Precies zoals ik je lief hebquote:
😏 Tell me morequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben met teveel dingen tegelijk bezig
Ik heb honger, ik ben niet ongesteldquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog chocolade voor je.
Broodje pindakaas genotquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Vond ik ook wel
[..]
Ga dan ff wat eten..
Geruchten gingen dat je zwanger wasquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb honger, ik ben niet ongesteld
Ik had juist gehoord dat FlippingCoin een paling bezwangerd hadquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Geruchten gingen dat je zwanger was
Met jou weet je het nooit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb honger, ik ben niet ongesteld
Je mag alsnog de chocola opsturen. Heb hier nog wel iemand die het binnenkort kan gebruikenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met jou weet je het nooit.
Volgens je zusje is dat ook waarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had juist gehoord dat FlippingCoin een paling bezwangerd had![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had juist gehoord dat FlippingCoin een paling bezwangerd had![]()
Smeerkaas is ook lekker, maar dat heb ik niet meer in huisquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maak daar smeerkaas van en ik ben het met je eens
Sorry hoor, ik wist ook niet dat je moeder niet meer aan de pil wasquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag alsnog de chocola opsturen. Heb hier nog wel iemand die het binnenkort kan gebruiken
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Smeerkaas is ook lekker, maar dat heb ik niet meer in huis
Slaap ze markquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:50 schreef markdeajaxfan het volgende:
Ook in het weekend vroeg slapen
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:50 schreef markdeajaxfan het volgende:
Ook in het weekend vroeg slapen
Die is 10 jaar geleden al de overgang in gegaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik wist ook niet dat je moeder niet meer aan de pil was
Ohquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is 10 jaar geleden al de overgang in gegaan
Je vraagt er ook wel een beetje om in deze situatiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:54 schreef devzero het volgende:
[..]
OhDan stop ik ook maar direct met die afbetalingen
Beetje mij lopen af te persen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |