Was gisteren in de efteling, gelukkig genoeg plek om te kunnen schuilen, maar 's avonds klaarde het weer opquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:45 schreef stokj het volgende:
Regen was er hier gisteren volop. Binnen een half uur veel water en de rest van de dag niet meer.
Idem.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:45 schreef stokj het volgende:
Regen was er hier gisteren volop. Binnen een half uur veel water en de rest van de dag niet meer.
Van harte gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee. Hele dag gewerkt, daarna plichtmatig naar oma geweest en toen moest ik met spoed mijn vriendin ophalen omdat ze problemen had.
Was een bijzondere dag.
Is wel even wennen om dan in een attractie te gaan dat nat is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Was gisteren in de efteling, gelukkig genoeg plek om te kunnen schuilen, maar 's avonds klaarde het weer op
Ha haquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Is wel even wennen om dan in een attractie te gaan dat nat is.
Jij had mij gisteren al gefeliciteerd toch?quote:
Nopequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij had mij gisteren al gefeliciteerd toch?
Zo niet; dankje
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij had mij gisteren al gefeliciteerd toch?
Zo niet; dankje
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]Gefeliciteerd met wat er de neuk ook aan de hand moge zijn, en nog vele jaren!
Haha oké, nou dankjewel dan Haagsiequote:
Ik snap deze zin niet. Is dit een dubbele felicitatie in één ofzo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:50 schreef ToT het volgende:
Gefeliciteerd met wat er de neuk ook aan de hand moge zijn, en nog vele jaren!
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha oké, nou dankjewel dan Haagsie
[..]
Ik snap deze zin niet. Is dit een dubbele felicitatie in één ofzo?
Hij feliciteert je voor meerdere mijlpalenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Welke mijlpalen moeten dat zijn dan? Het feit dat mijn leven echt niet triester kan worden? Dat is wel een mijlpaal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:54 schreef stokj het volgende:
Hij feliciteert je voor meerdere mijlpalen
"Van harte gefeliciteerd (met je verjaardag), en nog vele jaren (gewenst)" is een normale felicitatie op een verjaardag, maar aangezien ik niet 100% zeker weet of het wel om je verjaardag gaat, heb ik er voor de zekerheid maar "wat de neuk (what the fuck) er ook aan de hand moge zijn" aan toegevoegd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Zou leuk zijn ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:56 schreef stokj het volgende:
Inderdaad. Dat is ook een feest als je dat een keer beleefd.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Welke mijlpalen moeten dat zijn dan? Het feit dat mijn leven echt niet triester kan worden? Dat is wel een mijlpaal.
Oh zo. Nou, ik was jarig gisteren. Dankjewel voor de felicitatiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
"Van harte gefeliciteerd (met je verjaardag), en nog vele jaren (gewenst)" is een normale felicitatie op een verjaardag, maar aangezien ik niet 100% zeker weet of het wel om je verjaardag gaat, heb ik er voor de zekerheid maar "wat de neuk (what the fuck) er ook aan de hand moge zijn" aan toegevoegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |