![]()
![]()
verder niet meer gelezen, man man man...
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:12 schreef devzero het volgende:
Waarom zou je achteraf betalen met een CC. Je kunt toch een betaling terugdraaien als er iets mis is gegaan?
iDeal-betaling bij betalen met creditcard?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:16 schreef rsnel het volgende:
Probeer jij maar es een ideaal betaling terug te draaien
accepteerd![]()
![]()
![]()
accepteerd![]()
![]()
![]()
Gewoon achteraf betalen was geen optie geweest? Met factuur achteraf?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:47 schreef rsnel het volgende:
Of ik nu vooraf met CC betaal of achteraf, ik heb het betaald met CC.
Moet voor de aankoop verZekering niet uitmaken.
De betaling is gedaan met een CC.
accepteerd![]()
![]()
![]()
accepteerd![]()
![]()
![]()
Het is sowieso niet verstandig om grotere online aankopen met iDEAL te doen. Zodra de tent op het verkeerde moment failliet gaat ben je je geld namelijk kwijt. Met een creditcard met aflevergarantie kan je het gewoon door de creditcardmaatschappij laten oplossen als er niet geleverd wordt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:33 schreef Eix het volgende:
Het gemak van een creditcard is juist dat je met gemak een betaling kan terugdraaien. En dus niet van iDeal afhankelijk bent. Dát gemak maakt dat zo'n cc de jaarlijkse meerkosten waard is.
Waarom 80% van de Nederlanders de online aankopen met IDEAL betaald ipv met creditcard is mij dan ook een groot raadsel. Blijkbaar willen mensen gewoon opgelicht worden en risico lopen...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:03 schreef Henno het volgende:
[..]
Het is sowieso niet verstandig om grotere online aankopen met iDEAL te doen. Zodra de tent op het verkeerde moment failliet gaat ben je je geld namelijk kwijt. Met een creditcard met aflevergarantie kan je het gewoon door de creditcardmaatschappij laten oplossen als er niet geleverd wordt.
Ooit speciaal aangevraagd voor een vakantie naar de VS, maar wil 'm niet meer kwijt.
Goederen cash afrekenenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:49 schreef Zwolsboy het volgende:
Ergste is Bol.com accepteert geen cash geld
Pauper, ga geen reclame maken voor jou. dus maar zo
Wat is dat voor onzin.quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:02 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Goederen cash afrekenen
Ben je een drugsdealer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop