abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 augustus 2019 @ 09:15:44 #76
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188326070
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 20:26 schreef planethugo het volgende:

[..]

ongetwijfeld, maar ik redeneer met een beetje gezond verstand (hoop ik :) ) en dan lijken mijn argumenten toch niet zo slecht. Ook al zullen de kijkcijfers van S2 vermoedelijk terug gelopen zijn. Ook niet zo gek trouwens, ik had S1 bekeken en heb moeten zoeken toen S2 erop stond ipv dat er ergens zo een preview in het groot tevoorschijn kwam, wat bij veel andere series (die ik niet eens interessante vind) wel het geval is. Dus dat algoritme is ook niet zo goed als men denkt. En andere promotie heb ik ook nergens gezien, bijv op facebook oid.
Eens. The OA werd ineens gedropt en kwam er toevallig achter.
En opvolgers van Riverdale of andere zaken worden door je strot geduwd.
Er is dan wel geld voor crappy SF original series of inspiratieloze netflix original films, maar een relatief goedkopere serie als dit (voor een kleiner publiek) kan er niet meer mee door.

Het wordt hoe langer hoe meer een soort brainless popcorn pulp.
Qua films heb ik dat altijd al gevonden, maar nu volgen de series ook al.
Erg jammer.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_188326255
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 20:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zo'n algoritme zal vooral proberen te optimaliseren voor twee doeleinden, behoudt van bestaande abonnees en werving van nieuwe abonnees. Zolang jij je abonnement er niet door opzegt fungeert het verder prima. :P
Ik moet af en toe inloggen op de account van m'n zus om nieuwe ideeën op te doen :D
Tap tap tap
pi_188326731
Afgelopen 2 weken gespendeerd aan Bates motel.

Het kwam traag op gang, maar na de 5e aflevering zat ik er helemaal in. _O_ jammer dat dat nu klaar is

Misschien binnekort wel de psycho films kijken
pi_188327230
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 20:34 schreef Nickske1912 het volgende:
Is The OA nog wel het kijken waard, ondanks dat het schijnt te eindigen met een enorme cliffhanger?
ja dat wel. Was op zich wel een soort van cliffhanger maar je kunt het ook zien als iets dat de 2 seizoenen rond maakt. Maar een vervolg was wel wenselijk.'

en beide seizoenen hebben een heel andere sfeer en toon, en setting. Dat had ik bij een 3de seizoen ook wel verwacht. Dus het is niet zo dat het verspilde tijd is om het alsnog te kijken. Misschien doet het netflix wel van gedachte veranderen ;)
pi_188327686
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 20:34 schreef Nickske1912 het volgende:
Is The OA nog wel het kijken waard, ondanks dat het schijnt te eindigen met een enorme cliffhanger?
Ik ben blij dat ik het gekeken heb. Het is zo anders dan andere series. Ik vond het een pareltje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188327744
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 10:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
Afgelopen 2 weken gespendeerd aan Bates motel.

Het kwam traag op gang, maar na de 5e aflevering zat ik er helemaal in. _O_ jammer dat dat nu klaar is

Misschien binnekort wel de psycho films kijken
Eerste twee seizoenen waren heel goed, derde seizoen was ook wel goed, seizoen vier vond ik enorm slecht.
Seizoen vijf is wel weer beter dan het vierde seizoen.
SOONY
pi_188328549
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 11:29 schreef DKUp het volgende:

[..]

Eerste twee seizoenen waren heel goed, derde seizoen was ook wel goed, seizoen vier vond ik enorm slecht.
Seizoen vijf is wel weer beter dan het vierde seizoen.
Ik vond de 4e ook minder en uiteindelijk de eerste ook de beste. Het had een mooi einde. Had alleen meer psychoses willen zien
pi_188330185
Ik vond van Bates Motel eigelijk de laatste 2 seizoenen het leukste :Y
Heb de serie na een jaar nog een keer bekeken. En bleef daarbij.

De OA ben ik na 3 afleveringen afgehaakt. Zo traag dat ik mijn aandacht er na de 2e aflevering amper bij kon houden en ik na de 3e maar ben gestopt.

Qua series ontdekken moet ik zeggen dat ik echt serieus al een paar jaar (misschien overdrijf ik maar iig de laatste 2 jaar zeker) dit topic dagelijks doorscrol. Ik FOK! sowieso altijd mobiel en die lijstjes van @Aether zijn zó fijn. Ik kijk hier dagelijks of er een lijstje van die dag is. En anders als iets veel besproken wordt hier, en ik het via anderen tegenkom wil ik het ook wel eens bekijken. Zo ook Vis a Vis gekeken.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_188334162
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Badla – 2019 12 1:57 uur | Misdaad
Een beroemde advocaat wordt ingehuurd om een vrouw te verdedigen beschuldigd van moord op haar geliefde. Hoe dieper ze graven, hoe ingewikkelder de waarheid blijkt.

Screwball – 2018 12 1:44 uur | Documentaire, Misdaad
Een steroïdeverkoper legt uit hoe hij zich van een onbevoegd antiverouderingsexpert heeft opgewerkt tot de hoofdrolspeler in het grootste schandaal in de honkbalhistorie.

Zwaar Verliefd! – 2018 AL 1:26 uur | Comedy, Romantisch
Een onzekere dierenarts wordt verliefd op het baasje van een zieke hond. Maar wanneer hij ook voor haar valt, durft ze het niet te geloven.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_188335799
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:58 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik vond van Bates Motel eigelijk de laatste 2 seizoenen het leukste :Y
Heb de serie na een jaar nog een keer bekeken. En bleef daarbij.

De OA ben ik na 3 afleveringen afgehaakt. Zo traag dat ik mijn aandacht er na de 2e aflevering amper bij kon houden en ik na de 3e maar ben gestopt.

Qua series ontdekken moet ik zeggen dat ik echt serieus al een paar jaar (misschien overdrijf ik maar iig de laatste 2 jaar zeker) dit topic dagelijks doorscrol. Ik FOK! sowieso altijd mobiel en die lijstjes van @:Aether zijn zó fijn. Ik kijk hier dagelijks of er een lijstje van die dag is. En anders als iets veel besproken wordt hier, en ik het via anderen tegenkom wil ik het ook wel eens bekijken. Zo ook Vis a Vis gekeken.
:Y ik heb ook al veel gekeken omdat het hier werd aangeraden O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Spellchecker woensdag 7 augustus 2019 @ 21:16:23 #86
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188336928
Sja ..... Dark afgekeken ..... en The Let Down was ineens klaar ..... ik geef toch Vis a vis nog een tweede kans ;)
(vanwege de goeie recencies hier ;) )
pi_188337469
Aggretsuko seizoen 3 bevestigd ^O^
NetflixJP_Anime twitterde op zondag 04-08-2019 om 10:11:06 ⚡速報⚡『#アグレッシブ烈子』シーズン3制作決定🎊初めて台湾を訪れ、台湾漫画博覧会のステージに登場した烈子✨スペシャルゲストのへヴィメタル・バンド「ソニック」のボーカル、フレディ・リムと絶叫バトルを繰り広げ、ファンからの大きな拍手に大歓喜!続報をお楽しみに🎤#ネトフリアニメ reageer retweet
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 22:28:52 #88
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_188338002
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 21:59 schreef Aether het volgende:
Aggretsuko seizoen 3 bevestigd ^O^
NetflixJP_Anime twitterde op zondag 04-08-2019 om 10:11:06 ⚡速報⚡『#アグレッシブ烈子』シーズン3制作決定🎊初めて台湾を訪れ、台湾漫画博覧会のステージに登場した烈子✨スペシャルゲストのへヴィメタル・バンド「ソニック」のボーカル、フレディ・リムと絶叫バトルを繰り広げ、ファンからの大きな拍手に大歓喜!続報をお楽しみに🎤#ネトフリアニメ reageer retweet
Ah ja, duidelijk.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_188340163
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_188340173
Seizoen 2 van de Derry girls is er. Een hilarische serie.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_188344576
Aan de slag met daredevil
Moeten zij weten
  Spellchecker donderdag 8 augustus 2019 @ 16:20:01 #92
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188347801
Netflix slaat slag; makers Game of Thrones kiezen voor streaminggigant
quote:
Netflix heeft een grote slag geslagen. Na een biedingsoorlog met onder meer Disney, Amazon en HBO heeft de streamingdienst de makers van Game of Thrones gestrikt. David Benioff en D.B. Weiss gaan voor meerdere jaren aan de slag bij Netflix, waar ze films en series gaan maken.
Met de deal tussen Netflix en de makers van Game of Thrones zijn vele miljoenen gemoeid. Maar liefst zes grote studio's vochten om de diensten van Benioff en Weiss. Ted Sarandos, contentbaas van Netflix is dan ook in zijn nopjes. ,,We zijn blij met hun komst. David Benioff en Dan Weiss zijn creatieve grootmachten die een wereldwijd publiek hebben vermaakt met hun epische manier van verhalen vertellen", zegt hij tegen Deadline. ,,We kunnen niet wachten om te zien wat hun fantasie zal brengen voor onze abonnees."
pi_188348065
komen veel uit deze week op netflix kwa series
pi_188349904
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dollar – [Libanon] S01 2019 16 - Netflix Original | Drama
Beeldschone secretaresse Zeina spant tegen haar zin samen met de zelfverzekerde Tarek in de jacht op een ongrijpbaar dollarbiljet met een waarde van een miljoen.

Gnome Alone – [Canada] 2018 6 1:25 uur | Comedy, Feelgood
Nadat de tiener Chloe met haar moeder is verhuisd, ontdekt ze dat er in het nieuwe huis pratende tuinkabouters wonen die haar hulp nodig hebben om de wereld te redden.

Naked Director, The – [Japan] S01 2019 16 - Netflix Original | Drama, Provocerend
In de jaren 80 maakte één vastberaden man van elke verpletterende tegenslag een nieuwe kans. Toru Muranishi zorgde voor een revolutie binnen zijn industrie.

Roll Red Roll – [VS] 2018 12 1:20 uur | Documentaire, Misdaad, Provocerend
Meeslepende documentaire over een verkrachtingszaak uit 2012 in Steubenville, Ohio, waarin social media en de footballcultuur op scholen een grote rol speelden.

Sebastian Maniscalco: Why Would You Do That? – [VS] 2016 AL 1:03 uur | Standup-comedy
Sebastian Maniscalco levert een expressieve stand-up in het legendarische Beacon Theatre over Whole Foods, bijnamen in de familie en het ontwijken van irritante buren.

Wu Assassins – [VS] S01 2019 16 - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Een eenvoudige chef-kok uit San Francisco is de nieuwste aanwinst in een lange lijn van huurmoordenaars die de mystieke Wu-krachten uit verkeerde handen moeten houden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_188354052
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 22:55 schreef Ill-Skillz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit. Laat ze maar een mooie boekenserie vinden die af is, wellicht komt daar wat moois van.
pi_188354087
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 16:13 schreef lrishCassidy het volgende:
Voor de liefhebbers van Vis a Vis, goed nieuws *O*

https://www.netflix-neder(...)augustus-op-netflix/
leukk!

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 00:04 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Jaaah, ik lees ineens meer mensen hier die Vis a Vis gekeken hebben *O*

La Casa de Papel is van dezelfde maker (heel ander verhaal maar ik voel wel een beetje dezelfde sfeer). Echt ook top en sinds vandaag staat seizoen 3 van die serie erop. Maar ik neem eigenlijk aan dat je die waarschijnlijk al gezien hebt want die serie is veel bekender.

Ik vind beide series geweldig (misschien vind ik Vis a Vis stiekem wel iets beter nog). Dat deze seriemaker nog maar veel series mag maken O+

Leuk trouwens dat in Vis A Vis de kleur geel centraal staat en in La Casa de Papel de kleur rood.
Spanje, goed gedaan *O*
ik vond het 3e seizoen van la casa de papel iets slechter, maar nog steeds goed genoeg.
wel leuk dat zulema nu ook meespeelde. apart figuur.
alba flores is wel mijn favoriet.
elite heb je denk ook al wel gezien? ik ben echt dol op spaans series.
  Spellchecker donderdag 8 augustus 2019 @ 23:04:44 #98
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188354137
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:02 schreef suzi1 het volgende:

[..]

leukk!
[..]

ik vond het 3e seizoen van la casa de papel iets slechter, maar nog steeds goed genoeg.
wel leuk dat zulema nu ook meespeelde. apart figuur.
alba flores is wel mijn favoriet.
elite heb je denk ook al wel gezien? ik ben echt dol op spaans series.
Heb je deze ook gezien? Las chicas del cable (TV Series 2017– ) - IMDb
pi_188354248
quote:
nee, maar heb hem in mn lijst gezet. dank je!
  Spellchecker donderdag 8 augustus 2019 @ 23:21:32 #100
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188354471
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:10 schreef suzi1 het volgende:

[..]

nee, maar heb hem in mn lijst gezet. dank je!
En dan is daar nog Gran Hotel. Daar ben ik bij afgehaakt want het werd een beetje langdradig .... :@

Maar in al die series wel veel bekende Spaanse gezichten ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')